Asmeninių automobilių (M1) registracijų skaičius ūgtelėjo 50,1 proc. iki 4 056 vnt., o lengvųjų komercinių (N1) – 20,5 proc. iki 341 vnt. Didžiausias registracijų srautas fiksuotas balandžio 15 d. (304 automobiliai), o ramiausia diena buvo balandžio 22-oji (67).
Populiariausia markė Lietuvoje išliko „Toyota“. Balandžio mėnesį buvo parduotas 1 181 automobilis. Toliau rikiuojasi „Volkswagen“ (966 vnt.) ir „Škoda“ (480 vnt.), o prestižinių markių segmente lyderiavo „Audi“ (132 vnt.).
Modelių reitingo viršūnėje – „Toyota Yaris Cross“ (321 vnt.), „Volkswagen Golf“ (272 vnt.) ir „Toyota RAV4“ (226 vnt.). Tarp komercinių automobilių išsiskyrė „Toyota Hilux“ (68 vnt.) ir „Citroën Berlingo“ (44 vnt.).
Balandį Lietuvoje įregistruoti 225 elektromobiliai – tai vos 0,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (224 vnt.). Populiariausias modelis – „Volkswagen ID.3“ (23 vnt.). Nors per pirmuosius keturis šių metų mėnesius elektromobilių registracijos augo 21,8 proc. (725 vnt.), jų rinkos dalis sumažėjo nuo 5,7 proc. iki 5,1 proc.
Balandį Lietuvos rinkoje debiutavo keletas svarbių modelių: „Alfa Romeo Junior“, kompaktinis visureigis „Dacia Bigster“ ir elektrinis hečbekas „Renault 5“. Taip pat pasirodė nauji kiniškų gamintojų modeliai – „MG 4“, „MG Cyberster“, „MG HS“, „MG ZS“.