Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
1. is Kauno skraido Ryanair.
2. Finnair, Czech Airlines, KLM bei kiti kasmet bent karta-du pasiulo puikiu pasiulymu marsrutais, kuriais Flylalas ne neskraide. Air Baltic irgi si ta ppasiulo.
3. tuscia vieta ilgai tuscia nebuna.
4. Flylal nebuvo nacionaliniu vezeju. Tai AB. Drisciau sakyti, pinigu plovejai.
5. apie Flylal aferas senai sklinda legendos. pradedant nuo LAL privatizacijos.

pritariu tik vienam punktui, kad Lituvos gelezinkeliai niekur neveda, laivai irgi.
kad tik butu keleiviu, o jau norinciu skraidint tai jau atsiras, kad tik oro uostai nedarytu tam kliuciu. O siaip, lieka pritarti tam, kur visada sake ir sakys...
Visos Lietuvos nelaimės yra genetinio valstietiško (runkeliško) lietuvių godumo ir polinkio į suktybes ir vagystes pasekmė. Klaikiausia yra tai, kad tuo pačiu principu lietuviai remiasi ir rinkdami valdžią: tegu vagia, bet ir mums tegu leidžia. Kuo daugiau prisivagia, tuo kietesni, tuo vertesni kitus valdyti. Todėl Lietuvoj viskas monopolizuota ir paglemžta po "grupės draugų" storom subinėm, todėl čia brangiausia elektra, brangiausias benzinas, daugiausia profkės lygio "universitetų", daugiausia pasaulyje činovnikų, visuose postuose vieni švogeriai su kosminėm algom. Net laikraštienos ir tos 90 procentų priklauso 2 vagiavotiems savininkams.
ko neteko Palanga? lalailos bazės? o kada ji ten buvo?
O kodėl nerašoma apie pelningas kitas grupės įmones ? Alų parduodantis ir butelius superkantis kioskas irgi galėtų atskirti veiklas ir pelningo alaus pardavimo verslą tęsti, o nuostolingą butelių supirkimą, prie jo prikabinus bendras išlaidas kiosko nuomai ir algą pardavėjai Adolfinai , subankrotinti... Kodėl dabar visi taip vali "vėžėjo" bet pamiršta pelno gavėjus ?
Visos problemos verciamos ant CCCP , ant mistiniu rusu spec tarnybu , ant komunistu. Vyrai 20 metu nepriklausomybes. Gal jau laikas ivertinti savo tautos atsstovu savybes: gobsuma, veidmaininguma, mela, ... ir kitas. Rezultata turime visose srityse. Nereikia jieskoti visur 5 kolonos. Reikia paziureti i savo snuki, o jis gana kreivas.
Tai, kad mes liekma 'vis labiau izoliuotas Eorpos kampas' - tiesa, bet tai tikrai nieko bendra neturi su FLY LAL bankrotu. Atvirksciai - konkurencija tik padides, nes del protekcionizmo siai imonei anskciau mes visi kentedavom. Tuscios vietos ilgai nebus tuscios, jas uzpildys uzsienio bendroves avia ir, neabejoju, geresnemis salygomis skraidysime mes, t.y. pigiau. Neabejoju, kad islosim mes visi.
Teisingai raso sitas diedas, kad ji kur...
>Ši tuščia vieta nebus greitai užpildyta arba, sumažėjus konkurencijai, bilietai >bus brangesni.

Jūs naivus ar...?
"Avialinijos – tai nacionalinės savivokos dalis, tautos ir valstybės kompetencijos ženklas" turbut esi asilas ar kitus tokiais laikai????........ tokiais lozungais pasinaudodami ir sukasi aferistai lupdami is musu pinigus, klausti uz ka mokam neturim teises.... "savivoka" neleidzia.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų