Prieš maždaug dvejus metus, vyras skelbimuose aptiko neblogos būklės, 1989 metais pagamintą „190“ sedaną su 2.5 litro dyzeliniu motoru. Kadangi automobilis turėjo atlikti kasdieninės transporto priemonės vaidmenį, buvo pasirinkta versija su dyzeliniu motoru.
Automobilis turėjo tik vieną savininką, kuris juo važinėjo daugiau kaip 20 metų ir turėjo tikrą serviso istoriją. Šiais laikais tai labai retas atvejis.
Techniškai automobilis buvo geros būklės, tačiau pats kėbulas nebuvo pačios geriausio būklės. Stuartas teigia, kad reikėjo suktis labai greitai, nes techninės apžiūros galiojimas ėjo į pabaigą.
Teko šiek tiek laiko praleisti po automobilio dugnu, sutvarkyti arkas, išmetimo ir stabdžių sistemą.
Sekantis žingsnis matomas nuotraukoje. Kadangi biudžetas buvo labai ribotas, teko atsisakyti brangių reguliuojamo aukščio amortizatorių ir pasirinkti šiek tiek trumpesnes spyruokles.
Taip pat atkeliavo dar keletas gardžiai atrodančių detalių. „Avantgarde“ versijos radiatoriaus groteles, spliteris, 17 colių „Dare DR RS“ ratlankiai, pusiau odinis „Cosworth“ salonas.
O sumontavus visas šias gerybes, gautinis rezultatas atrodė štai taip.