Antradienį Susisiekimo ministerijoje vykusiame Lietuvos jūrų uostų apsaugos komiteto posėdyje svarstyta kritinė situacija, kai plėtojantis Klaipėdos uostui Burių gatvė pateko į uosto teritoriją, ir žmonės, trumpindami kelią, pradėjo vaikščioti per geležinkelius greta AB "Klaipėdos nafta".
"Situacija tapo dar pavojingesnė, nes žmonės praeina visai šalia naftos išpylimo įrenginių, kuriems keliami ypač dideli saugumo reikalavimai, arba jie eina per geležinkelių bėgius, kuriais važinėja sunkiasvoriai traukiniai", - teigė minėto komiteto pirmininkas Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus.
LR jūrų uostų apsaugos komiteto nariai vienbalsiai pasiūlė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai (KVJUD) kartu su Klaipėdos miesto savivaldybe nestatyti šioje vietoje pėsčiųjų tilto, nes jis, be minėtų grėsmių, dar užkirstų kelią perspektyvoje plėtoti uosto teritoriją. Jie rekomendavo pėsčiųjų praėjimui panaudoti esamą Lideikio gatvės viaduką, prieš tai įrengus atitinkamus užėjimus ir užvažiavimus ant ten esančio tilto pėstiesiems, dviratininkams, asmenims su vežimėliais.