Ketvirtadienį socialiniame tinkle "Facebook" ėmė plisti Kauno technologijų universiteto (KTU) reklama, kuri papiktino ne vieną. Studentus rinktis KTU skatinta menkinant kitus Lietuvos universitetus, neatsižvelgiant į jokius reitingus. Taip pat nevengta ir nevartotinų žodžių.
KTU Rinkodaros ir komunikacijos direktorė Ornela Ramnašauskaitė diskusijas keliančia reklamą apibūdino kaip puikų pasiekimą. Anot jos, svarbiausia, kad jų aukštoji mokykla visuomet būtų visuomenės centre. Plačiau apie tai skaitykite: Kur riba: KTU didžiuojasi pasipiktinimą keliančia reklama.
Toks požiūris paskatino į reaklama reaguoti jaunimą. Jų pasirinktas atsakymas - iššifruoti, ką reiškia KTU. Ir čia žodžiai į vatą tikrai nebuvo viniojami - siūlomi variantai nuo "Ką Tu Uždirbsi" iki "Ką Tu Užrūkei". Be to jau atsirado ir pakuoreguotų reklamos pavydžių.