Paskelbti Vokietijoje vykusio konkurso „Metų variklis 2010“ nugalėtojai. Absoliučią daugumą balsų naujų variklių kategorijoje surinko ir nugalėtoju tapo „Fiat“ koncerno kūrinys „Fiat MultiAir 1,4 Turbo“.
Šios serijos varikliai montuojami į „Alfa Romeo“ modelius „Giulietta“ ir „MiTo“, taip pat juos galima rasti „Fiat Punto EVO“. Šios serijos variklių galingumas, priklausomai nuo modifikacijos, svyruoja nuo 135 iki 170 a.g. Būtent galingiausioji modifikacija ir surinko absoliučią daugumą balsų.
Komisijos pagarbą šis motoras užsitarnavo dėl puikaus galingumo, taupumo ir draugiškumo aplinkai santykio. Teigiama, kad „Alfa Romeo Giulietta“ su 170 a.g. „MultiAir 1,4 Turbo“ varikliu vidutiniškai sunaudoja tik 5,8 litro kuro 100 kilometrų kelio, o jo CO2 emisija tėra 134 g/km. Tarša dar labiau sumažėja užsisakius „Start/Stop“ sistemą.
Priminsime ir kitus konkurso „Metų variklis 2010“ nominantus, išsirikiavusius už absoliutaus nugalėtojo:
1 vieta. „Fiat MultiAir 1,4 Turbo“ (228 balsai)
2 vieta. „Ferrari“ 4,5l. V8 (200 balsų)
3 vieta. „Volkswagen 1,2l. TSI“ (134 balsai)
4 vieta „Mercedes-Benz“ 4l. darbo tūrio hibridinė jėgainė (76 balsai)
5 vieta „Volkswagen 3l TSI Hybrid“ (71 balsas)