• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Noras keliauti pigiai – suprantamas ir tikrai ne vieno tautiečio kelionių planus koreguoja ne orų prognozė šiltuose kraštuose, bet avialinijų akcijiniai pasiūlymai. Tiesa, kartais nutinka tai, kad bandymas sugriebti laimės paukštę už uodegos baigiasi ištisa nemalonumų virtine, o planuota kelionė vietoje malonių įspūdžių, ima ir apkarsta.

REKLAMA
REKLAMA

Pigi kelionė apkarto

Apie tai kaip pigios kelionės planas virto bilietų pirkimo košmaru naujienų portalui „Balsas.lt“ papasakojo nenorėjusi prisistatyti skaitytoja. „Kreipiausi į agentūrą varlekeliauninke.lt norėdama įsigyti lėktuvo bilietus už labai palankią kainą, bilietus pavyko rezervuoti ir iš karto atlikau mokėjimą. Nors rezervavus bilietus jų kaina dar 24 valandas nesikeičia, po kurio laiko sulaukiau agentūros atstovo laiško su teiginiu, kad bilietai pabrango ir man siūloma grąžinti pinigus arba primokėti už bilietus. Toks pasiūlymas mane šokiravo, nes pati mačiau, kad net praėjus dienai po rezervacijos bilietų kaina tebebuvo labai palanki, o tik vėliau šoktelėjo“, – pasakojo skaitytoja.

REKLAMA

Merginos teigimu, agentūros atstovas į kalbas nesileido, o paprašytas kartu su pinigų grąžinimu parašyti ir paaiškinamąjį raštą, tai padaryti vengė. Vėliau, anot skaitytojos, paaiškėjo, kad minėtas keliautojų pagalbininkas pats tuo metu buvo kažkur išvykęs ir paprasčiausiai nespėjo nupirkti pigių bilietų. „Ta kelionė man buvo labai svarbi, tai ne buvo turistinis tikslas, keista, kad verslą bandantis kurti žmogus taip neatsakingai elgiasi. Bilietus turėjau pirkti iš kitos agentūros, patyriau nepatogumų dėl to, kad situacija taip komplikavosi – sugaišau daug laiko, už bilietus teko mokėti brangiau“, – piktinosi skaitytoja.

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovės teigimu, ją pribloškė ir kelionių agentūros vadovo bendravimo maniera: „Norėdamas pasiaiškinti situaciją jam paskambino mano tėtis, po pokalbio jis dar kurį laiką sėdėjo tylėdamas, o paskui sakė, kad buvo šokiruotas – viso pokalbio metu ant jo buvo šaukiama.“

Kol sumokėjo, bilietai pabrango

Naujienų portalui „Balsas.lt“ susisiekus su varlekeliauninke.lt vadovu Mariumi Petraševičiumi ir pasidomėjus, kokia iš tiesų buvo situacija su minėtais lėktuvo bilietais, pašnekovas teigė: „Tai buvo pirmasis atvejis mūsų darbo istorijoje, kai nepavyko su kliente susitarti taikiai, jai visi pinigai buvo grąžinti. Situacija paprasta: kol mergina sumokėjo – bilietai pabrango.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas, kaip tada reikėtų vertinti faktą, kad minėto skrydžio bilietus kitą dieną mergina svetainėje matė senąją kaina, o dar po dienos jau buvo paprašyta primokėti, pašnekovas sakė: „Mūsų svetainėje nėra tokios taisyklės, kad bilietų kaina parą nesikeičia, iš tieų kaina keistis gali kas keletą minučių. Žmonės dažnai delsia padaryti apmokėjimą, pavyzdžiui, sumokama po paros, tad taip ir nutinka, bilietai pabrangsta“.

REKLAMA

Petraševičiaus teigimu, dažnai patys keliautojai neskuba rūpintis savo kelionės planais ir pakui skundžiasi dėl iškylančių nesklandumų.

Apmokėjimus „pavėlina“ bankinės operacijos

Neseniai naujienų portale „Balsas.lt“ buvo aprašytas atvejis, kai gruodžio 23 dieną lietuviškoje bilietų rezervavimo sistemoje „HappyFLy„ užsisakiusiai du skrydžio bilietus oro bendrove „Ryanair“ klientai teko nemaloniai nustebti, kad bilietai iki kelionės datos pabrango ir bilietų platintojai ją informavo apie galimybę primokėti arba atgauti sumokėtus pinigus.

REKLAMA

Aviabilietus platinančios įmonės UAB „Grupiniai pardavimai“ atstovas Tomas Vitkauskas komentuodamas situaciją sakė: „Bilietai buvo užsakyti gruodžio 23 dieną – paskutinę dieną prieš šventes ir į mūsų sąskaitą pinigai už bilietus įplaukė tik po švenčių. Klientė mūsų neinformavo apie padarytą apmokėjimą. Pats asmeniškai bandžiau su kliente susisiekti telefonu, siunčiau laiškus elektroniniu paštu. Laišku ir buvo pranešta žinia apie tai, kad bilietas pabrango“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovo teigimu, pigių skrydžių bendrovės bilietų nerezervuoja ir kol klientas padaro apmokėjimą, gali pasikeisti jų kaina: „Jei klientas apmoka, o pinigai vėluoja, bilietas gali pabrangti. Šį pabrangimą lemia du dalykai: didelis elektroninių paieškų skaičius per tam tikrą laikotarpį ir didelė bilietų paklausa – kuo daugiau viena kryptimi išperkama bilietų, tuo labiau brangsta šios krypties bilietai.“

Norėdami naujienų portalui „Balsas.lt“ pranešti savo naujieną, tai galite padaryti paspaudę čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų