3 imuniteto stiprinimo būdai: išbandykite jau dabar

Sustiprinti savo imuninę sistemą galima įvairiausiais būdais. Svarbiausia, žinoma, yra subalansuota mityba, tačiau kai kurios maistingosios medžiagos yra ypatingai svarbios. Mokslininkai atkakliai dirba šioje srityje, ieškodami efektyvių būdų įveikti COVID-19.

Jei laikysitės paprastų taisyklių, jūsų imuninė sistema jus apsaugos nuo negandų.

Imuniteto stiprinimui padės vitaminas D

Vitaminas D yra gyvybiškai svarbus mūsų kaulams ir raumenims. Ne veltui jis vadinamas saulės vitaminu, o šaltaisiais metų laikais jo mums tikrai trūksta.

Vitamino D gauname su riebia žuvimi, raudona mėsa, kiaušiniais, tačiau pagrindinis jo šaltinis yra saulė. Vienas iš penkių britų kenčia nuo šio vitamino stokos, o artėjant žiemai, skaičius išauga. Štai kodėl žiemą oficialiai patariama vartoti maisto papildą, kuriame yra 10mcg vitamino D. Nauda bus ne tik kaulams, nes vitaminas D vaidina pagrindinį vaidmenį kovoje su COVID-19.

Metų pradžioje buvo paskelbti didžiulės apimties tyrimo rezultatai  Buvo išanalizuoti 39 bandymų rezultatai ir nustatyta, kad 10mcg saulės vitamino net 23% sumažina tikimybę susirgti kvėpavimo takų infekcijomis.

Vėliau Birmingemo universiteto mokslininkai tyrė 392 medicinos darbuotojų kraują ir net 72% žmonių, kuriems trūko vitamino D, susirgo COVID-19, o 51% tų, kuriems netrūko vitamino D, antikūnių skaičius rodė, kad jie buvo infekuoti.

Tą pačią išvadą padarė ir tyrimas Covidence-UK, kuriame kas mėnesį analizuojamos gyventojų apklausos, siekiant nustatyti potencialias grėsmes.

Mokslininkai atsitiktine tvarka kartoja savo tyrimus, norėdami patikrinti, ar neatlygintinai skiriant vitaminą D tiems, kuriems jo trūksta, pasikeis tikimybė pasigauti virusą, rašo mirror.co.uk.

Stiprinti imunitetą galima ir daržovėmis

Mokslininkai įsitikinę, kad tose šalyse, kur tradiciškai valgoma daugiau raugintų kopūstų ar kitų fermentuotų daržovių, mirčių nuo COVID skaičius yra ženkliai mažesnis.

Dr Jean Bousquet, Montpellier universiteto garbės profesorius, plaučių ligų specialistas, apskaičiavo, kad kiekvienas kasdien suvalgomų fermentuotų daržovių gramas sumažina riziką mirti nuo COVID-19 net 35%.

REKLAMA

Panašus modelis buvo pastebėtas tose šalyse, kur valgoma daug kopūstų, o juose yra daug antioksidanto sulforafano.

Profesorius sako: „Mityba vaidina labai svarbų vaidmenį kovoje su COVID, todėl įvairiose Europos šalyse situacija yra skirtinga. Aš pakeičiau savo dietą, pradėjau valgyti šviežius kopūstus tris kartus per savaitę, kartą į savaitę valgau raugintus kopūstus ir konservuotas daržoves“.

Imunitetui pagelbės ir cinkas

Daugybė tyrimų pabrėžia cinko svarbą stipriam imunitetui. Tą patvirtina Pasaulinė sveikatos organizacija: „Cinkas reguliuoja įvairias imunines funkcijas ir padeda mažinti jautrumą kvėpavimo takų infekcijoms“.

Cinko turi vėžiagyviai, pupelės ir lęšiai, tačiau 8% suaugusių žmonių Jungtinėje Karalystėje  nesuvalgo rekomenduojamo šių produktų kiekio. Tyrimais nustatyta, kad jei per parą nuo pirmųjų peršalimo simptomų pajutimo išgersite cinko, infekcijos pasireiškimo trukmė sumažės trečdaliu.

Įdomu tai, kad tyrimai patvirtino, kad cinkas padidina interferono kiekį. Tai baltymas, kuris padeda imuninei sistemai identifikuoti grėsmes ir suvaldyti COVID-19, rašo mirror.co.uk.


Rašyti komentarą...
B
Bronius
2021-04-10 09:49:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
Galima sustiprinti dvasiškai, o tai reikia stiprinti atgaila ir prašyti Jėzaus Kristaus, kad jis atleistų mus už mūsų nuodėmės ir suteiktų stiprybės eiti teisingu keliu. O tai ir duos mums didesnį atsparumą ligom.
Atsakyti
-1

R
Raimonda
2021-04-11 07:46:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
Atsius is dangaus zmogui pastiprinima vitam maldos namai reikalauja pinigu be ju i juos nesilankyk rupintis pats turi
Atsakyti
0

R
Raimonda
2021-04-11 07:46:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
Atsius is dangaus zmogui pastiprinima vitam maldos namai reikalauja pinigu be ju i juos nesilankyk rupintis pats turi
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (6)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų