• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ neseniai pristatė naujos kartos C klasę, kuri tapo mažesniuoju S klasės broliuku. Tačiau sugrįžkime į devintą dešimtmetį, kai „Mercedes Benz“ pristatė pirmąją C klasės kartą, kuri anuomet buvo vadinama „190“.
Nors automobilis buvo pristatytas 1982 metais, tačiau jis iki šiol yra mėgstamas įvairiausio plauko entuziastų. Tvirtas, malonus vairuoti, patikimas sedanas buvo tipinis „Mercedes Benz“ produktas. Vokiečiai į šį projektą investavo net 600 milijonų dolerių, todėl nereikėtų stebėtis, kad šių modelių keliuose ne mažėja, bet daugėja.
Šiuo modeliu ne kartą buvo susižavėjęs ir šio straipsnio žvaigždė Stuartas. Vyras per savo gyvenimą turėjo ne vieną, bet kelis „190“ egzempliorius, tačiau kaskart atsisveikinus su vokišku sedanu, vyrą apimdavo ilgesio jausmas. Natūralu, kad nejučiomis vyras vėl įsigydavo kompaktiškų išmatavimų sedaną ir juo džiaugdavosi toliau.
Vis dėlto, kai vyras ketvirtą kartą įsigijo „W201“, jis nusprendė šiek tiek paįvairinti savo gyvenimą ir atlikti keletą subtilių patobulinimų.

„Mercedes Benz“ neseniai pristatė naujos kartos C klasę, kuri tapo mažesniuoju S klasės broliuku. Tačiau sugrįžkime į devintą dešimtmetį, kai „Mercedes Benz“ pristatė pirmąją C klasės kartą, kuri anuomet buvo vadinama „190“.
Nors automobilis buvo pristatytas 1982 metais, tačiau jis iki šiol yra mėgstamas įvairiausio plauko entuziastų. Tvirtas, malonus vairuoti, patikimas sedanas buvo tipinis „Mercedes Benz“ produktas. Vokiečiai į šį projektą investavo net 600 milijonų dolerių, todėl nereikėtų stebėtis, kad šių modelių keliuose ne mažėja, bet daugėja.
Šiuo modeliu ne kartą buvo susižavėjęs ir šio straipsnio žvaigždė Stuartas. Vyras per savo gyvenimą turėjo ne vieną, bet kelis „190“ egzempliorius, tačiau kaskart atsisveikinus su vokišku sedanu, vyrą apimdavo ilgesio jausmas. Natūralu, kad nejučiomis vyras vėl įsigydavo kompaktiškų išmatavimų sedaną ir juo džiaugdavosi toliau.
Vis dėlto, kai vyras ketvirtą kartą įsigijo „W201“, jis nusprendė šiek tiek paįvairinti savo gyvenimą ir atlikti keletą subtilių patobulinimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

cqr3QzN


Prieš maždaug dvejus metus, vyras skelbimuose aptiko neblogos būklės, 1989 metais pagamintą „190“ sedaną su 2.5 litro dyzeliniu motoru. Kadangi automobilis turėjo atlikti kasdieninės transporto priemonės vaidmenį, buvo pasirinkta versija su dyzeliniu motoru.
Automobilis turėjo tik vieną savininką, kuris juo važinėjo daugiau kaip 20 metų ir turėjo tikrą serviso istoriją. Šiais laikais tai labai retas atvejis.

REKLAMA

jyHQ9Qi


Techniškai automobilis buvo geros būklės, tačiau pats kėbulas nebuvo pačios geriausio būklės. Stuartas teigia, kad reikėjo suktis labai greitai, nes techninės apžiūros galiojimas ėjo į pabaigą.
Teko šiek tiek laiko praleisti po automobilio dugnu, sutvarkyti arkas, išmetimo ir stabdžių sistemą.

REKLAMA
REKLAMA

aIYVVsJ


Sekantis žingsnis matomas nuotraukoje. Kadangi biudžetas buvo labai ribotas, teko atsisakyti brangių reguliuojamo aukščio amortizatorių ir pasirinkti šiek tiek trumpesnes spyruokles.

zryRsuM


Taip pat atkeliavo dar keletas gardžiai atrodančių detalių. „Avantgarde“ versijos radiatoriaus groteles, spliteris, 17 colių „Dare DR RS“ ratlankiai, pusiau odinis „Cosworth“ salonas.
O sumontavus visas šias gerybes, gautinis rezultatas atrodė štai taip.

0YD6DnT


lfgHIn2


NhyvAUa

OTPFndu

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų