Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Sorry, butent sitas Ciulde ir kuria jos parodija! Tiksliau, ne parodija (parodijai sukurti reikia pastabumo, humoro jausmo ir intelekto), o "siaudine baidykle" (tokia logine klaida, kai oponento pozicija - samoningai ar del nesugebejimo suprasti - absurdiskai iskraipoma, o po to narsiai kritikuojama, tarsi jis butu taip sakes). O jums, kaip supratau, saves parodija tampa kiekvienas, kam nepatinka ciuldisku mastymu besigrozinti sava tauta? :) Jei taip, tai prisispazinsiu: man irgi dainele "ciuldemis mes esam gime, ciuldemis ir norim but" visai nepatinka - esu beviltiska saves paties parodija :)).

Jūsų kritiškas požiūris į save vertas pagarbos. Vien dėl to Jūs nesate žemesnio intelekto. Bėda su Nida yra ta, kad būdama, kaip Jūs sakote, "aukštesnio intelekto", degdama neapykanta savo tautai ji tampa savo pačios parodija. Ko gi vertas tada toks intelektas? Prisimenate Goethe's FAUSTĄ? Mefistofeliui irgi netrūko intelekto... Netrūko jo ir Dostojevskio RASKOLNIKOVUI.

Prisiminkim šio portalo autoriaus J. Dobriakovo tekstą 'Flirtavimas su fašizmu'. Puikus autorius, puikiai rašo. Įdomus jo pastabėjimas: 'Fašizmo ideologijai nepriimtini ne tik kitataučiai, seksualinės mažumos ir kitų panašių grupių atstovai. Jai nepriimtini ir patys intelektualai, nes kritinis protas, priešpastatytas dionisiškajai „laisvai dvasiai“ ar barbariškam kūniškumui, fašizmo pasekėjams visada asocijavosi su žydiškumu ir „ydinga“ Vakarų civilizacija.'

Gerai pamenu per TV.5 laidą apie a.a. Yehudi Menuhin'ą ir David Oistrach'ą. Menuhin'as komentuodamas, kas jungia jį su David Oistrach'u, paminėjo ne tik muziką, kas savaime suprantama, bet taip pat žydo sensualumą žydui. O JUK TAI TAIP UNIVERSALU! Vadinkim tai sensualumu ar dioniziškąja „laisva dvasia“, bet priklausymas tautai - pamatinis žmogaus egzistencijos dalykas. Esama neginčijamų žmogaus sielos struktūrinių modelių, nepasiduosiančių jokioms posmodernioms "didžiųjų naratyvų" teorijoms.

Autorius neniekina Nidos kaip žmogaus. Autorius niekina jos susikurtą savo pačios parodiją.

Sėkmės.
Sakote, Nida sutaršo Stoma naudodamasi tokiomis konstrukcijomis kaip "sociologinis groteskas su sarkazmo elementais" arba "vulgarizuotas froidizmas"? Tikrai? Ir kur jus tas konstrukcijas konkreciai jos tekstuose izvelgete?? Butent jis, Stoma, megsta "dzentelmeniskai pozuoti", vis pabrezdamas, kad kalba su moterimi ("trapia, bejege butybe") - atkreipti i tai demesi nera joks froizmas, nei vulgarizuotas, nei sofistikuotas. O gal, jusu nuomone, jai deretu leistis i toki pokalbi to nepastebint, t.y. dekingai uzimti "silpnosios lyties" pozicija?
Kažkuris komentatorius jau priminė: kaip pašauksi, taip atsilieps. Kai N. Vasiliauskaitė nustos spygauti it komisarė su mauzeriu prie šono ir ims mandagiai ir argumentuotai diskutuoti su oponentais, tuomet su ja ir bus galima ginčytis ramiai ir argumentuotai. Dabar gi su ja diskutuoti yra ne ką prasmingiau nei su kokiu Šustausku ar Murza...
Naivuolis vis dėlto.
Man dar prieš kokius 5 metus vemti norėjosi. Dabar jau pripratau gyventi šūdo karalijoje. Šlykštu, bet jau nevemiu.
tam tikra dalis skinų vistiek bus ir tai yra demokratijos požimis. O tokių eitynių tikrai nesureikšminčiau. Geriau sureikšminti to šaknis.
Geras straipsnis, visuomene bunda.
milicija taip ir nereformuota i policija, komisariatuose sedi tie patys okupantu atvezti rusakalbiai mankurtai,vagiu ir banditu negaudo, nes taip ir reikia tiems "burzuaziniams nacionalistams", kad juos gebistu gaujos plestu, ir kalba tie milicininkai tarp saves euroazijos okupanto sneka, o jozif bartasiunas nkvd milicijos mokykla vadovaujama mvd generolo pumpos ir toliau ruosia mankurtus. Jiems Lietuvos problemos labai toli, tik kaip koks kolaborantas, kpss ck nusikaltelis AMB savo kanalais paspaudzia tada jau puola uz visus reikalus, ka pagauna.
Man sunku diskutuoti su aukštesnio intelekto ir pasiruošimo žmogumi. Situacija yra panaši, kai Stoma bando polemizuoti su Vasiliauskaite. Jis šiaip geras žmogelis ir rašo iš širdies, tačiau Nida sutaršo jį naudodamasi tokiomis konstrukcijomis kaip "sociologinis groteskas su sarkazmo elementais" arba "vulgarizuotas froidizmas".
Tačiau autorius nesilaiko vienos esminės civilizuotos polemikos taisyklės - jis negerbia oponentės, nors šiuo atveju tai yra virtuali polemika. Vasiliauskaitė nėra "mergytė" kaip ir mūsų autorius nėra "berniukas". Niekindamas oponentą darai prielaidą, kad pats esi už jį pranašesnis. Tačiau tai reikia įrodyti ne menkinančiais epitetais o argumentais.
Dėl mano neva "demaskuojančio" teiginio apie autoriaus mąstyseną: taip aš įdėjau tokią prasmę. Kiekvienas skaitytojas suformuluos savo prasmę. Bet daugumoje tai bus neigiama Vasiliauskaitės atžvilgiu prasmė, nes taip autorius užkodavo savo sociologiniu grotesku su sarkazmo elementu. Todėl autorius turiu jausti atsakomybę už savo žodžius. Juk ir negrus mes vadiname juodaodžiais nors žodis negras pats savyje tereiškia JUODAS ir nieko daugiau. Bet sociologinis kontekstas :) priverčia mus vengti šio žodžio (mus turiu galvoje vakarų civilizaciją).
dauguma komentaru liudija, kad jusu poziuris yra klaidingas - Lietuva, deja, yra perdem ksenofobiska salis.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų