Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pasirodo lietuvos verslininkai tikrai yra per skysti tarptautiniam verslui jeigu jiems nepadeda valstybe ( aisku uz visu mokesciu moketoju pinigus serianti viena protekcionistine kompanija)
Pasirodo, Lietuvos "verslininkai" dar per skysti tarptautiniam verslui :))))
Gerbiamas, autoriau, neįsivarykit sau kompleksų. Biznis yra biznis, flyLAL vaikinai susimovė. Faktas. Tai tikras ar tyčinis bankrotas tegul išsiaiškina ekonominius nusikaltimus tiriantys pareigūnai. Vietoj šios bendrovės atsiras kita bendrovė, juk tuščios veitos gamtoje ir versle nebūna. Leiskime laisvai rinkai veikti laisvai. Per 19 metų buvo tiek pridaryta protekcionizmo, tiek valstybės lygiu buvo veikiama, kad blogiau būti tiesiog nebegali.
Jei bankrutavo tai gerai, atsiras tokiu kas sugebes padaryti geriau. Svarbiausia, kad valstybe nesikistu su savo reguliavimais. Jau ir taip Lietuvoje tas reguliavimas perzenge visas imanomas ir protu suvokiamas ribas. Viskas padaryta, kad biurokratams butu lengviau kontroliuoti ir kishtis i zmoniu reikalus, bet praktika rodo, kad tik nereguliuojama rinka isugdo tikrai konkurencingas veiklas.
saukstai po pietu... ka cia dar pardavus...?
kazkoks kosmaras ta lietuva...todel visi zmones taip verziasi kuo greiciau sprukti...o dabar dar bankrotas...nu zodziu absurdas...
ryanair ir kriukis baigtas
jei normaliam pasaulyje finansinis investuotojas ateina į verslą, jei pavyksta - padeda jį sutvarkyti, pakelia jo vertę ir parduoda strateginiam, o pas mus deja baigėsi bankrotu.
Turto perleidimas ir pabaiga su tūkstančiais išdurtų kelevių - patys neskaniausi momentai šioje istorijoje. Nesinori tikėti, kad save gerbiantys verslininkai taip gali elgtis, bet į tai tegu atsako prokurorai. Masiulio vietoje kreipčiausi bet kuriuo atveju, pirmiausia kad būtų įvertinta ar sandoriai atitinka tuo metu buvusią realią turto vertę.
Pamoka nebent tame, kad pakankamai strateginiai (tegu ir nesantys sąraše) objektai NEGALI būti parduodami finansiniam investuotojui. Jei "Mažeikių naftą" ar kokias Lisco keltų linijas būtų pirkę spekuliantai - neaišku ką turėtume. Beje jei gerai pamenu, estai turėjo didelių problemų su geležinkelių pirkėju.
Turto perleidimas ir pabaiga su tūkstančiais išdurtų kelevių - patys neskaniausi momentai šioje istorijoje. Nesinori tikėti, kad save gerbiantys verslininkai taip gali elgtis, bet į tai tegu atsako prokurorai. Masiulio vietoje kreipčiausi bet kuriuo atveju, pirmiausia kad būtų įvertinta ar sandoriai atitinka tuo metu buvusią realią turto vertę.
Pamoka nebent tame, kad pakankamai strateginiai (tegu ir nesantys sąraše) objektai NEGALI būti parduodami finansiniam investuotojui. Jei "Mažeikių naftą" ar kokias Lisco keltų linijas būtų pirkę spekuliantai - neaišku ką turėtume. Beje jei gerai pamenu, estai turėjo didelių problemų su geležinkelių pirkėju.
Europos Laosas...nei privaziuosi, nei daskrisi...o jeigu ir skrisi, tai tik uz kosmine kaina...
skaudu
o dabar isivaizduokim jog tai su busima atomine .....
o dabar isivaizduokim jog tai su busima atomine .....
„flyLaL“ bankrotas: pralaimėjom mes visi