Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Atsirūgsta nepriklausomybės metu vykdyta politika, privatizacija ir panašiai.
Čia Kubilius nekaltas, kaltas tik iš dalies - dėl Mažeikių naftos..., o visa kita Kubilius gavo palikimą.
Tai va - pagrindinė problema yra tai: strateginiai objektai privatizuojami nenormaliai - kaip gali prekybininkai elektros energiją privatizuoti, LAL - kaip gali firmos nenutuokiančios nieko apie civilinę aviaciją LAL-ą privatizuoti, kaip statybininkas gali vadovauti aplinkos ministerijai, kaip medikas gali vadovauti krašto apsaugos ministerijai ir t.t.
Kol taip bus, kai visiškai nenusimanantys žmonės (toje srityje absoliutiškai debilai) vadovaus tam tikroms valstybės valdymo sritims, tai bus tik nekompetencija, vagystės ir priimami sprendimai, žlūgdantys Lietuvos valstibiningumą. Pvz. nereikia ieškoti: energetika - pravalas, gamyba - pravalas, ir nėr ko čia daugiau šnekėti. EU čia nepadės. Durniams ir CCCP nepadės. Taip kad žmonės - reikia dalyvauti rinkimuose ir nerinkti jokių Šustauskų, Valinskų ir senos nomenklatūros darbuotojų. Pvz. :Estija.
viskas labai cia patriotiskai aprasyta, bet siais laikais turbut butu buves didesnis blogis, jeigu butu nupirkta 90 milijonu skolos - juk butent juos ir reiketu visiems lietuvos zmonems padengti.
Ar ziemelis nera buvusio VRM vadovo sunus, o kaikaris grudu magnato sunus. Panasu kad LT didziausia beda yra garbes nebuvimas. Yra garbe isdurti savo artima. Suknistas Lietuvos elitas!!! Manau kad yra reikalinga revoliucija, kurios pasekoje butu atsikratyta balasto tempiancio Lietuva i dugna, iskreipianco tikrasias vertybes. Ekonomine krize gali sukelti tokia revoliucija, nes zmonem reikia pokyciu, naujos koncepcijos, ir atsikratyti sito purvino elito ir nacionalizuoti ju purvinais metodais igyta turta.
Eilinė afera, kažkam atnešusi nemažą pelną. Tik tiek.
man atrodo kiek pasenusios zinios
man atrodo kiek pasenusios zinios
ar SAS nepasitrauke is AirBaltic?
Visu pirma, turiu pasakyti, kad gerbiu autoriu - man patinka jo straipsniai, kurie buna pakankamai taiklus, o kartais net ir "astrus". Deja, si karta straipsnis atrodo gerokai pritemtas. Taip, jame yra tiesos tiek del aviacijos verslo, tiek del "flyLAL" akcininku kompetencijos, bet... Taigi, keletas pastabu:
1. NACIONALINI VEZEJO STATUSA LEMIA AGRESYVI REKLAMOS KAMPANIJA. Jei nesutinkate, tai pasakykite, kas ir kokiais kriterijais remiantis suteikia oro bendrovei toki statusa?:) Reikalas tas, kad "flyLAL-Lithuanian Airlines" niekada saves nepozicionavo kaip nacionalinio vezejo - jie i rinka ejo su vienu prekiniu zenklu "flyLAL". Ejo iki tol, kol nepajuto dideliu sunkumu ir nenusprende saves nacionalizuoti. Tas "varganas" prierasas "Lithuanian Airlines" viesojoj erdvej buvo pradetas aktyviau propoguoti tik 2007m., kai "flyLAL" pradejo aktyviai ieskoti pirkejo ir svarste viena is galimu variantu - parsiduoti valstybiai.
2. KAS GI KITAS, JEI NE "flyLAL" YRA KALTAS DEL SUNKIOS PALANGOS ORO UOSTO PADETIES, DEL KITU BENDROVIU PASITRAUKIMO IS LIETUVOS? Jus galite neigti sia pozicija, bet paziurekime is kitos puses. "flyLAL" konkuruodama su kitomis bendrovemis taike labai zemu kainu politika, atidarinejo tuos pacius marsrutus, kaip ir kitos bendroves, kad ir tas pats "air Baltic'as". Pvz.: "airBaltic" skraide Vilnius-Briuselis-Vilnius, atejo "flyLAL" "nusimove kelnias" pasiulydami mazas kainas. Atrodytu, konkurencija yra geras dalykas. Bet blogiausia tai, kad "airBaltic" pasitrauke, o "flyLAL" nutrauke skrydzius tais marsrutais. Beje, "flyLAL" persiviliojo viena turo operatoriu is konkuruojancios bendroves ir bande visus keleivius susodinti i viena lektuva. O gavosi snipstas. "flyLAL" buvo pradejusi viesai "stugauti" apie savo grandiozinius skrydziu planus is/i Palangos oro uosta. Buvo kas atsisake tokiu planu, vardan "flyLAL" "sekmes". O kaip pasielge pastaroji? Kiek is tu skrydziu ivykde?
3. AR TIKRAI MUSU POMEGIS SKRAIDYTI JAU "PALAIDOTAS". "Ramybes, tiktai ramybes" (Karsonas:) Tikrai ne. Juk ir paciai "flyLAL Groupe" priklauso kita, skrydzius vykdanti bendrove, kuri dirba pelningai. Ka jau kalbeti apie "Aurela" ir kitas uzsienio kompanijas. Be to, yra uzsakomuju skrydziu brokeriai, pvz.: "AEROSERVISAS". Galimybiu yra, tik reikia ieskoti.

Zinoma, galiu sutikti su autoriaus nuomone del pacios valstybes vykdytos arba, atvirksciai, nevykdytos politikos oro transporto ir oro uostu pletros srityse. Kita vertus, verslo iniciatyvumas buvo, praktiskai, nulinis. O i tuos "flyLAL" ir kitu postringavimus apie politikos nebuvioma galima pasakyti tik tiek, kad "TALK IS CHEAP". Reziumuojant galime saves paklausti - AR TIKRAI PROTEKCIONIZMAS, KURIS BUDINGAS AVIACIJOS VERSLUI VISAME PASAULYJE, YRA NAUDINGAS LIETUVAI? Velgi, manau, kad ne. Kuo daugiau kompaniju bus leista laisvai skraidyti i ir is Lietuvos, tuo mums bus geriau. DIVERSIFIKACIJA, BRANGIEJI, DIVERSIFIKACIJA:):):)
Ir kaip klysta tie, kurie mano kad jau ateis privatus kapitalas tai jau kad susitvarkys tai blizgės. Būtų bent kontrolinis paketas valstybės, padotuotų ir toliau veiktų tos linijos.
Tai neparadoksalu. Tai desninga. Tai tikrasis politiku 20 metu darbo rezultatas. Via Balticos nera. Rail Balticos nera. Keltai is Klaipedos tinka gyvuliams ir kontabandai vezioti. Sovietiniu specu valdytos avialinijos- suzlugdytos. Gal sededami nudrengtame autobuse pakeliui i Vokietija lietuviai pagaliau prades suprasti, kam is tikruju reikalinga valdzia ir ka i ja rinkti.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų