Neskubėkite griebtis vaistų – imuninei sistemai padės šie 3 gėrimai

Siekiant, kad metai prasidėtų prasmingai ir eitųsi sklandžiai, juos pradėti verta nuo sveikatos stiprinimo – susikurti mažus dienos ritualus, kurie padėtų pagerinti savijautą. Pavyzdžiui, dieną pradėti galite daržovių ir vaisių kokteiliais, kurie aprūpins būtinais vitaminais ir suteiks energijos.

Vilma Juodkazienė, prekybos tinklo „Iki“ maisto ekspertė, sako, kad naujaisiais metais sveikatingumo tendencija tik sustiprės – dėmesys subalansuotai mitybai ir sveikatai, imunitetui palankesniems pasirinkimams didės.

„Pradėjus rūpintis savo sveikata tikrai nebūtina skubėti į vaistinę ir ieškoti maisto papildų, kuriuos ilgainiui tiesiog pamirštame išgerti. Vietoj to, vertėtų nepamiršti, kad prisidėti prie imuniteto stiprinimo galite ir valgydami daugiau daržovių bei vaisių bei gerdami įvairiausius namie pasigamintus sveikuoliškus kokteilius. Tai patogus būdas paįvairinti mitybą ir padėti organizmui apsirūpinti vitamininėmis medžiagomis“, – sako V. Juodkazienė.

Namie šviežiai pasigamintas vaisių ir daržovių kokteilis – puikus ir sveikas būdas pradėti dieną. Vaisiai ir daržovės yra natūralus vitaminų, mineralų ir kitų organizmui naudingų medžiagų, skaidulų šaltinis. Tokie kokteliai ne tik skanūs, bet ir suteikia energijos.

Kaip pasakoja maisto ekspertė, kelis kartus per savaitę išgeriant po tokį kokteilį – gali pagerėti ir nuotaika, ir savijauta. Sveikuoliškus kokteilius namie pasigaminti gali kiekvienas, o juos ruošiant į pagalbą verta pasitelkti fantaziją – rinktis mėgstamų vaisių, daržovių derinius, juos būtinai papildant žalumynais – pavyzdžiui, kale kopūstų lapais ar špinatais, taip pat ir sveikuolių pamėgtomis chia sėklomis, kurios gali prisidėti prie sklandaus žarnyno darbo.

„Pasirinkimas, iš ko gaminti kokteilį, priklauso nuo individualių pomėgių. Tačiau optimaliam skoniui ir sveikatingumui vertėtų rinktis salierus, obuolius, kriaušes, morkas, burokėlius, žinoma, ir kitus mėgstamus vaisius ar daržoves. Jiems puikiai tiks ir šaldytos uogos, kol laukiame vasaros“, – pranešime spaudai teigia maisto ekspertė.

Anot jos, kokteilių pagrindas – skystis, tačiau juos ruošti galima nebūtinai maišant su vandeniu. Jiems puikiai tinka ir graikiškas jogurtas, pasukos, kefyras, o nevartojantys pieno produktų žmonės gali rinktis migdolų ar kitokį mėgstamą augalinį pieną.

REKLAMA

„Nepamirškite, kad sveikuoliškas kokteilis turi būti ne tik naudingas, bet ir skanus, todėl jame svarbu balansas. Kokteiliuose naudodami vaisius suteiksite jiems natūralaus saldumo, graikiškas jogurtas, pasukos net tik sušvelnins kokteilio skonį, bet yra ir puikus baltymų šaltinis. Lapiniuose produktuose, tokiuose kaip špinatai, kale kopūstai, burokėliuose, – gausu geležies, todėl norėdami gėrimą praturtinti šia medžiaga, nepamirškite ir jų“, – sako ekspertė.

V. Juodkazienė siūlo ir kelis vitaminų prisotintus, energijos ir žvalumo suteiksiančius kokteilių receptus. Tiesa, visus šiuos gėrimus maisto ekspertė pataria vartoti iš karto pasigaminus – kol nesumažėjo jų maistinė vertė.

Žaliasis kokteilis su kriaušėmis ir špinatais

Jums reikės: Puodelio šviežių mėtų; Puodelio špinatų; 1 kriaušės; Puodelio supjaustyto agurko; Kelių šaukštelių citrinos sulčių; Žiupsnelio druskos.

Paruošimas:

Visus ingredientus nuplaukite, sudėkite į trintuvą, įpilkite vandens – tokį kiekį, kokio skystumo kokteilio norisi, ir viską susmulkinkite iki vientisos masės.

Raudonasis sulčių kokteilis su imbieru

Jums reikės: 1 apelsino; Kelių kale kopūsto lapų; 1 obuolio; 1 burokėlio; 1 morkos; Nedidelio gabaliuko imbiero šaknies.

Paruošimas:

Apelsiną, burokėlį, morką ir imbiero šaknį nulupkite. Obuolį švariai nuplaukite. Visus ingredientus supjaustykite, sudėkite į sulčiaspaudę ir išspauskite sultis. Jas taip pat galite šiek tiek praskiesti vandeniu.

Žaliasis ananasų glotnutis su kokosų pienu

Jums reikės: 1 puodelio špinatų; 1 puodelio šaldytų ananasų; 1 puodelio graikiško jogurto; Pusės puodelio kokosų pieno.

Paruošimas:

Visus ingredientus sudėti į trintuvą ir sutrinti iki vientisos masės. Skanaus!


Rašyti komentarą...
s
santaros
2021-01-05 13:19:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
tai melas , LEGENDA sukurta.... sutrintas,, pabreziu sutrintas ..vaisiu ar darzoviu kokteilis yra jau be vitaminu.
Nepasiduokite mitu kurejams..
Tik valgydami vaisius ir darzoves i diena 400gr. jus gaunate vitaminus.. bet ne sutrintus.
Organizmui palaikyti imuniteta o nestiprinti reikia kasdien nors 20..30 min lauke pasivaikscioti.Rupintis kad zarnynas gautu geruju bakteriju.. skaidulu ..o netrintos koses.
Atsakyti
0

t
tonis
2021-01-05 23:44:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
kad spanguolės su medumi gerina kraują,tai tikrai.Galima papildomai įdėti česnako ar alijošiaus
Atsakyti
0

V
Valė
2021-01-05 16:42:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
Autorė pati kaži ar gėrė ?
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų