
Čekijos automobilių gamintojos inžinieriai naująjį modelį apvilko „Tatra 700“ kėbulu ir interjere sumontavo patogias ir komfortiškas sėdynes. Tuo tarpu techninė „Tatra 700 GT“ dalis su standartiniu modeliu neturėjo nieko bendro.
Gale buvo sumontuotas 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 415 arklio galių ir 490 Nm sukimo momentą. Vos 1500 kilogramų sveriantį automobilį šis motoras sugebėdavo iki 100 km/val. išjudinti per maždaug 5 sekundes. Maksimalus greitis siekė 316 km/val. greitį.
Deja, bandymas sukurti sportišką sedaną baigėsi nesėkmingai. „Tatra 700 GT“ neturėjo galinių sėdynių, neturėjo oro kondicionieriaus, vairo stiprintuvo ir kitos komforto įrangos. Nors techninės charakteristikos buvo įspūdingos, tačiau „Tatra“ inžinierių nenorėjimas leistis į kompromisus sužlugdė labai perspektyvų ir įdomų automobilį, kuris būtų galėjęs pasivaržyti su „Mercedes Benz E 55 AMG“ ir „BMW E39 M5“.

