Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje nesugebame paskirstyti mūsų prioritetų, kam, už ką ir kiek mokėti, „Žinių radijui“ sakė Vilniaus Šolomo Aleichemo gimnazijos vadovas Miša Jakobas.   „Lietuvoje žmonės labai daug dirba, bet ką jie gauna? Kokį atlygį? Mums visiems reikia susimąstyti, ar mes gerbiame savo Lietuvos pilietį, juk tai yra nepagarba jam mokėti tokius mažus atlyginimus. Juk mokytojas – toks žmogus, kuris turi atsistoti prieš klasę, puikiai atrodyti, būti susitvarkęs. Iš kur tam jaunam mokytojui gauti visa tai?“, - laidoje „Dienos klausimas“ kalbėjo M. Jakobas.   Palyginimui, 26 proc. Suomijos absolventų norėtų dirbti mokytojais, nors atlyginimai ten nėra didžiausi. Vis dėlto Suomijai pavyko sukurti vieną pažangiausių švietimo sistemų pasaulyje.   „Būkime realistai ir kalbėkime taip, kaip yra. Kiekvienas žmogus, jaunuolis nori turėti gerą specialybę ir gerai uždirbti, tai yra natūralu. Atlyginimas vaidina labai didelį vaidmenį. Yra, aišku, žmonių, kuriems gali atnešti maišą eurų, o jis kaip buvo tinginys, taip ir bus. <...> Susidaro įspūdis, kad Lietuvoje niekas niekam nerūpi. Abejingumas kažkoks dėl žmogaus, dėl geresnio gyvenimo, kad jis įgytų patirtį, kad galėtų lengviau atsikvėpti. Reikia kalbėti su vaikais, rodyti pavyzdžius ir atsiduoti širdį – tada rezultatas bus apčiuopiamas“, - teigė Vilniaus Šolomo Aleichemo gimnazijos vadovas.

Lietuvoje nesugebame paskirstyti mūsų prioritetų, kam, už ką ir kiek mokėti, „Žinių radijui“ sakė Vilniaus Šolomo Aleichemo gimnazijos vadovas Miša Jakobas.   „Lietuvoje žmonės labai daug dirba, bet ką jie gauna? Kokį atlygį? Mums visiems reikia susimąstyti, ar mes gerbiame savo Lietuvos pilietį, juk tai yra nepagarba jam mokėti tokius mažus atlyginimus. Juk mokytojas – toks žmogus, kuris turi atsistoti prieš klasę, puikiai atrodyti, būti susitvarkęs. Iš kur tam jaunam mokytojui gauti visa tai?“, - laidoje „Dienos klausimas“ kalbėjo M. Jakobas.   Palyginimui, 26 proc. Suomijos absolventų norėtų dirbti mokytojais, nors atlyginimai ten nėra didžiausi. Vis dėlto Suomijai pavyko sukurti vieną pažangiausių švietimo sistemų pasaulyje.   „Būkime realistai ir kalbėkime taip, kaip yra. Kiekvienas žmogus, jaunuolis nori turėti gerą specialybę ir gerai uždirbti, tai yra natūralu. Atlyginimas vaidina labai didelį vaidmenį. Yra, aišku, žmonių, kuriems gali atnešti maišą eurų, o jis kaip buvo tinginys, taip ir bus. <...> Susidaro įspūdis, kad Lietuvoje niekas niekam nerūpi. Abejingumas kažkoks dėl žmogaus, dėl geresnio gyvenimo, kad jis įgytų patirtį, kad galėtų lengviau atsikvėpti. Reikia kalbėti su vaikais, rodyti pavyzdžius ir atsiduoti širdį – tada rezultatas bus apčiuopiamas“, - teigė Vilniaus Šolomo Aleichemo gimnazijos vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų