• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Greitas maistas vaikams atrodo skanesnis, kai jis būna sudėtas į maišelį su žinomo restorano logotipu. Tokią išvadą padarė JAV mokslininkai.

REKLAMA
REKLAMA

Medikai iš Baltimorės aukštosios sveikatos mokyklos atliko tyrimą, kuriame dalyvavo 63 vaikai. Mažylių amžiaus vidurkis buvo 3–5 metai.. Mokslininkai davė vaikams paragauti du pietų rinkinius. Abu buvo paimti iš to paties greitojo maisto restorano ir tokios pat sudėties. Juos sudarė mėsainis, vištienos gabalėliai, gruzdintos bulvytės, dvi mažos morkos ir pieno stiklinė. Vienintelis skirtumas: vienas rinkinys buvo sudėtas į maišelį su restorano logotipu, kitas – į nežinomą maišelį.

REKLAMA

Tyrimo rezultatai, kurie visai nenustebino mokslininkų, parodė, jog daugumai vaikų abu rinkiniai buvo skirtingo skonio. Jie visi tvirtino, kad maistas iš maišelio su žinomo greitojo maisto restorano logotipu buvęs dvigubai skanesnis už tą patį rinkinį iš nežinomo maišelio.

Keisčiausia iš šio tyrimo yra tai, kad tokie maži vaikai (3–5 metų) jau taip jautriai reaguoja į reklamą. Televizija čia atlieka svarbų vaidmenį. Mokslininkai pastebėjo, kad vaikai, kurių namuose būna nuolat įjungti keli televizoriai, greičiau reagavo į „firminį maistą“ už tuos, kurių namuose yra tik vienas televizorius.

REKLAMA
REKLAMA

Veikiant tokiai stipriai įtakai tėvai turi mažai šansų laimėti kovą už sveiką maistą. Mitybos specialistai siūlo panaudoti reklamą – į kurią vaikai stipriau reaguoja už suaugusius – sveikai mitybai propaguoti. Jei žinomos animacinės figūros būtų panaudojamos sveikiems maisto produktams populiarinti, galima būtų greičiau sumažinti nutukusių vaikų skaičių. Mokslininkai neabejoja, kad dėl vaikų antsvorio dažnai būna kalta reklama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaikų nutukimo problemą galėtų padėti išspręsti žinomos maisto produktus gaminančios firmos ir restoranai, jeigu jie prisiimtų atsakomybę ir tas lėšas, kurias dabar skiria nedorai reklamai, išleistų sveikam maistui propaguoti.

Ne tik televizija veikia vaikų sąmonę, bet ir mobiliųjų telefonų bei interneto reklama. Tėvams darosi vis sunkiau kontroliuoti vaikus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų