Čempionate likus tik vienam varžovui, „Toyota LMP1“ programos vadovas Pascalis Vasselonas mano, jog komanda turi didžiulį šansą tapti ne tik ilgųjų nuotolių čempionato, bet ir Le Mano 24 valandų maratono laureatais.
„Didelių pokyčių automobiliui neatlikome. Pagrindinių komponentų darbu mes esame patenkinti, tad visą dėmesį skyrėme įvairioms smulkmenoms“, - apie 2017 metų bolidą kalba Pascalis Vasselonas.
Neoficialių šaltinių teigimu, „Toyota“ labai rimtai svarsto 24 valandų lenktynėse Le Mane dalyvauti ne su dviem, bet su trim bolidais. Tokiu būdu komanda padidintų savo šansus laimėti vienas prestižiškiausių ilgųjų nuotolių lenktynių.
„Toyota LMP1“ programos vadovas Pascalis Vasselonas teigia, jog Japoniškų automobilių gamintoją atstovaujanti ekipa turi tik vieną tikslą - pranokti „WEC“ čempionato lyderę - „Porsche“.
Po to, kai „Audi“ nusprendė pasitraukti iš ilgųjų nuotolių čempionato, „WEC“ pirmenybėse liko tik dvi gamyklinės komandos, kurios tarpusavyje kovos pačioje pajėgiausioje „LMP1“ automobilių klasėje.
„Toyota LMP1“ programos vadovas Pascalis Vasselonas teigia, jog Japoniškų automobilių gamintoją atstovaujanti ekipa turi tik vieną tikslą - pranokti „WEC“ čempionato lyderę - „Porsche“.
Po to, kai „Audi“ nusprendė pasitraukti iš ilgųjų nuotolių čempionato, „WEC“ pirmenybėse liko tik dvi gamyklinės komandos, kurios tarpusavyje kovos pačioje pajėgiausioje „LMP1“ automobilių klasėje.

