Druską pakeiskite šiais prieskoniais: kūnas jums padėkos

Druska yra mineralų šaltinis, kuris mažomis dozėmis padeda kūnui subalansuoti elektrolitų kiekį ir vaidina vaidmenį kituose svarbiuose sveikatos procesuose. Problema ta, kad paprastai druskos suvartojame per daug. Nekreipdami dėmesio į neigiamą jos poveikį, dedame jos į visus gaminamus patiekalus. Tačiau galima sumažinti kasdienį druskos vartojimą pakeičiant ją kitais prieskoniais, rašoma usefulbeautytips.net.

Iš pirmo žvilgsnio, ji gali atrodyti visiškai nekenksminga, tačiau laikui bėgant gali išsivystyti uždegiminiai, širdies ir kraujagyslių bei inkstų sutrikimai. Todėl būtina apriboti dienos normą. Norėdami tai padaryti, galite sumažinti druskos turinčio maisto vartojimą ir vietoj jo pasirinkti kitus prieskonius.

Štai kuo galite pakeisti druską:

Česnakas

Ši daržovė puikus vitaminų, mineralų ir antioksidantų šaltinis. Kai organizmas pasisavina šias maistines medžiagas, jos užkerta kelią daugybei sveikatos problemų. Be to, priešuždegiminės ir diuretikų savybės apsaugo nuo skysčių kaupimosi organizme ir širdies bei kraujagyslių ligų. Česnakai gali būti naudojami su balta ir raudona mėsa, žuvimi ir jūros gėrybėmis, sriubomis ir kepsniais.

Džiovinti svogūnai

Svogūnai turi panašias savybes kaip česnakai, todėl džiovinti svogūnai yra puiki alternatyva, kai norite sumažinti druskos vartojimą. Naudokite juos su jūros gėrybėmis, sriubomis, ryžiais ir daržovių salotomis. Juodieji pipirai

Dėl priešuždegiminių ir antioksidacinių savybių, patekę į organizmą, jie apsaugo audinius, nuo neigiamo laisvųjų radikalų poveikio. Be to, viena iš juodųjų pipirų savybių – mažina kraujospūdį ir, laikui bėgant, pagerina inkstų veiklą, pašalindami iš kūno susikaupusius skysčius. Pipirai gali būti naudojami daugelyje patiekalų.

Raudonėlis

Raudonėlis yra žinomas dėl savo vaistinių savybių, tai prieskonis, sėkmingai pakeičiantis druska maiste. Raudonėlis turi vitaminų, mineralų ir eterinių aliejų, turi antiseptinių, priešgrybelinių ir priešuždegiminių savybių.

Reguliarus šio prieskonio vartojimas pagerina imuninės sistemos veiklą ir sumažina kvėpavimo takų ligų riziką. Raudonėlį galite berti ant raudonos ir baltos mėsos, žuvies ir jūros gėrybių, picos ir kitų receptų, kurių pagrindinis ingredientas yra sūris, kepsnių, salotų, ryžių ir makaronų.


Rašyti komentarą...
K
Kukas
2020-02-21 09:11:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
Naudoju Provansa žolelių mišinį, ten juose daug minėtų žolelių. Ir mėgstu kitokias žolelės bei pipiriukus. O labiausei česnaką. Ji vartoju vos ne į kiekvieną mėsos patiekalą.
Atsakyti
0

J
Jeff
2020-02-21 09:12:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tai, kad Dainys stato tuos sovietinius implantus, kur lieki su amžina erekcija ir reikia ją užlėkti ar pakelti. O normalių, pripučiamų implantų tai vargu ar pas mus yra
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų