"Stiprūs" posakiai stiprina bendrovės vieningumo dvasią. Kaip rašo įtakingas Vokietijos žurnalas "Spiegel", prie šios išvados priėjo Yehuda Baruchas, vadybos profesorius iš Noridžo universiteto Rytų Anglijoje ir universiteto absolventas Stuartas Jenkinsas, pranešama tinklalapyje newsru.com.
Pagal jų tyrimą, viršininkas, draudžiantis vartoti keiksmažodžius, nukerta "pagrindinį ryšį" tarp darbuotojų, o tai neigiamai atsiliepia motyvacijai.
Taigi nepakantūs keiksmažodžiams bendrovių vadovai turi pakeisti savo poziciją. Anglų tyrimas, pavadintas "Nenorminės leksikos vartojimas darbe ir
tolerantiška valdymo kultūra: kai asocialūs dalykai tampa socialiais, o šiurkštumas - norma", reikalauja visiškai kito požiūrio į tai, ką tyrėjai vadina "idėjomis, keliančiomis nusistebėjimą".
"Bendrovių darbuotojai reguliariai vartoja keiksmažodžius, ir nebūtinai neigiamo ar įžeidžiamo pobūdžio", - mano Y.Baruchas.
Bet svarbu žinoti, kada tinka "išleisti garą": Y.Baruchas ir S.Jenkinsas primygtinai nerekomenduoja vartoti "stiprių posakių" bendraujant su vadovu ar klientais. Esant visoms kitoms situacijoms, jie padės stiprinti darbuotojų vienybę ir išreikšti jausmus.