Vasarą sunku užmigti? Pasakė, kaip sureguliuoti miego režimą

Užmigti vasarą gali būti sudėtinga, nes ankstyvas rytas ir vėlai besileidžianti saulė gali sutrukdyti miego grafiką.

Miegas (nuotr. Shutterstock.com)

Tačiau nesijaudinkite – yra daugybė patarimų, kuriais vadovaujantis užmigsite daug paprasčiau.

Kaip galima miegoti dienos šviesoje?

Nors mūsų kūnai yra užprogramuoti veikti pakilus saulei ir miegoti jai nusileidus, tai ne visada yra sveika kasdienybė, ypač vaikams, kuriems reikia 10–12 valandų miego.

Geriausias būdas užmigti, kai lauke šviesu, yra sukurti tokią pat ramią aplinką, kokią pasidarote vakare. Blokuokite kuo daugiau išorinių dirgiklių, todėl investuokite į šviesai nepralaidžias užuolaidas, žaliuzes ar akių kaukę, kad apgautumėte savo smegenis, jog saulė nusileido.

O kas, jei negalite sustabdyti šviesos patekimo?

Net jei negalite užstoti šviesos, svarbu laikytis grafiko, todėl stenkitės neužsibūti vėlai ar pabusti priklausomai nuo šviesos – pabandykite laikytis įprasto lovos režimo, rašo thesun.co.uk.

Nepaisant to, kad jūsų kūnas nori atsikelti, užtikrinkite, kad numatytu laiku gulite lovoje ir atokiau nuo technologijų ar tiesioginės šviesos, nes tai gali per daug stimuliuoti jūsų smegenis.

Baltojo triukšmo aparatas, kuris sukuria švelnų garsą arba įrašyti vandenyno, miško ar upės garsai taip pat gali padėti atsipalaiduoti. Taip pat svarbu palaikyti tinkamą kambario temperatūrą, nes galite nubusti ir esant per aukštai temperatūrai kambaryje.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų