• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors šiuo metu „Mitsubishi" nėra pati galingiausia kompanija pasaulyje, tačiau naujoji strategija po truputį padeda atrasti savo veidą, kurio kompanija taip ilgai ieškojo.
Šiais metais mūsų šalyje debiutuos kompaktiškas „Mitsubishi Mirage" hečbekas, kuris prisijungs prie neseniai pasirodžiusio „Outlander". Šių metų Bankoko automobilių parodoje, „Mitsubishi" pristatys dar vieną naują modelį, tiksliau konceptą - „G4".
Pasak kompanijos, naujasis modelis bus skirtas visam pasauliui, kaip ir kiti nauji modeliai. Norint sumažinti kūrimo kaštus ir kitas išlaidas, „Mitsubishi" eina tuo pačiu keliu, kaip ir „Ford".
Dar prieš prasidedant Bankoko automobilių parodai, „Mitsubishi" išplatino vieną koncepto nuotrauką, kurioje iš dalies matyti priekinė automobilio dalis.
Smulkmenų apie automobilį neturime, tačiau gandai sklando, jog naujasis kompaktiškas sedanas naudos itin taupius ir mažo darbinio tūrio benzininius variklius.
Aišku būdami automobilių entuziastai paklausite ar „EVO" tipo modifikacija? Greičiausiai ne, nes sportiškumas ir galia nelabai dera prie ekologiškos „Mitsubishi" strategijos.

Nors šiuo metu „Mitsubishi" nėra pati galingiausia kompanija pasaulyje, tačiau naujoji strategija po truputį padeda atrasti savo veidą, kurio kompanija taip ilgai ieškojo.
Šiais metais mūsų šalyje debiutuos kompaktiškas „Mitsubishi Mirage" hečbekas, kuris prisijungs prie neseniai pasirodžiusio „Outlander". Šių metų Bankoko automobilių parodoje, „Mitsubishi" pristatys dar vieną naują modelį, tiksliau konceptą - „G4".
Pasak kompanijos, naujasis modelis bus skirtas visam pasauliui, kaip ir kiti nauji modeliai. Norint sumažinti kūrimo kaštus ir kitas išlaidas, „Mitsubishi" eina tuo pačiu keliu, kaip ir „Ford".
Dar prieš prasidedant Bankoko automobilių parodai, „Mitsubishi" išplatino vieną koncepto nuotrauką, kurioje iš dalies matyti priekinė automobilio dalis.
Smulkmenų apie automobilį neturime, tačiau gandai sklando, jog naujasis kompaktiškas sedanas naudos itin taupius ir mažo darbinio tūrio benzininius variklius.
Aišku būdami automobilių entuziastai paklausite ar „EVO" tipo modifikacija? Greičiausiai ne, nes sportiškumas ir galia nelabai dera prie ekologiškos „Mitsubishi" strategijos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų