Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Zoologijos sodai sujudo sukruto. Jie išsigando, kad po kelių ar keliolikos metų mūsų mažieji atėję pasižiūrėti gyvūnų, aptvarus ras tuščius. Mat dvi institucijos pakeitė vieną iš gausių savo tvarkų, pagal kurią egzotiškus gyvūnus uždraudė poruoti – veisti ir dauginti. Vadinasi, naujus gyvūnus liktų tik pirkti, o su pinigais - patys žinote kaip... Aplinkos ministerija suskubo paneigti, kad zoologijos sodai kažką negerai suprato, ir kad nuo kovo įsigalioję gyvūnų veisimo tvarkos pakeitimai jų neliečia.

Zoologijos sodai sujudo sukruto. Jie išsigando, kad po kelių ar keliolikos metų mūsų mažieji atėję pasižiūrėti gyvūnų, aptvarus ras tuščius. Mat dvi institucijos pakeitė vieną iš gausių savo tvarkų, pagal kurią egzotiškus gyvūnus uždraudė poruoti – veisti ir dauginti. Vadinasi, naujus gyvūnus liktų tik pirkti, o su pinigais - patys žinote kaip... Aplinkos ministerija suskubo paneigti, kad zoologijos sodai kažką negerai suprato, ir kad nuo kovo įsigalioję gyvūnų veisimo tvarkos pakeitimai jų neliečia.

REKLAMA
REKLAMA

Gyvūnų poravimo klausimu panika gal ir kilo be reikalo. Bet politikų padangėje vis tik yra praūžęs kažkoks keistas suporavimo ir išporavimo vajus. Štai keli Seimo nariai užregistravo Farmacijos įstatymo pataisas, kuriomis siūloma uždrausti tame pačiame radijo ar televizijos reklamos intarpe kartu reklamuoti vaistus ir maisto papildus. Kitaip tariant, negalima vaistų ir maisto papildų reklamos transliuoti viena po kitos.

Toks draudimas negaliotų, kai tarp vaistų ir maisto papildų reklamos būtų transliuojama kokia nors visiškai kita, su jais nesusijusi reklama. Vadinasi, vaistus ir maisto papildus reikia išporuoti ir iš naujo suporuoti. Kiekvienai maisto papildo ar kiekvienai vaisto reklamai būtina surasti kitą reklamos partnerį, reklamos porininką. Kodėl taip reikia? Įstatymo iniciatoriai mano, jog žmonės neskiria vaistų nuo maisto papildų. Todėl reikia atskirti bent jau reklamas.

REKLAMA
REKLAMA

Sakysite, prie ko čia tas zoologijos sodas ir naujasis įstatymo projektas apie vaistus, maisto papildus ir reklamą? Ogi jie turi tiesiog neįtikėtinai daug analogijos. Štai Farmacijos įstatymo projekto Aiškinamajame rašte sakoma, kad gyventojams susidaro įspūdis, kad visi reklamuoti produktai yra vaistai. Jokių įrodymų, jokių tyrimų rengėjai nepateikia – tik tiesmukus ir abejotino teisingumo teiginius. Tai yra tas pats, kas būtų sakyti, jog zoologijos sode gyvūnai turi būti atskiruose narvuose, nes kitaip žmonės jų neatskirs vienas nuo kito.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų