Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar skaitėte paskutinį tyrimą apie meditaciją? Turbūt ne, nes greičiausiai vos tik jūs perskaitėte šį sakinį, vargiai skaitysite kitą. Pastaruoju metu sužinome vis daugiau naujų tyrimų apie meditacijos ir kitų sąmoningo kvėpavimo praktikų naudą. Juose teigiama, kad meditacija padidina energijos kiekį, padeda susikoncentruoti, sumažina stresą ir nerimą, galimai daro teigiamą įtaką tavo gyvenimui ir smegenims, sako David G Allan iš BBC.

Ar skaitėte paskutinį tyrimą apie meditaciją? Turbūt ne, nes greičiausiai vos tik jūs perskaitėte šį sakinį, vargiai skaitysite kitą. Pastaruoju metu sužinome vis daugiau naujų tyrimų apie meditacijos ir kitų sąmoningo kvėpavimo praktikų naudą. Juose teigiama, kad meditacija padidina energijos kiekį, padeda susikoncentruoti, sumažina stresą ir nerimą, galimai daro teigiamą įtaką tavo gyvenimui ir smegenims, sako David G Allan iš BBC.

REKLAMA
REKLAMA

Aišku, ne visi tiki meditacijos nauda, bet kartą pasiryžus, meditaciją galima lengvai įtrauki į kasdieninę darbotvarkę.

Turime radikalų pasiūlymą: pradėk medituoti darbe. Taip, darbe – užimtoje, stresinėje aplinkoje, nepalankioje meditacijai. Juk taip lengva būti šventu žmogumi kalno viršūnėje. Darbe tokiu būti sunkiau, bet tai atsiperka labiau.

Darbas ne tik yra vienas iš streso šaltinių, tačiau taip pat – ir įtampos auka. Suirzęs, įsitempęs, nepatenkintas darbuotojas nėra produktyvus. Tu gali padaryti atsvarą darbo atmosferos negatyvumui ir net ją paversti taikesne ir kūrybinga vien tik su savo meditacijos praktika. Ir tau nereikia įsipareigoti medituoti valandų valandas – 10-15 minučių užtenka, net ir kelios minučių gali būti naudingos. Svarbiausia yra nuspręsti kažką daryti, kitaip tai nebus efektyvu.

REKLAMA
REKLAMA

Medituoti nėra sunku

Tad pirmiausia – susirask tinkamą vietą. Aš paprašiau savo šefo patalpos, kurioje galėčiau kasdien 15 minučių medituoti, ir man ją davė.

Po to – susiplanuok laiką. Bet koks darbas gali palaukti 15 minučių, tad nuspręsk medituoti nuolatos.

Dabar – medituok! Chade-Meng Tan, mokantis sąmoningumo technikų, pataria susiformuoti tikslą – duoti sau vieną gerą įkvėpimą per dieną. Idėja ta, kad netgi darant truputį, gyvenimas ima keistis. Jei tau tai patiks, tu natūraliai savo meditaciją prailginsi tiek, kiek tau malonu.

Nesvarbu, ar tu niekada nemeditavai, ar tai darai jau ilgus metus, knygų, straipsnių, nemokamų vaizdo ari garso įrašų yra apsčiai. Reikia tik pradėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų