Atsisakykite šio įpročio: pristabdysite odos senėjimą

Tikriausiai manote, kad cukrus veikia tik jūsų taliją, tiesa? Nenorime būti blogų naujienų nešėjais, tačiau cukrus taip pat gali paveikti jūsų odą, rašoma thesun.co.uk.

Kai valgote daug cukraus ir angliavandenių, tokių kaip balti ryžiai, duona ir makaronai, cukraus kiekis kraujyje organizme padidėja ir išlieka toks. Dėl to cukraus molekulės visam laikui jungiasi su baltymais, įskaitant odoje esantį kolageną – procesą, vadinamą glikacija.

Tai sukelia cheminę reakciją odoje, dėl kurios jos paviršius tampa ne toks stangrus ir kietesnis, todėl priešlaikinis senėjimas pagreitėja.

Glikacija yra odos pažeidimas iš vidaus dėl cukraus pertekliaus vartojimo.

Tai lemia senėjimo požymius, kurių nenori niekas: raukšles, dėmes ir spalvos pasikeitimą. Tai netgi gali pakenkti jūsų odos elastingumui, nes tiek kolagenas, tiek elastinas būna pažeidžiami ir nebeatsistato.

Amerikos mitybos koledžo žurnale paskelbtas tyrimas, kuriame mokslininkai ištyrė 453 suaugusiųjų, gyvenančių skirtingose ​​šalyse, jų mitybos įpročius ir nustatė, kad tie, kurie vartojo daugiau žuvies, alyvuogių aliejaus ir ankštinių augalų, buvo mažiau linkę į raukšles nei tie, kurie valgė daugiau mėsos, sviesto, riebaus pieno ir cukraus.

Visų pirma, perdirbta mėsa, gaivieji gėrimai ir pyragaičiai buvo susiję su didesniu odos raukšlėjimu, o pupelės, žalios lapinės daržovės, šparagai, riešutai, alyvuogės, obuoliai ir kriaušės buvo susiję su mažesniu odos senėjimu.

Glikacija ne tik sukelia baltymų skaidulų deformaciją, bet ir sukelia jungiamojo audinio pažeidimus, lėtinį uždegimą, širdies ligas ir diabetą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų