Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas žmogus turi skirtingą plaukų ir odos tipą, todėl vieno žmogaus plaukai gali susiriebaluoti daug greičiau nei kito. Tačiau per dažnas plaukų plovimas gali sukelti dehidrataciją, lūžinėjimą ir apriboti plaukų augimą. Taigi, kas yra geriausia? Ar gerai plauti plaukus kas antrą dieną?

Kiekvienas žmogus turi skirtingą plaukų ir odos tipą, todėl vieno žmogaus plaukai gali susiriebaluoti daug greičiau nei kito. Tačiau per dažnas plaukų plovimas gali sukelti dehidrataciją, lūžinėjimą ir apriboti plaukų augimą. Taigi, kas yra geriausia? Ar gerai plauti plaukus kas antrą dieną?

REKLAMA

„Chemist Click for Mira Showers“ vaistininkas Abb Kanani paaiškino, ką turime žinoti apie plaukų plovimą, rašo express.co.uk. Paprastai moterys yra linkusios plauti plaukus rečiau nei vyrai, nes ilgesnius plaukus plauti yra sunkiau nei trumpus.

Pasak Kanani, tai, kaip dažnai turėtumėte plauti plaukus, iš tikrųjų priklauso nuo to, kokį šampūną naudojate, kokio tipo plaukus turite ir kiek riebalų išskiria jūsų galvos oda.

Taip pat turėtumėte atsižvelgti į vandens kietumą, nes reguliarus plaukų plovimas kietame vandenyje gali sukelti galvos odos niežėjimą. Dauguma JK žmonių sako, kad gali dvi ar tris dienas neplauti plaukų... Bet ar tai teisinga? Štai keturios plaukų plovimo taisyklės.

REKLAMA

Koks tavo galvos odos tipas?

Moterys turėtų plauti plaukus kasdien ar kas dvi dienas, jei jų galvos oda yra riebi. Žmonės, kurių plaukai ploni arba tiesūs, taip pat turėtų plauti plaukus kasdien arba kas antrą dieną, nes šių tipų plaukams trūksta tekstūros, o riebalai greitai ir lengvai padengia plaukų sruogas.

Anot Kanani, plaukus plauti kas dvi ar tris dienas yra gerai.

Jei turite afroplaukus, plaukite juos maždaug kartą ar du per savaitę, nes šio tipo plaukams reikia aliejaus, kad plaukai būtų minkšti, garbanoti ir išvengtumėte žalos bei išsausėjimo.

Plaukite plaukus taip dažnai, kaip jums reikia

Ypač vyrams kyla papildomų rūpesčių plaunant plaukus, nes daugelis žmonių mano, kad per dažnas plaukų plovimas gali sukelti ankstyvą plaukų slinkimą.

Tačiau ponas Kanani sakė: „Tikėtina, kad dažnas plaukų plovimas šampūnu prisidės prie nuplikimo. Vyrams rekomenduojama plauti galvą 2–4 kartus per savaitę, tačiau naudojant plaukų priežiūros priemones gali užsikimšti poros ir sumažėti pasigaminamų riebalų kiekis.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl riebalų trūkumo plaukai gali išsausėti ir būti pažeisti. Jei po vienos dienos plaukai susiriebaluoja, išplaukite. Jei ne, galite atidėti plaukų plovimą iki kelių dienų.

Jei turite pleiskanų, raskite tinkamą išeitį

Jei kenčiate nuo pleiskanų, tai plaukų plovimo dažnis turi būti gerai subalansuotas. Ponas Kanani sakė: „Dažnas plovimas gali tik dar labiau paskatinti pleiskanų atsiradimą. Tačiau nepakankamai dažnas plovimas gali sukelti galvos odos niežėjimą, o tai gali pabloginti situaciją su pleiskanomis.

Mano patarimas būtų naudoti gydomąjį šampūną nuo pleiskanų du ar tris kartus per savaitę ir plauti plaukus vandeniu dvi ar tris dienas per savaitę, kad atsikratytumėte pleiskanų.

Jei norite užsiauginti plaukus, nepanikuokite

Jūsų plaukai vidutiniškai paauga iki pusantro centimetro per mėnesį, ir plaukų plovimo dažnis neturi įtakos plaukų augimui. Ponas Kanani sakė:

„Plaukų plovimo dažnis greičiausiai neturės įtakos jūsų plaukų augimui. Vienintelis papildomas pranašumas yra šiluma, plaunant galvą, kuri gali paskatinti folikulų augimą, tačiau tai galima padaryti ir be dušo“.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau per dažnas plovimas šampūnu gali sukelti dehidrataciją ir sukelti plaukų lūžinėjimą. Kuo labiau plaukai lūžinėja ir skilinėja, tuo mažesnė tikimybė, kad jie užaugs ilgi ir tankūs, kaip pasakose.

Vaistininkas patarė: „Padės investicijos į hipoalerginį ar natūralų šampūną ir dušo filtrą (kad sumažintų chloro kiekį vandenyje). Turite dažnai masažuoti galvos odą, tai daryti švelniu plaukų šepečiu ir vengti karščio tiesinant ir džiovinant plaukus, nes tai gali pažeisti plaukų folikulus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų