Vilniaus verslininkui Tadui Karosui priklausančiu nauju ir brangiu lėktuvu virš Lietuvos skraido nežinomi asmenys.

Vienas turtingiausių Lietuvos žmonių verslininkas T.Karosas įsigijo bene moderniausią šiuo metu šalyje keturvietį lėktuvą – amerikiečių gamybos vienmotorį „Cirrus SR22“.

Tačiau rugsėjo 6-ąją registracijos numeriu LYWWW pažymėto šio orlaivio skrydis ima priminti detektyvą, kuris sudomino ir Civilinės aviacijos administracijos (CAA) specialistus, atsakingus už eismo ore saugumą.

Turintys leidimus neskrido

Orlaivis „Cirrus SR22“ oficialiai priklauso bendrovei „Vilsarma“, kurią valdo verslininkas T.Karosas. Pats milijonierius dar neturi piloto mėgėjo licencijos, nes yra mokęsis tik teorijos, todėl savarankiškai pakilti į orą negali.

CAA šiuo metu vyksta tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti, kas pakėlė į orą prabangų milijonieriaus orlaivį. CAA direktoriaus pavaduotojo Alvydo Šumsko teigimu, oficialius leidimus skraidyti šios klasės lėktuvais Lietuvoje turi tik du piloto mėgėjo licencijas turintys lakūnai.

Tokie leidimai duodami tik tiems pilotams, kurie prie kitos klasės naujų orlaivių šturvalo kartu su instruktoriumi praskraido apie 3-4 valandas.

Valdyti „Cirrus“ klasės orlaivius Lietuvoje yra įgiję teisę tik Liutauras Džiužas ir žinomas televizijos prodiuseris Justinas Milušauskas.

REKLAMA

L.Džiužas vakar „Respublikai“ patvirtino, kad rugsėjo 6-ąją jis neskraidė T.Karosui priklausančiu lėktuvu, nes visą tą dieną praleido Kyviškių aerodrome vykusioje aviacijos šventėje.

Paklaustas, ar rugsėjo 6-ąją Lietuvoje neskraidė su „Cirrus“ klasės lėktuvu, J.Milušauskas vakar „Respublikai“ taip pat atsakė neigiamai.

„Esu Graikijoje, su „Cirrus“ skraidžiau, bet turbūt ne Lietuvoje“, - tvirtino prodiuseris.

„Aš nemoku skraidyti!“

T.Karosas, vos išgirdęs klausimą apie keistą skrydį jo naujutėlaičiu lėktuvu, „Respublikai“ užvakar sakė neturintis laiko kalbėti. Vėliau milijonierius atsiuntė elektroninį laišką, jame teigia, kad „gali patvirtinti sklandančius gandus, jog įsigijo lėktuvą - mažą, bet labai greitą, manevringą bei elegantišką „Cirrus“.

„Šis aparatas yra iš kategorijos „generation three“ - tai yra tai, kas geriausia šiuo metu pasaulyje šioje orlaivių klasėje, - rašo T.Karosas.



- Kažkokia vietinė kontroliuojanti institucija, matyt, iš neturėjimo ką veikti (kontroliuoti) iš kažkur ištraukė, kad aš vienas be piloto instruktoriaus juo (lėktuvu - red. past.) nuskridau į Šilutę ir nusileidau kažkokioje pievoje. Tai yra visiška nesąmonė, nes aš juk nemoku skraidyti!“

Mistinė kelionė į Šilutę

Tačiau T.Karosui priklausantis „Cirrus SR22“ rugsėjo 6-ąją vis dėlto pasiekė Šilutę, kur vyko ultralengvųjų lėktuvų sąskrydis. Jo dalyviams keturviečio orlaivio pasirodymas padangėje ir pats tūpimas pasirodė keistas.


Rašyti komentarą...
K
KO
2008-09-17 07:50:21
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kokią tik sritį bepaimsi Lietuvoj, visur betvarkė ar nereikalinga biurokratija... Kur tas valstybingumas,jei padangėj nekontroliuojami orlaiviai?Gal skraido šnipai,kodėl nenutūpdomi naikintuvais ,ar nenušami raketomis Lietuvos oro erdvėj neleistini objektai.Tai tokia LR NATO oro erdvės gynyba?Vienas žodis - gėda!
Atsakyti
0

2008-09-17 08:11:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
pilnas bardakas.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų