
Jis tikina, kad nei birželį sužalota ranka, nei prieš mėnesį patirta avarija ekipaže nepalaužė optimizmo. Kovingai nusiteikę V. Švedas ir Ž. Sakalauskas vienbalsiai tvirtina ir toliau norintys važiuoti greitai ir būti konkurencingiems. Juolab kad šiemet sportininkai tam turėjo ypač mažai progų.
Šeštadienį jų laukia 8 greičio ruožai – iš viso daugiau kaip 124 km, besidrieksiantys Elektrėnų apylinkių žvyrkeliais.
„Greičio ruožai čia tikrai labai įdomūs ir savo konfigūracija tikriausiai pranokstantys net Aukštaitijos apylinkėse aplink Uteną ar Zarasus besidriekiančias trasas. Šių lenktynių labai laukiame. Tai bus galimybė palaikyti sportinę formą ir gerai pasitreniruoti prieš startą Liepojoje. Šiemet didelių tikslų ir iliuzijų Lietuvos ralio čempionate jau nebepuoselėjame. Visi etapai yra įskaitiniai, tad dėl mano traumos praleistas „Žemaitijos ralis“ ir nesėkmingai pasibaigusios „300 Lakes Rally“ varžybos nusinešė viltis apginti čempionų titulą, tačiau tai nė kiek nesumažino noro laimėti“, – realistiškai savo galimybes vertina Vytautas, Elektrėnuose startuosiantis antru numeriu.
Dabar, anot jo, svarbiausia atgauti pasitikėjimą savo jėgomis, gerinti sportinę formą, o tuo pačiu mėgautis ir suteikti kuo daugiau džiaugsmo fanams, greta trasų laukiantiems efektingų šuolių, greitai įveiktų posūkių, žvyro ir dulkių kamuolių. „Elektrėnų ralio“ dalyvių sąrašas nekelia abejonių, kad tokių atributų užteks visiems ralio gurmanams.
Praėjusį savaitgalį „Juta-Bauer Rally Team“ duetas dalyvavo ralio sprinte „Mažeikiai-Viekšniai“. Jau trečią pergalę čia iškovojęs ekipažas startavo senesniu devintosios kartos „Mitsubishi Lancer Evo“ automobiliu, kuriuo po savaitės svečių teisėmis lenktyniaus Europos ralio čempionato etape Liepojoje.
Pagrindinis komandos tikslas, anot V. Švedo, buvo patikrinti pagal N grupės reikalavimus parengtą bolidą ir atrasti jo silpnąsias vietas: „Nutarėme Liepojoje startuoti vienu iš savo arsenale turimų Evo „devintukų“. Laukia kitokia vairavimo specifika ir agregatų reguliavimas negu važiuojant dešimtosios kartos „evoliucija“, todėl žūtbūt reikėjo išmėginti visas subtilybes ir išsiaiškinti, kiek mes galime būti greiti su tokiu automobiliu. Tai toli gražu nėra paskutines madas atitinkanti technika.“
V. Švedo mechanikai pastarosiomis dienomis garaže dirba dviem frontais. Toks įtemptas darbo režimas lenktynininkui leido dar kartą įsitikinti turint tvirtą užnugarį – pasiaukojantį komandos personalą, rėmėjus ir aistruolius, kurių tvirtą palaikymą kauniečių ekipažas ypač jautė paskutiniu metu. Visus bičiulius V. Švedas ir Ž. Sakalauskas kviečia jau rytoj susitikti Elektrėnų ralyje.


