• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pigių skrydžių kompanija „Ryanair“ Italijos jai paskirtą 3 milijonų baudą vadina „šališka“. Pasak kompanijos, ji visus įsipareigojimus deramai įvykdžiusi, o Italijos civilinės aviacijos saugos tarnyba „ENEC“ apie baudą jai net deramai nepranešė

REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad „Ryanair“ baudą už įsipareigojimų nevykdymą gavo prieš kelias dienas. Ji  per vulkaninio debesies sukeltą sumaištį nesugebėjo aprūpinti keleivius Romos oro uoste gėrimais, maistu ir nakvyne, kaip to reikalauja ES teisė.

REKLAMA

ES reglamentas 261, kilus gamtos stichijai, įpareigoja oro vežėjus arba grąžinti pinigus už bilietą, arba pakeisti keleivių maršrutą. Jei yra pasirenkamas antrasis variantas, vežėjas turi pasirūpinti keleivių būtiniausiais poreikiais: maistu ir nakvyne.

Iš pradžių „Ryanair“ pareiškė skrydžių krizės paveiktiems keleiviams grąžinsianti tik pinigus už bilietą, tačiau vėliau buvo priversta atlyginti ir kitas „pagrįstas keleivių išlaidas“, kurias numato ES teisė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų