• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Peugeot“ pristatė naują „i-Cockpit“ vardu pavadintos interjero filosofijos evoliuciją. Įspūdinga technologijų visuma debiutuos naujos kartos „3008“ krosoverį, kuris yra vienas perkamiausių „Peugeot“ modelių.


„Peugeot“ pristatė naują „i-Cockpit“ vardu pavadintos interjero filosofijos evoliuciją. Įspūdinga technologijų visuma debiutuos naujos kartos „3008“ krosoverį, kuris yra vienas perkamiausių „Peugeot“ modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

21 colio įstrižainės ekranas


Naujos kartos „PEUGEOT i-Cockpit“ interjero filosofijos epicentre – 21 colio įstrižainės, didelės raiškos, lenktas panoraminis ekranas. Automobilio saloną taip pat papildys naujos formos „Peugeot“ vairas ir „i-Toggles“ jungikliai.

REKLAMA

Skirtingos „Peugeot“ darbuotojų komandos mėgino iš naujo išrasti esminius elementus, kad naujasis „i-Cockpit“ salonas ir vėl būtų unikalus skiriamasis prekių ženklo bruožas.


Peugeot i-Cockpit salonas
Peugeot i-Cockpit salonas

„Peugeot“ tvirtina, jog naująją „i-Cockpit“ filosofiją apima naujausias technologijas: skaitmeninį prietaisų skydelį, belaidį ryšį, balso komandas, 3D efektus, individualizuojamus „i-Toggles“ jungiklius ir kt. Šiandien išlenktą 21 colio didelės raiškos, lyg sklandantį, panoraminį ekraną pristatantis gamintojas perkelia technologiją į naują lygmenį – jis sujungia projekcinį ir centrinį jutiklinį ekranus.

REKLAMA
REKLAMA

Šis ekranas suprojektuotas taip, kad būtų optimaliai ergonomiškas ir šiek tiek išlenktas vairuotojo link, tačiau jis puikiai matomas ir dešinėje sėdinčiam keleiviui. Kairėje panoraminio ekrano pusėje virš kompaktiško vairo esantis prietaisų skydelis rodo visą su vairavimu susijusią informaciją (greitį, galios parametrus, vairavimo pagalbų rodmenis, energijos srautus ir kt.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dešinėje panoraminio ekrano pusėje, priekinio skydelio centre, jutiklinio ekrano dalis pasiekiama tiek vairuotojui, tiek keleiviui. Juo galima valdyti šildymo ar oro kondicionavimo, navigacijos, informacijos ir pramogų bei ryšio sistemas ir kt.


Peugeot i-Cockpit salonas
Peugeot i-Cockpit salonas

Iš naujo sukurta architektūra ir ergonomika


Naujojo „i-Cockpit“ skiriamasis bruožas – naujoviška architektūra. Gamintojo pasirinkta nauja kompozicija pagerina tiek jutiklinio ekrano pasiekiamumą, tiek ir jame rodomos informacijos matomumą.

REKLAMA

Centrinėje priekinio skydelio dalyje yra „i-Toggles“ – visiškai individualizuojami jutikliniai jungikliai. Juos tinkamai suprogramavus galima greitai pasiekti 10 reikalingiausių vartotojo funkcijų: nesvarbu, ar tai būtų vienu lietimu pasiekiamas dažnai naudojamo kontakto telefono numeris, ar  kelionės tikslo link vedanti navigacija, ar mėgstama radijo stotis, ar idealios oro temperatūros nustatymas kondicionieriuje ir pan.

REKLAMA

Peugeot i-Cockpit salonas
Peugeot i-Cockpit salonas

Centrinė konsolė – erdvi ir neperkrauta, kad būtų daugiau vietos smulkiems daiktams ir belaidžiam išmaniajam telefonui įkrauti. Tai tapo įmanoma perkėlus automatinės pavarų dėžės valdiklį į priekinį skydelį.


Dabar šis valdiklis įrengtas dešinėje nuo vairo, šalia automobilio užvedimo ir išjungimo mygtuko. Tai yra itin ergonomiška, nes vienu intuityviu judesiu galima lengvai pasiekti pavarų dėžės valdiklį ir sustabdyti arba užvesti variklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot i-Cockpit salonas
Peugeot i-Cockpit salonas

Naujasis vairas


Kompaktiškas vairas visada buvo svarbiausias „PEUGEOT i-Cockpit“ elementas. Žinoma, jis tebėra nedidelis, tačiau šiuolaikiškesnio dizaino.


Ant naujojo kompaktiško vairo esantys valdikliai dabar pateikia taktilinį atsaką į paspaudimus. Valdikliai automatiškai jaučia vairuotojo pirštų prisilietimą, tačiau aktyvuojasi tik spustelėjus – tai leidžia išvengti neteisingų judesių.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų