• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato finalo Kaune lieka mažiau nei dvi savaitės ir vienas dalykas jau aiškus – Lietuvoje įsigalės naujas drifto karalius. Andrių Vasiliauską jo soste pakeisti pretenduoja bent 6 sportininkai ir tai užtikrina antrą faktą: rugsėjo 2-3 dienomis Kaune išvysime neįtikėtinai stiprias finalines kovas.
Pagal esamą turnyrinę lentelę, šiuo metu lyderiauja daugkartinis Lietuvos čempionas Andrius Čibirka. Patyręs sportininkas dalyvavo visuose etapuose, du iš trijų kartų pelnydamas vietą ant podiumo, bei visada patenkantis į kvalifikacijos geriausiųjų dešimtuką ir taip pelnydamas papildomų taškų - viso jų sukaupė 263,6. Palaikomas patyrusios komandos, bei žaviosios žmonos Linos, Andrius yra puikus pretendentas dar kartą pasidabinti Lietuvos drifto karaliaus titulu, bei įrodyti patirties pranašumą prieš jaunatvišką maksimalizmą ir tą padaryti teks, nes Iš paskos jam turnyrinėje lentelėje žengia skandalingais pareiškimais šiemet pagarsėjusios „BrosForPros“ komandos atstovas Ignas Daunoravičius. Jaunesniosios kartos sportininkas pakankamai laiko praleidęs žemesnio rango varžybose, nesunkiai žengia PRO lygos laiptais į viršų ir pirmąjį rugsėjo savaitgalį gali pateikti staigmeną – kad tai įvyktų, Ignas turėtų ir geriau kvalifikuotis ir geriau suvažiuoti porinius važiavimus nei Andrius Čibirka – tik tai leis eliminuoti 35,6 taškų skirtumą. Taigi Andrius ar Ignas? Dešimtmečio patirtis ar naujoko veržlumas? Tiesa, situacija šių metų čempionate nėra tokia paprasta.

Iki „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato finalo Kaune lieka mažiau nei dvi savaitės ir vienas dalykas jau aiškus – Lietuvoje įsigalės naujas drifto karalius. Andrių Vasiliauską jo soste pakeisti pretenduoja bent 6 sportininkai ir tai užtikrina antrą faktą: rugsėjo 2-3 dienomis Kaune išvysime neįtikėtinai stiprias finalines kovas.
Pagal esamą turnyrinę lentelę, šiuo metu lyderiauja daugkartinis Lietuvos čempionas Andrius Čibirka. Patyręs sportininkas dalyvavo visuose etapuose, du iš trijų kartų pelnydamas vietą ant podiumo, bei visada patenkantis į kvalifikacijos geriausiųjų dešimtuką ir taip pelnydamas papildomų taškų - viso jų sukaupė 263,6. Palaikomas patyrusios komandos, bei žaviosios žmonos Linos, Andrius yra puikus pretendentas dar kartą pasidabinti Lietuvos drifto karaliaus titulu, bei įrodyti patirties pranašumą prieš jaunatvišką maksimalizmą ir tą padaryti teks, nes Iš paskos jam turnyrinėje lentelėje žengia skandalingais pareiškimais šiemet pagarsėjusios „BrosForPros“ komandos atstovas Ignas Daunoravičius. Jaunesniosios kartos sportininkas pakankamai laiko praleidęs žemesnio rango varžybose, nesunkiai žengia PRO lygos laiptais į viršų ir pirmąjį rugsėjo savaitgalį gali pateikti staigmeną – kad tai įvyktų, Ignas turėtų ir geriau kvalifikuotis ir geriau suvažiuoti porinius važiavimus nei Andrius Čibirka – tik tai leis eliminuoti 35,6 taškų skirtumą. Taigi Andrius ar Ignas? Dešimtmečio patirtis ar naujoko veržlumas? Tiesa, situacija šių metų čempionate nėra tokia paprasta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Untitled attachment 00025































































Vieta



Vardas Pavardė



I etapo   taškai



II etapo taškai



III etapo taškai



Sezono taškai (įskaita)



1


ANDRIUS ČIBIRKA

110,4



67,2



86



263,6



2


IGNAS DAUNORAVIČIUS

74,4



81,6



72



228



3


DONATAS MACPREIKŠAS

123,6



32,4



63



219



4


KESTUTIS KELPŠA

86,4



61,2



53



200,6



5


MANTAS KULVINSKAS

75,6



62,4



52



190



6


GEDIMINAS LEVICKAS

79,2



0



106



185,2




 
Du „DriftDevils“ komandos atstovai Donatas Macpreikšas ir Kęstutis „Kipšas“ Kelpša, „Mantinga-Turbosystems“ atstovas Mantas Kulvinskas, bei visiškai laisvamanišką stilių demonstruojantis „SideToSide“ narys Gediminas Levickas – visi šie vyrai vis dar gali sugriauti Čibirkos ir Daunoravičiaus podiumo planus, bei atimti karūną. Kiekvienas iš jų turi savų gabumų bei privalumų. Abu „DriftDevils“ komandos pilotai Kęstutis ir Donatas puikiai žino, jog atstikus bet kokiai techninei problemai, jiems už nugaros stovi visas tuzinas komandos „velnių“, kurie suteikia 100% išvažiavimo į trasą garantiją. Ekipa iš Klaipėdos visus šiuo metus demonstruoja komandinio darbo pavyzdį, bei užsiima drifto sporto plėtra pajūrio regione – per keletą metų „DriftDevils“ iš vieno automobilio ekipos virto 11 bolidų ir 16 pilotų vienijančia bendruomene ir didžiausia autosporto komanda Lietuvoje. Donatas ir Kęstutis taip pat demonstruoja puikią sportinę formą, tad juos abu išvydus ant podiumo, sensacijos ieškoti nereiktų. Kiek kuklesne, bet panašiai pavyzdine reputacija gali pasigirti ir Mantas Kulvinskas: itin kokybiškai paruoštas sportinis bolidas, ilgus metus kartu ne tik drifto varžybose dirbanti komanda, ilgas atsarginių detalių sąrašas, bei faktiškai negendanti mašina – visi šie faktoriai leidžia pilotui koncentruotis tik į vairavimą ir tai iš tiesų padeda rezultatams. Paskutinis ir lengvai charizmatiškio dalyvio apibūdinimą pelnantis pretendentas į Lietuvos drifto sostą – Gediminas Levickas. Pernai tituluotas metų „taranu“, Gedas nekeičia savo požiūrio ar stiliaus ir kiekvieno važiavimo metu demonstruoja drifto esmę – maksimalų spaudimą oponentui, nepaisant dėka to atsirandančių kėbulo nelygumų. Nors šansai tapti Lietuvos čempionu gana minimalūs, tačiau vietą ant metinio podiumo iškovoti tikrai įmanoma ir Gediminas dėl to tikrai pasistengs, tuo pačiu garantuodamas neužmirštamus vaizdus renginio žiūrovams. Kartą pakalbintas vienas iš automobilių sporto renginius filmuojančių operatorių juokavo, jog „neverta ant Levicko mašinos klijuoti kameros, kuri fiksuotų tarpą tarp automobilių, nes toks neegzistuoja ir tik kamerą sutraiško“ – rugsėjo 3-ąją šis mitas bus dar kartą patikrintas.

REKLAMA

DriftDevil Ekipa. Andriaus Tamkeviciaus nuotrauka


Kovai tiek dėl „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato titulo, tiek dėl Baltijos šalių drifto čempionato titulo pasiruošti dalyviai laiko turės – nuo pat penktadienio popietės prasidės laisvos treniruotės, truksiančios kone 5 valandas ir leisiančios pilotams ne tik adaptuotis prie trasos ir pasiruošti kvalifikacijai, bet ir pasivažinėti su kuo daugiau varžovų, pasistengti įsiminti jų veiksmus. Tai taip pat bus sunki diena pilotų „spoteriams“ arba žvalgams, kurių darbas stebėti ir iš teisėjų bokštelio komentuoti ne tik savo piloto veiksmus, bet ir fiksuoti oponentų važiavimo stilių – tokia informacija porinių važiavimų metu „PRO“ lygos kovose gali reiškti viską. Šiuo metu renginio organizatoriai fiksuoja jau penkias dešimtis dalyvių, tad užfiksuoti, įsiminti ir aprašyti visus bus tikrai sunku.
Po ilgų rugsėjo 3-osios treniruočių sportininkai keliaus į dalyvių paradą Kaune, aplankydami miesto centrą. Šeštadienio rytą jų vėl lauks, šį kart, trumpa treniruočių sesiją įgūdžių pažadinimui ir visa diena drifto.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų