Sužinokite, kaip sveiką mitybą paversti įpročiu

Maistas – viena svarbiausių mūsų pilnavertės dienos sudedamųjų dalių. Norėdami užsitikrinti tinkamą savo organizmo funkcionavimą, turime nepamiršti maitintis kokybiškai ir subalansuotai.

5

Vis dėlto gydytojai sunerimę – suaugusių žmonių valgymo įpročiai vis dar netinkami ir visai ne dėl žinių stokos. Dažniausiai mityba kenčia dėl laiko trūkumo. Laidoje „Sveikata.lt“ aiškinamės, ar tikrai su maistu gauname pakankamą kiekį maistinių medžiagų ir kas nutinka jų negavus. 

(5 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Sveikata.lt“ laidos užkulisiai

Sveika mityba šiandieną yra gana populiari tema. Viešoje erdvėje galima rasti daug patarimų ir informacijos apie visavertį maistą. Tačiau ar tai keičia mūsų mitybos įpročius? VU Medicinos fakulteto profesorius Rimantas Stukas teigia, kad ne: „Deja negaliu įvertinti ir pagirti lietuvių mitybos įpročių taip, kaip norėčiau. Ir tai įrodo tyrimai. Nors maisto prekių parduotuvėse ir turguose maisto pasirinkimas didelis, bet Lietuvos gyventojai, o ypač tie aktyvūs, veržlūs, perspektyvūs, valgo ne taip, kaip reikėtų. Galima pasakyti, kad šiandien suaugusių žmonių grupė yra vis dar palanki lėtinėms, netinkamos mitybos sąlygotoms ligoms plisti. Tai matosi ir sergamumo ir mirštamumo struktūrose, o taip pat ir apklausų rezultatuose“. 

REKLAMA

Kita laidos pašnekovė dietistė Indrė Trusovė teigia, kad didžiausia mūsų problema yra gyvenimo būdas. „Dažnai tenka išgirsti, kad žmogus neturi laiko normaliai pavalgyti. Aktyvaus žmogaus mitybą galima apibrėžti keliomis valandomis per parą, t.y. vakare. Visą dieną nevalgęs žmogus grįžta namo ir alkanas bei išsekęs griebiasi to, kas turi daugiausiai energijos – cukraus. Taip elgiasi tiek vyrai, tiek moterys ir tai jau nebe dietos ir liekno kūno klausimas, o laiko stokos“. 

Kaip sveiką mitybą paversti savo rutina ir kodėl tai yra taip svarbu, žiūrėkite jau šį sekmadienį, 9 val. ryte, laidoje „Sveikata.lt“ per TV3!


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų