
„Nissan“ hečbekas turėjo ne tik pajėgų variklį. Ribotos laidos modelis taip pat būdavo aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, kurios dėka „Sunny GTi-R“ keliu važiuodavo kaip traukinys bėgiais. Be to, iki 100 km/val. automobilis įsibėgėdavo vos per 5,6 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. maksimalų greitį.
„Nissan“ kūrinys, deja, nebuvo toks patrauklus kaip anksčiau paminėtos alternatyvos ar net kitos japoniškos bombos, tačiau iš dalies tai yra privalumas. Puikiai išlaikytų egzempliorių kainos yra kelis kartus didesnės už kitų panašaus kalibro automobilių.
Jeigu trečios kartos „Volkswagen Golf VR6“ kainuoja vos kelis tūkstančius eurų, tai štai šis gražuolis kainuoja
16 950 eurų. Ar tai didelė suma už tokį automobilį? Tikrai ne.

