Beveik pusė - 49,6 proc. - Lietuvos gyventojų labiausiai nepatinkančiu televizijos reklamų bruožu laiko labai ilgą jos rodymą ir dažną kartojimą.
Reklamos kvailumą ir beprasmiškumą labiausiai nepatinkančiu bruožu įvardina 32,4 proc. gyventojų, rodo bendrovės "Reklamos tyrimai" užsakymu pernai gruodžio 15-16 dienomis atlikta telefoninė apklausa.
Paaiškėjo, kad gyventojai taip pat itin nemėgsta reklamos ištęsimo ir prieštaravimo vertybėms, įsitikinimams - šias savybes reklamų "silpnąją vieta" laiko atitinkamai 17,2 proc. ir 12 proc. gyventojų.
Erzinančius reklamos personažus, akivaizdų melavimą labiausiai nepatinkančiu reklamų bruožu įvardino kiek mažiau žmonių - atitinkamai 9,6 proc. ir 7,4 proc.
Taip pat nustatyta, kad Lietuvos gyventojai prieš praėjusias Kalėdų ir Naujųjų metų šventes labiausiai pastebėjo bendrovės "Tele2" produktų reklamą.
Šio mobiliojo ryšio operatoriaus"Tele2" paslaugų reklamas tarp trijų labiausiai įsiminusių reklamų nurodė 5,5 proc. gyventojų.
Nuo "Tele2" pagal šį rodiklį kiek atsiliko prekybos tinklas "Iki", kurio reklamas tarp trijų labiausiai įsiminusių nurodė 3,9 proc. apklaustųjų. Trečioje vietoje liko bendrovės "Omnitel" produktų reklamos (3,5 proc.).
Skambučių centro atliktoje apklausoje dalyvavo 500 žmonių.