REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruoju metu labai dažnai kalbame apie vieną ir labai įdomų automobilių tobulinimo būdą - modernizaciją. Ne visi seni, ypač klasikiniai, automobiliai gali pasigirti patikimais agregatais. Ką tokiu atveju daryti? Modernizuoti. Tai yra pats lengviausias būdas išvengti klasikinio automobilio rūpesčių ir leisti savo širdžiai džiaugtis klasikinio automobilio teikiamais privalumais. 
Pontiac Firebird nėra pats populiariausias automobilis tarp „Muscle“ tipo mašinų gerbėjų. Nors visų taip mėgstamas Chevrolet Camaro yra retesnis paukštis, tačiau kaip manote, kurį modelį gatvėje išvystumėte dažniau? Camaro ar Firebird? Žinoma, kad Camaro. Tačiau, tai gali jus paskatinti pažvelgti ne į Camaro, bet į Pontiac Firebird pusę.

Pastaruoju metu labai dažnai kalbame apie vieną ir labai įdomų automobilių tobulinimo būdą - modernizaciją. Ne visi seni, ypač klasikiniai, automobiliai gali pasigirti patikimais agregatais. Ką tokiu atveju daryti? Modernizuoti. Tai yra pats lengviausias būdas išvengti klasikinio automobilio rūpesčių ir leisti savo širdžiai džiaugtis klasikinio automobilio teikiamais privalumais. 
Pontiac Firebird nėra pats populiariausias automobilis tarp „Muscle“ tipo mašinų gerbėjų. Nors visų taip mėgstamas Chevrolet Camaro yra retesnis paukštis, tačiau kaip manote, kurį modelį gatvėje išvystumėte dažniau? Camaro ar Firebird? Žinoma, kad Camaro. Tačiau, tai gali jus paskatinti pažvelgti ne į Camaro, bet į Pontiac Firebird pusę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1969-pontiac-firebird-coupe-audi-TT-seats


Tokio tipo automobilių modernizacija užsiimantis Troy'jus teigia, kad kasdien sulaukia įvairiausių užklausų apie klasikinių mašinų atnaujinimą. Vieni nori naujesnio variklio, kiti šiuolaikiškesnės važiuoklės, tačiau yra ir trečias žmonių tipas, kuris trokšta pilno paketo. Trumpai tariant - automobilis turi ne tik atrodyti, bet ir važiuoti bei skambėti kaip modernus „Muscle“ tipo automobilis.
Būtent dabar dėmesio centre atsiranda šios mašinos savininkas Sid'as. Penktą dešimtį peržengęs automobilių mėgėjas, kuris savo garaže turi keletą įspūdingų Hot Rod'ų, tačiau dideliame vyro garaže, daugiau kaip dešimt metų, tyliai kampe stūksėjo 1969 metais pagamintas Pontiac Firebird.

REKLAMA

1969-pontiac-firebird-coupe-BBT-fabrications-grille


„Nežinojau net ką daryti su juo. Nenorėjau įprastos restauracijos, nes tai daro visi. Norėjau kažko daugiau“
Sid'as su automobilius modernizuojančiu Troy'jumi susipažino amerikietiškų mašinų suvažiavime Kalifornijoje. Sid'as prasitarė, kad turi nenaudojamą Firebird'ą, o Troy'jus pasiūlė jį prikelti antram gyvenimui.

1969-pontiac-firebird-coupe-billet-hood-mounts


„Galiu tik džiaugtis, jog automobilio šeimininkas mums atrišo rankas ir leido improvizuoti“, - pridūrė Troy'jus.
„Vos tik sugrįžęs namo, žinojau, kad pirmasis darbas, kurį reikėtų atlikti - pakeisti priekinę mašinos dalį“
Kaip pasakė, taip ir padarė. Vyrukai pakeitė priekinė mašinos dalį, atsikratė daugybės chromuotų detalių, sumontavo Dodge Challenger galinius žibintus, uždėjo agresyviai atrodantį spoilerį, galinį difuzorių ir ... 550 arklio galių išvystantį LS3 aštuonių cilindrų motorą, kuris padės atjaunėjusiam Pontiac'ui pakelti sparnus.

REKLAMA
REKLAMA

1969-pontiac-firebird-coupe-diffuser


Žinoma, sumontavus galingą variklį reikia pagalvoti ir apie modernesnę važiuoklę. Juk niekas nenorėtų, kad Sid'as vos tik išvažiavęs į gatvę su Firebird'u užsimuštų.
Vietoj to paprastesnio metodo - senos važiuoklės atnaujino-patobulinimo, vyrukai sumontavo C6 Corvette važiuoklę bei pridėjo porą stabilizatorių ir reguliuojamo aukščio amortizatorius.

1969-pontiac-firebird-coupe-forgeline-ZX3P-wheels


1969-pontiac-firebird-coupe-mast-motorsports-LS3


1969-pontiac-firebird-coupe-MOMO-steering-wheel

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų