REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kilometrinės automobilių spūstys Latvijoje jau ataidi ir didėjančiomis eilėmis ties išorinėmis Europos Sąjungos sienomis Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu spiginant 10–15 laipsnių šalčiui Latvijos pasienyje su Rusija kartojasi chroniška Kalėdų sezono vairuotojų kankinimo problema, kuri kasmet padaro ir finansinių nuostolių.

REKLAMA

Ties Terechovo–Buračkų pasienio punktu šią savaitę į keliolikos kilometrų eilę susigrūdo beveik 600 sunkvežimių, iš kurių nemažai ir su Lietuvos valstybiniais numeriais. Grebnevo–Ubylinkos kontrolės punkte eilėje laukė apie 100 krovininių automobilių.

Valstybinės sienos apsaugos tarnybos duomenimis, vakar sunkvežimių eilės jau didėjo ir Lietuvoje.

Medininkuose išvažiuoti į Baltarusiją 20 valandų eilėje laukė apie 380 krovininių automobilių, Lavoriškėse – 11 valandų eilėje – 120 mašinų, taip pat 11 valandų eilėje Šalčininkuose – 78 sunkvežimiai.

REKLAMA
REKLAMA

Asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius vakar „Respublikai“ sakė, kad padidėjusios sunkvežimių eilės yra įprastas, tačiau nenormalus vaizdas švenčių laikotarpiu.

„Linavos“ vadovo teigimu, šiemet, kitaip nei pernai, nėra girdėti apie ypatingus Rusijos muitinės reikalavimus vežėjams, dėl kurių sunkvežimių vairuotojai strigdavo milžiniškose eilėse pasienyje anksčiau.

Pernai Rusijos muitinės nurodymai Lietuvos vežėjams dėl 3–4 parų trukusių prastovų padarė apie 6,5 mln. litų nuostolių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Savo asociacijos narius nuolat informuojame apie padėtį, o jie tai perduoda reisuose esantiems vairuotojams, kurie gali planuoti savo maršrutus, – sakė A.Kondrusevičius. – Daugiau padėti negalime niekuo ir tikimės, kad šiemet neteks į pasienį vairuotojams gabenti būtiniausių daiktų. Dėl šios padėties labiausiai yra „kaltas“ dovanų sezonas – į Rusiją dabar vežama itin daug prekių“.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis vakar „Respublikai“ sakė, kad sunkvežimių eilės priklauso tik nuo muitinės darbo, todėl ypatingos įtakos Lietuva negali daryti.

REKLAMA

„Mes klausiame „Linavos“, kokios pagalbos reikia, tačiau kol kas aišku, kad problemos šiemet kilo dėl pokyčių muitinės sistemoje, į kurią chaotiškai sukeltos visos kontrolės tarnybos, – teigė E.Masiulis. – Pernai mūsų vairuotojai buvo perkelti į atskirą eilę, o dabar to dar nėra“.

Julius GIRDVAINIS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų