Kaukių ar kitų veidą dengiančių priemonių dėvėjimas Lietuvoje karantino metu nuo penktadienio tampa privalomu, trečiadienį posėdyje nusprendė Vyriausybė.

Koronavirusas plinta (nuotr. SCANPIX)

Koronavirusas plinta (nuotr. SCANPIX)

„Viešosiose vietose dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones)“, – rašoma Vyriausybės projekte.

„Šiandien priimtas sprendimas dėl asmens apsaugos priemonių – kaukių, respiratorių, panašių daiktų, dengiančių veidą – privalomo dėvėjimo viešose vietose. Vėlgi, supraskime, jeigu einate miške, vienas, tai yra vienas režimas, bet artėjant žmogui, galimam kontaktui, tikrai tas priemones reikia dėvėti“, – po Vyriausybės posėdžio kalbėjo S. Skvernelis.

Policijos generalinis komisaras Renatas Požėla sakė, kad policija tikisi gyventojų geranoriškumo ir supratimo, kad kaukes dėvėti būtina.

„Jeigu turėsime piktybinius atvejus, kai žmonės nesupranta, kodėl tai reikia daryti, nevykdo mūsų reikalavimų, neatmetame, kad grės baudos, kaip ir už kitus galimus izoliacijos ar karantino pažeidimus“, – žurnalistams trečiadienį kalbėjo R. Požėla.

REKLAMA

Seimui padidinus baudas, asmenims už karantino sąlygų pažeidimus gresia bauda nuo 500 iki 1 tūkst. eurų, juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims – nuo 1,5 tūkst. iki 6 tūkst. eurų.

Iki šiol veidą viešose vietose dengti apsauginėmis kaukėmis, respiratoriais, šalikais ar skarelėmis Sveikatos apsaugos ministerija tik rekomendavo. Taip pat rekomenduojama dėvėti vienkartines pirštines.

Taip pat Vyriausybė trečiadienį karantiną pratęsė iki balandžio 27 d. 24 val. ir šventinį Velykų savaitgalį apribojo atvykimą į Lietuvos miestus ir miestelius.

Griežtino karantino sąlygas

Vyriausybė kovo pabaigoje jau buvo pratęsusi karantiną iki balandžio 13-osios. Tąkart taip pat sugriežtintos karantino sąlygos – parkuose ir kitose atvirose viešose vietose asmenys gali lankytis ne didesnėmis nei dviejų asmenų grupėmis, prekybos paslaugų vietose gali lankytis tik po vieną šeimos narį, o prekybos ir paslaugų vietos privalo užtikrinti saugias sanitarines ir higienos sąlygas bei aprūpinimą būtinomis apsaugos priemonėmis.

Taip pat gyventojai viešose vietose raginami dėvėti apsaugos kaukes, respiratorius arba kitas nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones. Visi iš užsienio atvykę asmenys privalomai karantinuojami 14 dienų. 

Per karantiną apribotas išvykimas iš šalies ir atvykimas į ją, draudžiami žmonių susibūrimai, uždarytos kavinės, daugelis parduotuvių, neteikiamos įvairios paslaugos. Taip pat neveikia šalies švietimo, ugdymo įstaigos, gyventojams rekomenduojama dirbti iš namų. Balandžio pradžioje sustabdyti komerciniai skrydžiai ir kelionės keltu, į Lietuvą sausumos keliu asmenys gali atvykti tik per du pasienio punktus. Siekiant sulėtinti koronaviruso plitimą, Lietuvoje karantinas įvestas kovo 16 dieną. Jo metu uždarytos mokyklos, darželiai ir universitetai, draudžiama daugumos parduotuvių, kavinių veikla.

Morta
2020-04-08 14:37:44
Valdžios griežtas įsakymas, kad nuo penktadienio privalomos kaukės. Parūpinkite Lietuvos žmones normaliomis kaukėmis, kad laisvai galėtų nusipirkti. O ne atsisėdę ant kiaušinių įstatymus kurkite.
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
whynd 2020-04-11 18:11:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Kaip lengvai ir paprastai valdžia uždėjo visiems antsnukius. Rytoj privers šokinėti ant vienos kojos, o poryt ateis pas mus į namus.   ATSAKYTI
Aleksandr 2020-04-10 06:59:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
dauguma zmoniu ir taip be pinigu ir be kaukiu sedi, o cia baudos nuo 500€... Pasaulio ekonomikai atejo pize, lietuvai isvis bus sakes - prisidengs virusu...    ATSAKYTI
Adomas 2020-04-09 19:49:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Mano pasakymas trumpas. Apsisika skvernelis su savo tokiais įsakymais. O baudu skyrimas tiesiog biudžeto skyliu lopymas. Nes musu vyriausybę jau db slepia kiek i skolo kitoms salims prasiskolino. Dėl karantino mokesčiu mažai surinko,tai db su baudom pasipelnyti sumaste   ATSAKYTI
Grigorij 2020-04-10 03:00:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Adomas,
tamstos bukumui ner ribu. Kaukes ar salikus nesioti (uz dyka), namuose sedeti, gelbejant lietuviu gyvybes - didziausia auka??? Gydytojai dirba, kaip prakeikti, dar kiek ju apsikrecia, o jus jiems net tokiu budu padeti nenorit? Is tikruju, ne bausti, o saudyti reikia. Na, tegul tos baudos bent gydytojams padeda.  
Aleksandr 2020-04-10 07:01:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Sutinku  
Aleksandr 2020-04-10 07:04:03
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Sutinku su Adomu!  
Laisvas 2020-04-09 16:17:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Moki mokescius, o kaukes negauni. Mokek is savo kisenes, nes kitaip didziausa bauda gausi i pasta. Akivaizdu, kad cia tiktai dar vienas budas valdantiems susimoketi uz naujus lamborghinis.   ATSAKYTI
Juze 2020-04-09 14:59:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Uz sakiu ,peiliu isgalabit nieksus   ATSAKYTI
Grigorij 2020-04-09 15:27:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Juze,
jusu maistingumui, drasai kaina - snipstas, sugebejimas tik keliom sniego gniuztem Seimo langus apmetyti. Cia jums ne su skystablauzdziu Gorbiu kariauti. Manot, jusu mylima Grybe cia JAV "Abramsus" gynybai nuo "Ruso" prikviete?  
Algirdas 2020-04-09 14:55:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jug reikia pasipelnyti ir verygai uztoki kaukiu prastumima isakymo isleidima nemazi pinigeliai.O kvailiai ir maka   ATSAKYTI
Kodel??? 2020-04-09 13:23:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Veido kaukės negali užkirsti kelio sveikiems žmonėms pagauti „Covid-19“, sako PSO (Pasaulio Sveikatos Organizacija)

Organizacijos įrodymų apžvalga rodo, kad kaukės nešiojimas lauke neužkerta kelio sveikiems zmonems užsikrėsti Covid-19.

Įvertinusi naujų įrodymų, kas gali padėti įveikti pandemiją, Pasaulio sveikatos organizacija nerekomendavo žmonėms nešioti veido kaukių.

PSO peržiūrėjo savo poziciją dėl kaukių, atsižvelgdama į Honkongo duomenis, rodančius, kad platus jų vartojimas visuomenėje galėjo sumažinti koronaviruso plitimą tik kai kuriuose regionuose.

Pirmadienį paskelbtose atnaujintose gairėse organizacija laikėsi nuomonės, kad kaukės galėjo padėti apriboti ligos plitimą, tačiau vien jų nepakanka.

Nebuvo įrodymų, kad kaukės nešiojimas bendruomenėje trukdė sveikiems žmonėms susirgti kvėpavimo takų infekcijomis, įskaitant „Covid-19“.

PSO mokslinei ir techninei patariamajai grupei dėl infekcinių pavojų pirmininkavęs profesorius Davidas Heymannas iš Londono higienos medicinos mokyklos teigė, kad kaukės yra skirtos tik kitų asmenų, o ne savo apsaugai.

Komitetas pripažino, kad virusą gali perduoti žmonės, kurie neturi simptomų, tačiau teigė, kad virusas vis tiek turi plisti per lašelius ar užterštus paviršius, tad plaunantis rankas siekiama kuo labiau ji sumažinti.

‼️Remiantis atnaujintais patarimais, žmonės, turintys koronaviruso simptomus, turėtų nešioti veido kaukę, savarankiškai izoliuotis ir kreiptis į gydytoją, kai tik pradeda blogai jaustis, o jais besirūpinantieji turėtų dėvėti veido kaukę, būdami tame pačiame kambaryje.‼️

PSO gairės dėl sveikų žmonių, nešiojančių kaukes, atrodo prieštaraujančios naujausiems JAV (O ir LIETUVOS) Ligų kontrolės ir prevencijos centrų patarimams, kurie ragino JAV visuomenę dėvėti audinių veido dangą vaistinėse, maisto prekių parduotuvėse ir kitose viešose vietose, kur sunku atsiriboti nuo susibūrimų.

Heymannas teigė, kad kaukės gali sukelti klaidingą saugumo jausmą, dėl kurio žmonėms gali kilti didesnė rizika. Virusas gali patekti pro akis net visiškai uždengus burną ir nosį.

„Žmonės mano, kad yra apsaugoti, kai jie nėra“, - sakė jis. „Sveikatos priežiūros darbuotojai, be kaukių, taip pat dėvi apsauginius skydelius, kad apsaugotų akis.“

Kitas rūpestis yra tas, kad žmonės gali užkrėsti save, kai sureguliuoja, nuima ir šalina kaukes.

PSO sakė, kad žmonės, nusprendę nešioti kaukes viešai, turėtų vadovautis jos patarimais, kad įsitikintų, jog jas saugiai naudoja.

‼️Šalys, rekomendavusios kaukes plačiajai visuomenei, turėtų atlikti tyrimus, kad galėtų įvertinti jų veiksmingumą.‼️

Sautamptono universiteto aplinkos
sveikatos priežiūros profesorius Williamas Keevilas teigė, kad vyriausybės jaučia spaudimą, kad jos bus vertinamos ką nors darančios, net jei tai buvo laiko ir vertingų išteklių švaistymas.

„Pasiūtos kaukės ir prastos kokybės chirurginės veido kaukės nefiltruos smulkių kvėpavimo takų lašelių ir tikrai ne aerozolių, kurių kai kurie dabar teigia keliantys infekcijos riziką“, - sakė jis.

„Pagrindinis klausimas, kurį reikia išspręsti, yra: o kaip apsaugoti akis, o tai žinomas viruso patekimo būdas?“

Oksfordo universiteto epidemiologė dr. Elaine Shuo Feng palaiko JAV požiūrį į veido kaukes ir teigė, kad žmonėms, kurie galėjo būti paveikti viruso, būtų protinga nešioti veido kaukes lauke, nes yra viruso perdavimo galimybė.

„Būtų naudinga, jei didelės rizikos žmonės - senyvo amžiaus, lėtinėmis ligomis sergantys žmonės - užsidėtų veido kaukę, jei jie negali išvengti perpildytų vietų, nes šie žmonės turi didžiausią riziką patirti sunkius padarinius, tokius kaip ICU / mirtis užsikrėtus“.

• Šio straipsnio antraštė buvo pataisyta 2020 m. Balandžio 7 d., Kad tiksliau atspindėtų PSO išvados.

Jeigu netikit manim, galit pasiskaityti patys.

https://www.theguardian.com/world/2020/apr/07/face-masks-cannot-stop-healthy-people-getting-covid-19-says-who
   ATSAKYTI
Arta 2020-04-09 11:19:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jaigu taip toliau bus, tai tikriausei nuo alkio mirs miljonas o nuo koronoviruso 2 zmones   ATSAKYTI
Arta 2020-04-09 11:17:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Jaigu taip toliau bus, tai tikriausei nuo alkio mirs miljonas o nuo koronovirusi 2 zmones   ATSAKYTI
jurgis 2020-04-09 11:17:39
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
tai jus duokit tu kaukiu,as pavyzdziui nepirksiu uz savo pinigus,nes jau nebeturiu uz ka pavalgyti,jeigu jus ponu pydaru valdzia smaugiat zmones ir norit padaryti is ju atpirkimo ozius,tai man atrodo,kad jums patiems greiciau ateis galas,as tikrai visa sirdimi linkiu jums bandytai valdzios remuose,kad jums patiems greiciau ateitu galas.   ATSAKYTI
Grigorij 2020-04-09 13:18:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
jurgis,
kur buvot Kovo 11, Sausio 13? Taip sunku buvo suprasti, kad ne tiek TSRS griovet, kiek Lietuva? Sveikinu: Landsbergi ir Butkeviciu isgelbejot, o Lietuvele sugriovet, visiskai nualinot... Deginot ja "laisves" lauzuose, paverget, panciojant ja "Baltijos Šunkelio" grandinem. Bet ir to per mazai. Islaisvinot Lietuvele nuo visaliaudines valstybines nuosavybes, bei 30 metu vienpusiskai... su "Rusu" kovojot. Nesupratot, kad, be jokio "Ruso", taip patys sau seniai vergu antsnukius uzdejot? Banditams valdzioje galas neateis, nes ne rusai, o jus, lietuviai, masiskai renkat i valdzia landsberginius ir grybauskaites vietoj paluckininku ir Andriukaicio. Taip jus patys nepalikot LR sansu issilaikyti kovoje su pandemija. Gandragalviai - nei zuvis, nei mesa. Bent uz sena LR DK pakovojo. O kaltinti Veryga ir Skverna, kad vercia uzdeti kaukes, gelbejant lietuviu gyvybes - idijotizmas! Nepirkit kaukiu - uzdekit salika, plastikini maisa, ka norit! Galit paimti svaru plastikini bamboli, nupjauti virsu ir apacia, perpjauti isilgai, ir uzdeti ta permatoma cilindra, kaip skyda ant veido, uzkabinant uz ausu.

Nebeturit uz ka pavalgyti? Nereikejo varyti "Ruso", jo kalbos. Dabar jis neateis, nepavalgidins. Prasykit mylimo "Amerikono". Girdejau, kad jo tankai "Abramsai" tokiems maista vezioja. :)))  
Įpykusi 2020-04-09 13:35:03
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Grigorij,neskelbkite savo samokslo teoriju!Baikit liaupsin rusus,keikti amerikonus,mes niekieno kolonija,laisvi zmones.Nereikia kirsinti ir valdyti.Geriau galvokit kaip virusa nugaleti su tokiu "ryskiu"protu!  
Grigorij 2020-04-09 15:10:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Įpykusi,
ant piktu vandeni vezioja (на обиженных воду возят). (c) :))) Kokios samokslo teorijos? Kur as pamelavau? Kas Lietuva sugriove: "Rusas" ar "Lietuvis"? Griovet, lojot ant jo, kenket jam, kaip imanydami, nes zinojot, kad jis neuzpuls. O kai prireike lesu su koronavirusu kovoti - tai paaiskejo, kad viska pras*kot kovoje su "Rusu". Laisvi zmones? Nejuokinkit manes. 30 metu sedit JAV uzpakalio pacioje gilumoje, visa krutine gaudant ten "laisves" ora. Net pirsteleti nedristat.

Nuo pat koronaviruso protrukio pradzios TIESIOG REKIU, kad issigelbejimui BUTINA su "Rusu" ir "Kinu" VALSTYBINIAME lygyje susideti, prasyti pagalbos, kreditu, kooperuotis. Bet jusu s*kNauseda nedrista klibinti euroatlantines rusofobines vienybes. Neisrinke V.Andriukaicio, taip pasirasot sau verslo, valstybes mirties nuosprendi... O RU kariniai medikai Italija (ne Lietuva) gelbeja! Ir dekingi italai plesia ES veliavas, garsiai groja RU Himna savo tusciose gatvese! Tepadeda jums JAV ir NATO! :)))  
Pikta 2020-04-09 15:56:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Grigorij,patarlių ir as daug zinau:kas daug kalba,mazai daro.Sunys loja,karavanas eina.Jei Tevynes ir zmoniu negerbi,nevertas cia gyventi.Kam nepatinka Lietuva minkite kur patinka:Rusija,Amerika,Italija ir tt.Nei vienas paukstis netersia savo lizdo!Taip,sprendimu ir ivykių dabar gausa,visiems galvos susisuko.Bet savo zmoniu niekad nesmerksiu,visur politikoje puola prie riebesnio kasnio,visur kova tarpusavyjeVisiems linkiu islikti isdidziais garbingais ir sveikais.  
Grigorij 2020-04-09 18:42:17
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pikta,
ne as, "gimes okupantu", o jus, lietuviai, ne tik suterset, bet ir isdrasket savo lizda. Mano sazine svari: niekad nebuvau kartu su gimtos Lietuveles priesais, niekad ju nerinkau i valdzia. Tik viena nuodeme turiu: paklausiau savo seno, ligoto tevuko, ir nuejau balsuoti per antra prezidento rinkimu tura - rinkau nieksa Nauseda, kaip mazesni blogi, palyginus su Simonyte. Pats NIEKAD nebalsuociau! Tai ne mano, o jusu maldom ir veiksmais jus laisvinat Lietuva nuo lietuviu. Pagaliau prisizaidet... Nesulauksit, kad as, jusu pavyzdziu, kaip papratot, laisvai ir demokratiskai tepti slides i airijas, kaip ziurke is skestancio laivo pasprukciau. Dabar jus ir begimas neisgelbes. Noriu jums i akis ziureti, kol patys neprakeiksit Kovo 11. Tikroji Laisve - Sventas dalykas. Matyciau, kad jus engia, isnaudoja, kaip "okupuotus", rusina ir genocidina - buciau jusu puseje. Isgalvoti tokias nesamones - reikia sugebeti! Stai TADA jums galva visiskai susisuko, masiskai stogas pavaziavo. Ant tiek susisuko, kad, "issilaisvine" nuo BENT KOKIOS, net Katalikiskos Morales, sugriovet, isporceliavot visa Lietuvele. Gi "okupantas" isejo - nei varztelio nepaeme, paliko jums visa teritorija, infrastruktura, didziuli valstybini turta. VISKA pras*kot!!! Viskas pelnyta: elkis su kitu taip, kaip nori, kad butu elgiamasi su tavim, nekask kitam griovio, ka pasejot. Gi jus paklauset Hitlerio, ir 95%, nevaromi buozem i nugara, "islaisvinot" LR nuo SAVO beginkliu zydu, nusluostant nose amerikieciams, nugenocidinusiems savo indienus, uzdirbant baisiausia karma! YRA Auksciausioji Teisybe!!! Sventoje Maryjos Zemeje TVARKA BUS! Su lietuviais, ar be ju, priklausomai nuo to, ar sugebesit laiku atsitoketi.

Niekad nelinkejau Lietuvai blogio, nelinkejau lietuviams is cia issilakstyti. Juolab nelinkiu jums kuo daugiau susirgti ir ismirti. Tegul koronavirusas kuo greiciau bus nugaletas! Bet yra Auksciausioji Valia ir Teisybe. Ka pasesit... Buciau piktas - man nuo jusu neteisybiu ir nieksybiu seniai stogas pavaziuotu. Man ziauriai skaudu, "За Державу обидно", (c) bet as nepasiduodu. Ne Piktis viska nugali, o Meile. Su kumsciais. Ir Jums linkiu nesusirgti, atsikratyti pykcio, ir atsitoketi! Savo as pasejau. Dabar viskas priklausys nuo to, ka Jus pasesit.  
(Ne)pikta 2020-04-09 19:59:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij,aciu už ilga komentarą,tevukui net paskaiciau.Negaliu nesutikti su kai kuriais jūsų issakytais faktais,yra tiesos.Jūs mėgaujates nusivylusiu lietuviu komentarais,tiketina,dauguma jų neissilavinę,bedarbiai,ar pašalpų gavėjai.Kas dirba-duonos ir sviesto turi.Kas is to,kad prisiminti visą priesistore,negi jums atrodo, kad turime būti kažkieno vergijoje.Galima tik graziai bendradarbiauti,o ne tik pilti purvą ant savo saliesAisku reikia ziureti i pasekmiu priezastis.Bet tautiskumas visada bus sirdyje,to neimanoma isplesti.Tikrai absurdiska kai lietuvis lietuviui gerklen kanda.Bet as tikiu sviesia ateitimi ir visada tikesiu,kad rytojus atnes tik gėrį.:)  
Grigorij 2020-04-09 22:05:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta,
aciu uz demesi! Negi as jus i vergyste varau, kai, ieskodami laisves, Vakaru Vartotojisko Rojaus pieno upiu ir kisieliaus krantu, tapot JAV ir ES paskutiniais vergais? Tai "okupantas" padare Baltijos respublikas savo vitrina Vakarams, TAIP jus "nugenocidines". Aisku, jums tada apsvaigo galva, kad esate sumaniausi, darbsciausi. :))) O gerasirdis Vakaru Vilkas, kai pabegot nuo Piktos Rytu Meskos, padare is jusu atokiausia Europos kaima, Somalio tipo. Net LTB, kaip Banko, neturit, o bankininkui Nausedai net nedaeina, kad tai BUTINA! Ne tam, kad jis butu pelningiausias, o kad turetumet suvereniteta, kad jis gintu valstybes interesa, kad, pvz., LR strateginis verslas gautu ilgus, pigius kreditus.

Kada as jus variau i "vergyste"? Kada raginau stoti i RU, NVS, EurAzijos Sajunga? Ar esate tam subrende?.. Kam "Rusui" sodinti priesus, laikancius uzantyje akmeni ir peili, sau ant sprando, tempti uz ausu is prarajos??? Bet pasaket aukso zodzius: "Galima tik graziai bendradarbiauti,o ne tik pilti purvą". Stai ir raginu BUTENT TAI daryti. Kad gelbeti LR, sutaupyti jai milziniskas lesas, grazinti jai RU rinkas, suteikti sansa atkurti Versa ir ZU, tiesiog butina isstoti is NATO! Nejau rimtai tykit, kad RU uzpuls ES nare, kad ant sprando sodinti priesus??? Bet su NATO naryste - jusu nuoziurai. Kai subresit. O visu pirma, reikia uzdaryti priesiska sriebtuve, nutraukti permanentini vienpusiska kara su "Rusu", ir gerinti kaimyninius santykius. Bet jus rinkot Nauseda, net mane i ta afera itrauket...

Kas is to, kad prisiminti visą priesistore? Kol neivertinsit, neistaisysit esminiu praeities klaidu - Sviesios Ateities NEBUS!!! Negali buti! Auksciausias neleis.  
(Ne)pikta 2020-04-10 07:06:03
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij,aciu vel už komentarą.Pries parašant kažką blogo,reikia pradėti nuo gero.Negi jūsų akimis viskas taipbeviltiškai atrodo?Nesu as politologė,istorikė ar prijaucianti (ne)geruosius iš valdžios,žinau ir kraunu i galvą tiek,kiek matau reikalinga,nesu politikos fanatikė,man labiau patinka daryti gerus darbus...Bet turiu puikią atmintį,ir atmenu laikus tarybinius,kai vaikas turejau viena megztinį,nes isvis nebuvo pirkti drabužių,šokoladą vienos rūšies lentynoje ir bulgarišką vaisių asorti...batoną apsibarstydavome cukrumi...ir visos gerybės!O gerb.duonelę šerdavo maisais gyvūliams,nes nebuvo mokoma kad reikia gerbti šv.duoną,tėvelius,senelius...Nes jie kątik buvo sugrįzę is šaltojo Sibiro tamsybių,kaip pauksciai ,nusilpę dvasiskai ir fiziškai,prie išdraskytų namų,per genocidinę tremti palaidoje brangius zmones...Mano artimieji...Cia TIKROJI priesistore!Niekada nekaltinu paprastu zmonių,jie nekalti,kad yra kitos tautos.Ir tik nepradekim svajoti,kaip "tais"laikais buvo viskas pigu...Pasaulis eina i prieki,viskas keiciasi,praeitis niekada nebegrįs.Bet mūsų,žemaicių dvasios,niekas niekad nepalauš...O pandemijos kartojasi kiekviename amziuje,vienokios ar kitokios blogybės uzpuola zmones....Jei grįzti prie siu dienų,taip,reiktu valdziai ismokti graziai ir protingai bendrauti ir bendradarbiauti,paminti savo ambicijas,kartais tokias kvailas musu akimis,labiau myleti ir saugoti savo piliecius,kiekviena asmeniskai,jauna ar seną,sveiką ar ligota,turtuoli ar bekampį....O savo kultūra,tautosaka,uzsispyrimu galime dar daug pasiekti.Ne karta kelėmes iš pelenų,Aukščiausiasis visada išgirdo ir padejo.Neprilygstam mes didziosioms valstybems ir nereikia net lyginti (kvaila),didziuojuosi,kad esu Lietuvė ir gimiau Lietuvoje,nuostabiausioje salyje,nepakartojamais gamtovaizdziais!O gerb.RU piliecių pilna visoje planetoje,kodel?Atsakymas:gerai gyvena tik didziuju miestu elitas,o gūdziuose kaimuose,zmonės galvoja,kad dar caras valdo šalį...Tokia tiesa,turime daug pazinciu,cia is pirmų lūpu...Didįjį Penktadienį linkiu kad i sielą sugrįztu ramybė,apvalytų mintis ir žodziùs nuo rūdzių...Dievo Palaimos visiems.  
Grigorij 2020-04-10 15:24:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta,
Vaziuoju i kapines. Atsakysiu veliau.  
(Ne)pikta:) 2020-04-11 13:06:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij,jus turbūt uždarė i tikra karantiną vienuteje:),ar kapuose pasilikote...?:))  
Grigorij 2020-04-11 19:29:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta,
atsiprasau, uzimtas. Veliau, greiciausia vakare, butinai issamiai atsakysiu - nenuvilsiu!  
Grigorij 2020-04-11 22:23:40
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta,
Jus net neisivaizduojat, kaip viskas yra beviltiskai. TSRS nepasizymejo vartotojiskumu gausa. Ji turejo nepalyginamai didesne vertybe: Morale ir Teisybe (Socialine bei Nacionaline), ivairiu tautybiu zmoniu draugiskuma ir brolybe. Prisiminkit visaliaudines, internacionalines masiskas LTSR Dainu Sventes! Turejom stipru Moralini Strypa, Stubura. Dabat jo visiskai neturim. LR pasmerkta... II Pasaulinio karo suzeistieji smaikstavo: "Yra kaulu, o mesos priaugs". Lietuviams nepriaugs. Jau kur-kur, o "okupuotoje" LTSR, ypac Breznevo laikais, buvo ka pavalgyti ir kuo apsirengti. Taip, Pokaryje, kai viskas buvo sugriauta, dar miskuose siautejo "partizanai", buvo labai sunku. Na, ir "Perestroikos" metais, kai JAV, issukant rankas Saudo Arabijai, sukele laikina, bet TSRS labai skausminga naftos ir naftos doleriu kainos kritima, buvo sunku. Siaip, jei turim ta pati BVP, ir valstybes, socialiniu garantiju, socializmo yra daug - tai "nusipelnusiu geriau gyventi" galimybe daug uzdirbti bei daug vartoti smarkiai sumazeja. Bet yra Socialine Teisybe, zenkli valstybes parama, bei uztikrintas Rytojus. Kitas variantas - valstybes, jos itakos ir reguliavimo yra minimumas. Tai - LR variantas. Taip, dirbantys zmones uzdirba npalyginamai daugiau (toli grazu ne visi), gali sau leisti daug vartoti. Apie Socialine Teisybe kalbos nera, nes laisve megaujasi darbdaviai, o dirbantys - dazniausia ju vergai. Taigi, stipri valstybe,jos reguliavimas, socializmas visada priestarauja dideliam vartojimui. Yra variantas, kaip Vakaru valstybes naudojasi savo ekonomine ir karine glia, spaudziant prie nago III pasaulio valstybes, ziauriai jas isnaudoja, ar, ju deka gina doleriu spausdinimo masina, gyvena skolon, ne pagal isgales. Nei TSRS, nei RU tuo niekad neuzsiiminejo. Dar pasakykit, kad Lietuva buvo spaudziama, kaip citrina. :)))

Saket, puolet i tautiskuma, savu nesmerkiat. Man nusispjauti i zmogaus tautybe, matant, kad jis yra nieksas. Savus nieksus neapkenciu nepalygynamai daugiau. O-o-o, jei po 91 jus pultumet i tautiskuma, grizima prie saknu, puoselejant savo grazias tradicijas, tobulinant kalba! Deja, jus puolet i ziauru urvini nacionalizma. Jus vykdet tai, nuo ko pradejo Hitleris: "LIETUVA - LIETUVIAMS!" Savo lietuvybe jus nesiruoset ugdyti, puoseleti, o tiesiog primetet ja tautinems mazumoms, paliekant jas be ju tautiskumo, is visur isvarant ju kalba, "broliskai" siekiant jas asimiliuoti. Ir per valstybines kalbos, valstybines kalbos inspekciju ivedima, ir jusu valdininku benravima su ju atstovais tik per verteja, atsakant lietuviskai. Valstybineje TV ir radijoje jokiu nelietuvisku dainu, TSRS, RU filmu ir serialu, pasisakymu ne lietuviu kalba be vertimo. Na, tradiciskai paliko LR zinias rusu kalba 15.00, padare tautiniu mazumu sestadienine laida "Trembita". Nelietuviskos dainos, kalba yra tik komercinese radijo stotyse su nelietuviskom redakcijom. Tai tik "Russkoje Radio Baltija" girdimas visoj LR, o Vilniaus "Znad Viliji", Klaipedos "Laluna" - ne. Rusiskus serialus, kartais net rusiskai, tik su lietuviskais subtitrais, rodo tik LR komercines TV. O net mokamos kabelines TV rusiski kanalai yra periodiskai blokuojami nieksiskos LRTK, s*kos Vaitiekuno. Net JAV TV kanalus "Discoveri", "Animal Planet", "National Geografic", naudojant senus televizorius, nebeimanoma ziureti rusu kalba pigioje analogineje kabelineje TV. Reikia pirkti nauja televizoriu, ar brangia skaitmenine kabeline TV. Tai - seimunu nuopelnas!!! Rusiskas bei lenkiskas grupes LR Aukstosiose mokyklose 91 isvis isvaiket, uztai leidziant toms mokykloms uzdirbti, privaciai mokant uzsieniecius angliskai... Net, toli grazu, ne visi pardavejai aptarnaus jus nelietuviskai. O kai reikalinga medicinine pagalba? Iskart po "nepriklausomybes" atgavimo gydytojams buvo grieztai nurodyta su ligoniais bendrauti tik lietuviskai, taip skriaudziant pagyvenusius rusakalbius, nezinojusius lietuviu kalbos! Dabar, ko gero, tai ne tiek aktualu. Priimtas sprendimas tautiniu mazumu absolventams, stojant i LR aukstasias mokyklas laikyti lietuviu kalbos egzamina... vienodom salygom, kaip lietuviams, nors ten, dar negimtos lietuviu kalbos mokymo valandu buvo maziau. Maza to, LV pavyzdziu, nuo 2023 ruosiamasi leisti tautiniu mazumu mokykloms destyti gimtaja kalba tik 40% visu dalyku. Apie tai pagrasino landsbergine s*ka, "grazuole-miske" Agne Bilotaite! Gi pernai LV VISISKAI uzdraude tautiniu mazumu mokyklose destyti dalykus gimtaja kalba, iskyrus literaturos ir kalbos dalyku. Ir NEVIENA LR sAbaka del to neprotestavo!!! Sakot, jauciates laisvais, megstat gerus darbus - tai didziuokites lietuviu graziais darbais! Primenu. LTSR laikais lietuviai turejo visas galimybes igyti vidurini bei auksta issilavinima gimtaja kalba. Ir tautines mazumos galejo isigyti toki issilaisvinima rusu ir lenku kalba. Lietuviai buvo stipriai mokomi rusu kalbos ir literaturos. Nors ne visiems tai patiko, uztai lietuviai turejo galimybe stoti i TSRS ivairias aukstasias mokyklas. Be to isidarbinti TSRS platybese, be problemu tarnauti TSRS kariuomeneje, kur, naturalu, galiojo tik rusu kalba. O LTSR lietuviu lietuvybe, kaip niekad, suklestejo, apie ka nesvajojo Mazvydas, Kudirka, Barabauskas, Basanavicius! Lietuvybe buvo stipriai ginama valstybines-nacionalines Dvikalbystes. Jus nieko panasaus neturejot nei LDK, nei ATR laikais, gyvenant vieningoje stiprioje didziojoje valstybeje - tik "okupuotoje" Lietuvoje! Na, gyvenant nykstukineje, neigalioje, jokios itakos neturincioje, nacionalistineje, 85% mononacionalineje valstybeje problemu, be abejo, nepalyginamai maziau. BET... atimant is tautiniu mazumu tautiskuma, leidziant joms savo kalba vartoti tik miegamuosiose, virtuvese ir rukyklose, jus smariai pakirtot ir savo lietuvybe. Jus prazudet Lietuvos Kultura, Mena, Literatura, Kina. Visa tai prarado valstybine parama, merdi... Viskas pelnyta - ka pasejot, iskasant kitam griovi! Marcelijai martinaiciai gali didziuotis.

Apie nacionalizma. Jo pagrindas - ne meile, apie ka byloja dalelyte "lizmas", o Didziausias Visatos Blogis - Savanaudiskumas. Urvine neapykanta kitatauciams, ju tautiskumui. Siaip, tautiskumas yra naturalus, jis yra butinas visom tautom. Bet jis nera kazkokia ypatinga bendrazmogiska vertybe. O Internacionalizmas YRA! Nes tai - Meile Artimam, jo kalbai, paprociams ir kulturai. Internacionalizmo jus, nacionalistai, vengiat, kaip ... smilkalu, kaip "kolchozu". Ka sugeba nacionalizmas. Pries II Pasaulini kara LR buvo gan stiprus antisemitizmas. Bet zydu pogromu NEBUVO. Uztai, kai 1939-41 issipleske aistros, tai ir "sukileliai" "baltaraisciai", ir veliau, visos Ambrazeviciaus administracines, jegos strukturos masiskai, 95% isnaikino SAVO beginklius zydus. TACIAU, neapykanta kitatauciams, pelnytai, be jokiu "lizmu", pavirto neapykanta "neteisingiems" tautieciams, del ko ju zuvo apie 30 000. Ir tik "Okupantas" isgelbejo lietuvius, islaisvinant ji nuo "Partizanu", ju remusio "Tautos ziedo". Kaip pries tai islaisvino nuo Hitlerio, jo lietuviu pokario genocido plano "Ost" (karo metais Hitleris, naturalu, nesiruose lietuvius genocidinti, provokuojant sukilimus, tik siekiant, kad lietuviai sociai maitintu jo kariuomene). Dar jis grazino Vilniu ir padovanojo Klaipeda, ziauriai slyksciai deportuojant lenkus ir vokiecius, leido lietuviams tuos miestus lietuvinti. Tik zudant ir tremiant LR BK "didvyrius" "partizanus", kurios ir siandien dauguma paprastu lietuviu vaidina banditais, bei ju remejus, pavyko itin pagausinti lietuviu skaiciu, leisti suklesteti jusu lietuvybei, Kulturai ir Mokslui. O kaip su "Tautos ZIedu" - Tautos "Dvasia ir Sazine" - burzuazine s*dinteligentija? Jai rupejo, kiek Smetonos LR buvo bednioku, kiek valstieciu namu pardavinejo is varzytiniu? kiek zmoniu, vaiku, mirdavo nuo bado ir ligu, neturint priejimo prie mokyklu ir gydymo? Nenuostabu, kad kai legendinis Julius Janonis pereidavo per traukinio eselona su zemdirbiais, jis ta eselona suagituodavo komunistinem idejom. Kur buvo ta, atsiprasau, inteligentija, kai lietuviai masiskai naikino savo zydus? Uztai jai parupo, kai nauja valdzia pradejo turcius isbuozinti. As galiu isbuozinamus suprasti: jie simtmeciais gyveno pagal iprastas taisykles, o dabar su "Rusu" atejo Nauja valdzia, ir pradejo is ju grobti turta, zeme! Bet, ar imanoma Tikra Socialine Teisybe be isbuozinimo? Deja, ne. Dar J.Kristus per "Kalno" pamoksla liepe turciams dalintis, kitaip, greiciau kupranugaris pralys pro adatos skilute, nei turcius pateks i "Dievo Karalyste". Idealiu atveju, turtinga valstybe bent simboliskai galetu isbuozinamiems kazkaip kompensuoti uz zeme. Bet ar LR buvo turtinga? Siaip, isbuozinamu nezude, nearestavo, jei jie nesipriesino. Jiems palikdavo turto tiek, kiek turejo bedniokai. Tarybu valdzia ne tik robingudiskai atimdavo ir teisingai padalindavo, bet ir sukure nauja, socialiai teisinga gamybos buda, be privacios nuosavybes, kuriant broliska beklasine visuomene su nemokamu Mokslu ir Medicina. Kas gali buti tobuliau uz toki pazangu, socialiai teisinga ukininkavimo buda, kaip kolukis? Kodel jie taip prigijo Izraelyje, kaip "kibucai"? Neva, "partizanams" ir "Tautos Ziedui" parupo LR BK itvirtinta "okupacija". O kas buvo is tikruju? 1940 m., kai Hitleris, klasingai, is nugaros smoge Prancuzijai, jau zenge i Paryziu, kai praktiskai visa Europa buvo po Hitlerio padu, TSRS grubiai paspaude Baltijos valstybes, kad jos apsisprestu, neflirtuotu su Hitleriu, kad pakeistu ju vyriausybes i lojalias TSRS. Nes pries tai GB ir PL padare viska, kad nebutu sukurta antihitlerine koalicija! SIANDIEN Amerikonas tokiom zutbutinem salygom su jumis taip besicackintu, ar iskarto ivestu savo kariuomene? Kas LR trukde ta ultimatuma ivykdyti? Bet vyriausybe pasileido, Smetona su lagaminu lietuvisko aukso didvyriskai pabego. O ultimatumas turejo pagrinda. LR su Vokietija, dar pries "Molotovo-Ribentropo" Pakto pasirase savo "Urbsio-Ribentropo" nepuolimo pakta, ant lekstutes padovanojant Klaipeda ir Klaipedos krasta, kaip 1935 m. pareikalavo Hitleris, nors TSRS ne karta zadejo LR karine parama, bet LR jokiu budu nenorejo susideti su "Rusu". Tai po to pakto K.Skirpa, remiamas Smetonos, atvirai, begediskai flirtavo su Hitleriu, LR norejo maneuruoti tarp Vokietijos ir TSRS. TSRS pasake LR: jus su mumis, ar pries mus? LR valdzia pabego. TSRS padejo lietuviams surengti rinkimus, nustumiant nuo ju Smetonos burzuazinius Tautininkus. O Nauja valdzia juk rinko lietuviai, is lietuviu tarpo!!! Kairieji LR tada buvo populiarus, bet be TSRS pagalbos nelaimetu, juolab neislaikytu valdzios. Lietuviai dar nebuvo subrende socializmui. Todel laimeje kairieji PATYS pasiprase i TSRS, juolab, nematant galimybes kitaip apsiginti nuo Hitlerio. Ka, P.Cvirka, S.Neris, L.Gira, J.Paleckis norejo savo tautai vergystes, prase "okupacijos"??? Kaip ir kada TSRS "okupavo" LR, kaip ir kada orus lietuviai didvyriskai priesinosi "okupantui"? Na, norit laikyti save okupuotais - veliava i rankas!
Dar del tremimu. Laukiant neisvengiamo Hitlerio uzpuolimo, Tarybu valdzia neskubejo, tempe iki paskutiniuju, bet surenge "prevencinio", "profilaktinio" pobudzio "nepatikimu elementu" pasalinima nuo busimo fronto zonos, ka diktavo gelzbetonine karine logika, ir ka 1000% patvirtino Skirpos "baltaraisciu" sukilimas, smogiant besitraukianciai Raudonajai Armijai i nugara. Yra daug tikimybes, kad jei ne jie, tai "priesiskus" elementus is Rainiu nezudytu, o evakuotu. Bet zmogiskaja prasme tie pirmieji tremimai buvo LABAI neteisingi. Nes treme zmones, kurie dar nespejo nusikalsti pries nauja Tarybu valdzia! Bet kiek versliu zydu istreme, kurie, pagal likimo ironija, gavo sansa issigelbeti nuo lietuviu! Mano ATA dedes lietuvio dede, irgi lietuvis, buvo ne milijonerius, bet pasiturintis zmogus, banko darbuotojas, joks politikas. Tai ji, kaip "burzuju", istreme per pirmus tremimus. Kiek jis nukentejo nuo "urku", o veliau per plauka isvenge mirties nuo bado, tik sumaniai sugebejas paslapciom valgyti uzsalusi skysti, nuoviras, nuo isoriniu virtuves palangiu, kai jos buvo pilomos per langa... O ko noreti? Kaip Tarybu valdzia galejo sociai maitinti "priesus" karo pradzioje, kai Hitleris verzesi prie Maskvos, kai 1 000 000 zmoniu mire per Leningrado Blokada? Veliau istremtiems buvo kur kas lengviau. As nesiruosiu pateisinti, idealizuoti visu tremimu, represiju teisinguma. Tokiais atvejais NIEKAD 100% teisingumo nebuna.
Amerikonas niekad nieko netreme. Paziurekit, kaip Afganistane, Pakistane jis be gailescio istratino daugybe vestuviu procesiju, tik itariant, kad tai - jiems priesiski kovotojai!
Uzbaigsiu apie nacionalizma. Tik nacionalizmas, kiles is Savanaudiskumo, apsprendzia tai, kad, be jokio "lizmo", lietuvis lietuviui gerklen kanda! Paziurekit, kas darosi. Vel verda aistros (del koronaviruso), kaip 1939-41, vel lietuviai arsiausia neapkencia griztanciu, isspyriamu is ES, istrygusiu uzsienyje savo tautieciu, daug kencianciu pasienyjo perejose, net tu, kurie nori saziningai pasitikrinti ir karantinuotis! Be abejo, jie yra potencialiai pavojingi, bet juos garantuotai tikrinti ir izoliuoti valstybes pareiga! Nejau jie patys cia verziasi atvezti uzkrata? Kaip juos galima neuzjausti? Rusams tai isvis nebudinga. Yra toks posakis: "Наших бьют" - ir visi, kas gali, bega savu ginti. Tai man, "gimusisam okupantu", TV3 komentaruose tenka arsiai ginti... lietuviu tautos vienybe!.. Lyg nezinau, kaip jusu kritine mase, dauguma, " "okupantu", kitatauciu iki gyvo kaulo neapkencia! Lyg ieskau jusu meiles. Tiesiog yra kazko Svento! Ne, siandien lietuviai savu atvykeliu, ukrainieciu pavyzdziu, dar akmenim neapmetytu, bet rytoj, jei situacija tragiskai pabloges, neabejoju, isdris. Tokia, atsiprasu, tauta turit. Nejaugi Dievas apsiriko, kuriant lietuvius, nejau lietuvybe kalta? Jokiu budu! Bet eidami tokiais šunkeliais, tokiu "laisviu" siekant, galima isnykti, kaip prusams. Yra Tautos Karma. Ir lietuviu, ir zemaiciu. Net koronavirusas kerta "iskovojusiems" "laisve", maskvieciams, griovusiems TSRS, palaikusiems Baltijos saliu "nepriklausomybe". O jusu "iskovota" "laisve" ko verta? Galit laisvai issilakstyti i airijas (jau nebe), sokti pries "Rusa", smaugti tautines mazmas, besimegaujant, trinant savo nacionalistine tautine bamba. Paimant kredita, hipoteka, pavergiant save desimtmeciams, galima kazko gero isigyti. VISKAS.
Gerbiu zemaicius, linkiu jums sekmes. Man labai artimi zodziai: "Kas bus, ko nebus, bet zemaitis neprazus!" :))) Linksmu, laimingu Sv.Velyku! Dar prisiminkit Didvyrio J.Gagarino skrydi balandzio 12, Kosmonautikos Diena. Nors nieksiska LR valdzia nei J.Gagarino, nei Kosmonautu gatviu pavadinimu neissaugojo...   
(Ne)pikta:) 2020-04-11 23:15:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij,viską perskaicius,man kaip ir viskas aisku:)Jus pati galiu vadinti piktu,ant visko...Ar kas nors dziugins širdi?Gal per jauna esu suprast smulkias detales ką isdestete,nesuprantu tik kodel gailites TSRS laikų?Juk tai praeitis,kuri niekada negris,o balandzio 12 mano vardadienis,tad puikiai zinau sia diena:))).Patarciau nebesigilinti i istorinę praeitį,tegu ji lieka klasika.Nevazineju as po jokias Airijas,baigiau mokslus,visa gyvenima dirbu Lietuvoje,nepamenu,kad nesumoketu algos.O kad savo gimtineje gerbiam kitataucius tas tiesa-jei sedi prie stalo vienas rusakalbis,visi kalba rusiškai.Bet rusakalbiai nenori mokytis lietuviskai,nors gyvena 50metu Lietuvoje.Laikai keiciasi,viskas keiciasi,sito nesustabdysi,praeitis negris...Gamtos turtai senka,planeta kaip ir saule silpsta.Reikia dziaugtis kiekviena diena ir niekada nenusiminti,juk saulele kiekviena vakara nuskesta ,o ryte vel pasirodo:))Visada gėris nugali!Kad ir liksiu paskutine Lietuve,bet tikrai isliksiu tokia kokia esu!Palaimos jūsų namams!  
Grigorij 2020-04-11 23:40:39
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta:),
aciu uz demesi ir palinkejimus! Nebeesu Jums skolingas - praleidau proga patyleti.  
Grigorij 2020-04-12 00:43:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta:),
dar atsiprasau uz visa eile smulkiu spausdinimo klaideliu, nes, pasirode, piktybiskai nenoriu mokytis lietuviu kalbos. :)))  
(Ne)pikta:) 2020-04-12 09:06:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij:),jums pasireiškęs sindromas,kai auka (jus)įsimylit savo skriaudeja (TSRS),bet čia tegu aiskinasi medikai...Siuo sindromu serga nemazai zmoniu,vyresniu,bet apie tokius kalbeti gaila laiko brangaus.Tokiu atrasi bet kokiame pasaulio kampelyje,kuriems visada viskas blogai.Jus taip graziai rasote apie Auksciausiajiergele Marija,bet visiska neatmintis (skleroze)kaip tarybiniais laikais negalima buvo tiketi!Mano gerb.tevukas MOKYTOJAS.,negalejo eiti i baznycia,net kai mane mazyte krikstijo,butų netekęs darbo,nes negalejo tiketi!buvo draudziama,mes patys mazyciai mokykloje raseme ant lapelio tikime ar ne.....klaiku,nebuvo Sv.Kaledu...ir dar daug ko svento:((.Kodel mes turime gatves vadinti ne lietuviskais pavadinimais???Cia juk Lietuva!O jei tautines mazumos pasiliko cia gyventi ir privalo gerbti LR įstatymus.Sienos laisvos galima bet kur vaziuoti,gyventi,zodzio laisve...Galima laisvai destyti mintis,netyleti,pas mus bet ne kai kuriose salyjse kai butum paprasciausia sunaikintas!.Todel būkit,Grigorij,mūsu Lietuveleje laimingas,nezinau kur gyvenate,kas per zmogus esate,idomus man,kaip asmenybe:),bukit mylimas ir mylintis,ne as teisiu,o auksciausiasis.Malonu su jumis bendrauti,kitokiu...Su sv.Velykomis,būkite sveiki!  
(Ne)pikta:) 2020-04-12 09:17:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
P.S.ir dar man atsakykite-kurioje salyje yra megstami emigrantai,migrantai.?Manau,kad Lietuva labai garbinga siuo atzvilgiu.Aisku,negali sakyti,to nepatyres savo kailiu.Visi mes darome klaidu ir rasybos ,ir stiliaus,ir gyvenimisku....Bet reikia dziaugtis gyvenimu jis tik vienas duotas!Jis pati didziausia vertybė!  
Grigorij 2020-04-12 11:08:05
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta:),
nemaisykit Religijos su Tikejimu! Neliko NEI VIENOS Religijos, kuri nebutu pagedusi, kuri vestu zmones pas Dieva! O-o-o, jei turetume bent krikscioniska (stacatikiu ar kataliku) Baznycia, kuri butu TIKRA - tai jokiu komunistu nereiketu!!! Bet, deja... Baznycia ant tiek nutolo nuo Dievo, susidejo su valdzia, kad komunistams teko su ja kovoti, kaip su politiniu ir ideologiniu priesu. Likimo ironija: netikintys komunistai tapo kur kas arciau Dievo. O Baznycia liepe zmonems susitaikyti su valdzios, seimininku neteisybe, zadant Lygybe tik Anam Pasaulyje. Pateiksiu Jums kita, siuolaikini pavyzdi, palyginus su tevuku Mokytoju. Per Sajudi jus leidot ateiti i Baznycios valdzia ne Sviesiausia, Kukliausia, Padoriausia Sventa Teva Stanislova Dobrovolski, o niekinga kerstinga karinga antitarybine rezistencine svarinsku-grygu klika. A.Brazauskas tiek rizikavo savo karjera, tiek stengesi grazinti Vilniaus Arkikatedra tikintiesiems! Tai tie Baznycios politikieriai su dziaugsmu ja prieme. O kai Brazauskas paprase isimties tvarka trumpam inesti ten jo karsta atsisveikinimui - jie kategoriskai atsisake! Mano manymu, tokius reikia pakarti, saudyti. Tai kad nereikia idealizuoti Baznycia.
Sakot: istekliai Saule senka. O J.Kristus dviem zuvim pamaitino gausius savo mokinius (siaip, atsiprasau, "katalikai" net nekaltu prasidejimu netiki)! Ir zmones tai gales, tik kai atsikratysim savanaudiskumo, urvinio nacionalizmo, cinisko vartotojiskumo. Kai pakilsim i is esmes nauja, auksta issivystimo lygi, kai isigalios Komunizmas. Su Dievu, o ne su Religija, Baznycia. Pasaulis vystosi pagal evoliucijos, spirales desni, todel neikainoma TSRS, socializmo patirtis, be abejo, bus pareikalauta! TSRS-2 neabejotinai bus, kaip besisaipytu TV3 autore propagandiste Jurate Vazgauskaite. Ne siandien, ne rytoj, o kai ji pribres. Pradzia bus esama Eurazijos Sajunga. Tai bus is esmes kitokia, nepalyginamai tobulesne Sajunga, jokia ES. Kas Visatos mastu yra 30 metu po TSRS sugriovimo? Viena akimirka! Jau SIANDIEN JAV jaunimas masiskai balsuoja uz... socialista B.Sandersa! Tai kad per anksti laidojat komunistine Ideja. O siuolaikiniai, masiskai neteke Morales, degradave, pasileide lietuviai, nenorintys nei kaukiu uzsideti, kartu su zemaiciais, kazin ar gaus bilieta i Sviesuji Rytoju. Jokiu prosvaisciu nematau.
Del Saules nepergyvenkit. Ji dar svies, svies, ir svies. Gyventi ir dziaugtis reikia ne Siandiena, o KURIANT Sviesuji Rytoju!

Ta-a-aip, Cecenijos, Dudajevo aikstes - grynai lietuviski gatviu pavadinimai! Ir siaip, cia - Lietuva, cia reikia kalbeti, galvoti, rasyti, eiti i tualeta tik lietuviskai! Taip ir nesuprantu: ar jau esate lietuviai, ar dar visi esate Adamkeviciaus pakrikstyti gruzinai-sakartvelai? Gal cia visas suo pakastas? :)))  
(Ne)pikta:) 2020-04-12 12:01:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Manęs neisprovokuosite niekada savo beviltiskom svajonem:)Kaip bus,cia jau ne nuo jusu ir musu priklauso...Mūsų tauta yra darbsti,tvarkinga,tikrai sutverta ne tik sokti ir degtinę gerti..!Politika-valstybes valdymas.As nelinkusi kisti nosies ten,kur nelabai ismanau.Juk negrisim i pirmine bendruomenine santvarką,ar baudziavą:),.gerai,kai zmogus issikrauna,issako savo nuomone,savo mintis,bet tiesa visada viena.Nepakenciu zeminimo,smurto,uzjauciu jus jeigu taip jauciates.Gimiau nei per velai,nei per anksti,gimiau paciu laiku,jums tai negalioja:).Is jusu nejauciu pagarbos nei moteriai,nei zmogui ,piktas kaip kipšas!..:)))Turbūt sedite kalejime(neduok Dieve),arba vis ieskote saves,neatrandate vis...ir einat per gyvenima visus kaltindamas,kodel nesate ten,kur jums viskas priimtina??Nebent sedit uzdarytas,arba...  
Grigorij 2020-04-13 02:08:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
(Ne)pikta:),
net nesitikejau Jus itikinti, peraukleti. Is Jusu atsakymu ryskiai matosi, kad Misija neimanoma. Bet, nors esat isitikinusi, laiku gimusi, bet susidomejot mano piktom erezijom - mano pareiga buvo duoti Jums informacija pamastymui. Juolab, kad matau, kad mano kaimynai, broliai lietuviai tragiskai iklimpo iki ausu, "darbstus" prisidirbo... Jusu sirdis neturi jautrumo NETeisybei, deja. Jums per svarbi savo nacionaline bamba. Todel nesusikalbesim. KOL KAS. Leiskit Jums pacituoti LR Himno eilutes, nors, be abejo, man brangus LTSR Himnas (Kur bega Sesupe, kur Nemunas teka...)

Tegul saulė Lietuvoj
Tamsumas prašalina,
Ir šviesa, ir tiesa
Mūs žingsnius telydi.

Tegul meilė Lietuvos
Dega mūsų širdyse,
Vardan tos Lietuvos
Vienybė težydi!  
(Ne)pikta 2020-04-13 16:14:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grigorij,gal mintys prasviesejo,sugiedojus LR himna?Sėskit,rašau 10.Kiekvienas i gyvenima ziūrime per savo prizmę.Baigia ismirti visi komunistai,jaunimas masto visai kitaip.Pats pamatysit,tikiuosi,kad kariaujate su vėjo malūnais,kaip Don Kichotas,o vėjas nuneš jūsų tiesas i dausas...  
antanas 2020-04-09 11:06:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
patys sedi ant europ[os pinigu maiso ir zlugdo lietuvos zmones,jus gasdinat lietuvos zmones,kad bausit didziausiomis baudomis ,jeigu zmogus neuzsides tos kaukes,bet kodel jus pazeidinejat zmogaus teises,kokia cia gali buti prievarta,cia juk demokratine valstybe kabutese...,jau tegul greiciau sugryzta rusai ir tegul is situ vagiu atima viska,kiek jie prisigrobe ,bevaldydami lietuva.   ATSAKYTI
eugenijus 2020-04-09 10:54:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
klausykit debylai,ne paprasti zmones uznese ta koronovyrusa,ne jum meslai deti zonems antsnukius,ka jus cia norit padariti osvensimo konslageri,kas asmeniskai raginsiu liaudi griauti ta isgamu ir vagiu valdzia,kol tas meslo kruva landzbergis sedes valdzioje,taip pat skverneliai,grybauskaites,verygos,tol nebus paprastiems zmonems gyvenimo.   ATSAKYTI
Oaul 2020-04-09 08:55:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ėdalas   ATSAKYTI
mindaugas 2020-04-09 07:40:07
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
pripirko dbr reik isparduot tai sugalvojo padaryt privalomai:D sie laikai daugialiui yra begalo sunkus del zlugusiu verslu.yra daugybe zmoniu kurie ant duonos nebesurenka pinigu ir jie galvoja kad dabar pasake ir visi begs pirkt kaukiu? tai jeigu jau tokiek kieti tai tegul uz dyka padalina, jeigu kaip sake kad tiek daug ju jau turi....   ATSAKYTI
Grigorij 2020-04-09 04:02:03
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Pandemijai nugaleti bent kaukiu deveti zmones nenori, nors ju TIKRAI pasirode pardavime. Net galima ju nepirkti, o nesioti salika. Nesioti kaukes ir sedeti namuose - DIDZAUSIA auka! Idomu, jei nieko nedaryti, tai kaip galima koronavirusa nugaleti??? Valstybe kalta, kad bent tiek reikalauja??? Pipec...   ATSAKYTI
Pizdiecas 2020-04-09 00:47:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Durniu krasta visiskas jau darosi blem,niekur nenesioja kitose valstybese tu kaukiu o cia privaloma    ATSAKYTI
Be komentaru 2020-04-09 00:11:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Pagalvosit kita karta prieš išrinkdami į seimą Policmenus....kaip marijonetes laiko . Po karantino kai sulauksim rinkimų, atsilieps spėju jums už tokį valstybės valdymą...   ATSAKYTI
anonimas 2020-04-08 23:29:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
tai tegu padalina visiems po kaukes td ir nesios. dbr je cia sugalvojo istatyma o kas mokes uz kaukes , kas mokes uz darbus kur viskas sustoje, tik pinigus traukt iki paskutinio cento.ish zmoniu. ir sugebat,    ATSAKYTI
Įdomu 2020-04-08 23:10:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Veryga - juokdariais pavertė visą vyriausybę: šoka pagal jo kvailysčių dūdelę: tai be kaukių, tai su kaukėm, nereikia testuotis, reikia testuotis, vieną ligoninės direktorių išteisinti, kitą į kalėjimą pasodinti, .... Nu Veryga toliau kvailink Skvernelio kariauną, kad linksmiau būtų.   ATSAKYTI
Miro 2020-04-08 22:35:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Vapsce poxuj   ATSAKYTI

Top Video

Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Narkevičius – vėl įvykių sūkuryje: Trakų rajone sustabdytas keliuko remontas kelia daug klausimų
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Skaičiai gąsdina: per karantiną 11400 į septintą dešimtį įkopusių asmenų neteko darbo
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Žada masinį tyrimą dėl Covid-19: aiškinsis, kokį imunitetą sugebėjome įgyti
DABAR RODOMA
Farai. Klaipėdoje BMW lėkė tarsi viesulas: taranavo automobilį ir išrovė medį
DABAR RODOMA
„Pasikalbėkim #IŠNAMŲ“ su Zuokiene apie savanorystę COVID-19 židinyje ir nemalonų vyro akibrokštą
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Nausėda gimtadienį sutiko Nidoje, keturių žvaigždučių viešbutyje
DABAR RODOMA
TV3 žinios. Lietuvoje savaitgalį – susirgimų koronavirusu šuolis
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Egzaminai prasidės birželio 22 d.: aiškėja tvarka, kaip jie vyks
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Koronaviruso židiniai plečiasi globos namuose: sergančiųjų daugėja Antaviliuose, Širvintose
REKLAMA
Gitanas Nausėda su žmona (Paulius Peleckis/Fotobankas)
Prezidentas Gitanas Nausėda padėkomis apdovanojo 18 pavyzdingų tėvų iš visos Lietuvos, daugiausia tų, kurie užaugino būrius savų ir svetimų vaikų. Prezidentas ceremonijos ...
Lietuvos vandens telkiniai vis dar kenčia nuo šiukšlių: planuoja surinkti virš 50 tonų atliekų (nuotr. stop kadras)
Šalies vandens telkinių pakrantėse – vis dar apstu šiukšlių. Rytoj organizuojamos masinės talkos metu, vyksiančios net 50-yje šalies vietų, planuojama surinkti virš 50 tonų ...
Bulvės (nuotr. stop kadras)
Įprastai tokiu metu jau mėgavęsi šviežiomis lietuviškomis bulvėmis, šiemet jų mėgėjams dar teks palaukti. Turguje kol kas siūlomos įvežtinės arba pernykštės mūsiškės. ...
Saulius Skvernelis (nuotr. Fotodiena/Justino Auškelio)
Premjeras Saulius Skvernelis sako, jog Vilniaus ir Trakų rajonų savivaldybės kelerius metus apskritai negavo papildomų lėšų pagal protokolinį Vyriausybės sprendimą, kuriuo ...
Pinigai (nuotr. Fotodiena/Justino Auškelio)
Kaip Lietuvos žmonės ir šalies ekonomika išgyveno koronaviruso pandemiją? Kada šalies ekonomika grįš į įprastas vėžes? Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų