Pagal priimtus įstatymo pakeitimus, elektrinė mikrojudumo priemonė bus apibrėžiama, kaip vienam asmeniui važiuoti skirta elektra varoma motorinė transporto priemonė, kurios didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kW, didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/val. , o sėdimosios vietos, jeigu ji įrengta, atskaitos taško aukštis ne didesnis kaip 540 mm. Elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis bus laikomi elektriniai paspirtukai, elektrinės riedlentės, balansiniai vienračiai, riedžiai ir pan. Neįgaliųjų vežimėliai prie elektrinių mikrojudumo priemonių nebus priskiriami.
Po ilgų diskusijų Seimas sutarė, kad šaligatvis galės būti naudojamas dviračių, motorinių dviračių ir elektrinių mikrojudumo priemonių eismui, išskyrus savivaldybės tarybos ar jos įgalioto asmens nustatytose vietose. Tokiu būdu, pasak pasiūlymo rengėjų, savivaldybių tarybos išvengs didelės administracinės ir finansinės naštos, nes turės būti ženklinami ne visi šaligatviai ir gatvės, kur galima važiuoti, o tik tos vietos, kur eismas bus draudžiamas. Tai ypač aktualu mažesnėms savivaldybėms, kuriose nėra intensyvaus eismo šaligatviuose ir nėra poreikio nustatyti prievolę dviračiais, motoriniais dviračiais ir elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis važiuoti gatvėmis.
Elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis bus leidžiama važiuoti važiuojamąja kelio dalimi, dviračių juostomis, dviračių takais, kelkraščiu, gyvenamojoje zonoje ne jaunesniems kaip 16 metų asmenims, o ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims – tik išklausiusiems mokymo kursą ir turintiems mokyklos išduotą pažymėjimą. Gyvenamojo namo kieme elektrine mikrojudumo priemone važiuojančių asmenų amžius nebus ribojamas, tačiau jaunesnius kaip 10 metų asmenis privalės prižiūrėti suaugęs asmuo.
Važiuodamas važiuojamąja kelio dalimi, elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas privalės dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba šios priemonės priekyje turės degti baltas šviesos žibintas, o gale – raudonas šviesos žibintas.
Važiuojant keliu tamsiuoju paros metu arba kai blogas matomumas, elektrinės mikrojudumo priemonės priekyje turės degti baltas šviesos žibintas, o gale – raudonas šviesos žibintas, šios priemonės vairuotojas privalės dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais.
Jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalės būti užsidėję ir užsisegę dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą, o vyresniems kaip 18 metų vairuotojams toks reikalavimas bus privalomas važiuojant važiuojamąja kelio dalimi.
Jeigu važiuojant pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtu taku ar šaligatviu ženklinimo linijomis bus paženklinta dviračių eismui skirta šio tako ar šaligatvio dalis, elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai privalės važiuoti tik ja ir kuo arčiau jos dešiniojo krašto.
Pagal priimtas pataisas, elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojams bus draudžiama važiuoti važiuojamąja kelio dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, taip pat važiuoti pėsčiųjų takais, per pėsčiųjų perėjas, automagistralėmis ir greitkeliais, vežti keleivius, kirsti kelią tam nepritaikytose vietose. Be to, vairuotojai negalėtų vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams, būti velkamiems ar vilkti kitą transporto priemonę, važiuoti įsikibus į kitą transporto priemonę ar važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo, taip pat važiuoti didesniu kaip 20 km/val. greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtu taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/val. greičiu. Be to, Seimas suteikė savivaldybių taryboms teisę apriboti elektrinių mikrojudumo priemonių statymą tam tikrose vietose.
Seimas taip pat priėmė Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, pagal kurias minėtų taisyklių nesilaikymas elektrines mikrojudumo priemones vairuojantiems asmenims užtrauks baudą nuo 20 iki 40 eurų, o vairavimas neblaiviam – nuo 80 iki 200 eurų.