
Vokietijos vadovybė norėdama išvengti milžiniškų išlaidų, kreipėsi į Volkswagen. Dar prieš pradedant Type 181/Iltis kūrimo darbus, Volkswagen įsigijo Auto Union, pervadino ją į Audi, gabiausius inžinierius perkėlė į Volkswagen gamyklą ir įsakė dirbti ties nauju visureigiu, kuris turėtų tarnauti Vokietijos armijai.
Kadangi kompanijos specialistai daug laiko neturėjo, galutinis rezultatas buvo tikras senų ir naujų technologijų mišinys. Automobilis naudojo seną DKW Munga platforma, tačiau važiuoklės komponentai buvo sukurti iš naujo specialiai šiam modeliui. Tuo tarpu keturių varomųjų ratų sistema buvo sukurta iš įvairiausių Audi 100 važiuoklės elementų. Volkswagen Type 181/Iltis buvo būtent tas automobilis, kuris padėjo pagrindus legendinei Audi Quattro keturių varomųjų ratų sistemai.
Nors automobilis buvo sukurtas paskubomis, tačiau Vokietijos vyriausybė pasirinko būtent šį Volkswagen Iltis, o ne G klasės Mercedes Benz, kuris buvo gerokai brangesnis.
Nuo 1978 iki 1988 metų, Volkswagen pagamino 9.500 šio modelio vienetų. Net 8.800 atiteko Vokietijos armijai. Likusieji egzemplioriai buvo parduoti civiliams.
Galerija :




