Prieš keletą metų pirmą kartą pademonstruotas rodsterio prototipas buvo suprojektuotas pasinaudojus „Lada Kalina“ platforma. Tai tikrai nėra tas faktas, kuriuo norėtųsi didžiuotis, tačiau atsižvelgiant į projekto biudžetą, tai buvo bene geriausias pasirinkimas. Ir vis dėlto, tai nesutrukdė projekto autoriams variklį sumontuoti per vidurį ir užtikrinti, jog dvivietis automobilis nesvertų daugiau nei 950 kilogramų.
Projekto autoriai taip pat iš „Lada Kalina“ pasiskolino ir 1,6 litro variklį, išvystantį 140 arklio galių. Vėlgi, ne pats įspūdingiausias faktas, nepamirškite – 950 kilogramų sveriančiai mašinai ir nereikia galingo variklio.

Šiuo metu projekto autoriai testuoja trečią rodsterio prototipo kartą, kuri su „Lada Kalina“ turi gerokai mažiau sąsajų. Trečiasis prototipas buvo pagamintas ant vamzdelinės konstrukcijos. Dabar išvaizdus rodsteris naudoja gerokai standesnę ir lengvesnę struktūrą, bet tuo pačiu turi sklandžiau veikiančią pakabą.

Sparčiai į priekį judantis projektas finišo tiesiąją turėtų pasiekti netolimoje ateityje. Pagal pirminį sumanymą, serijinei gamybai paruoštas modelis turėtų kainuoti nuo maždaug 650 tūkst. rublių arba nuo maždaug 8700 eurų.
Vis dėlto, didžiausia problema yra ne tai, kad jis buvo sukurtas Rusijoje ar kad jis turi keletą „Lada“ komponentų. Didžiausia problema yra šio rodsterio vardas – „Krymas“.
Subtilu, labai subtilu.

