
Planas – parengtas
Daugiau nei pusę šimto metų egzistuojanti „Nemuno žiedo“ trasa ne kartą keitėsi, tačiau rimta rekonstrukcija niekada ir nebuvo atlikta. Dar 2003 m. kosmetiškai buvo išplatintas Ąžuolo posūkis, nuo 2012 m. reguliariai didinamos saugumo zonos, keičiami atitvarai, prieš juos smūgiams sugerti įrengiamos padangos.
A. Samochinas įsitikinęs, jog atėjo laikas radikaliai rekonstrukcijai. Jau parengtas techninis projektas, kuriame numatytas važiuojamosios dalies platinimas iki 12,5–14 metrų, papildomos trasos konfigūracijos, daug didesnės saugos zonos, papildomi nuvažiavimai pavojingose vietose, techninio aptarnavimo erdvė, stovėjimo aikštelės žiūrovų transportui, tribūnos įdomiausiose vietose ir daug kitų infrastruktūros objektų.
„Nemuno žiede“ lenktynes vienu metu galėtų stebėti apie 15–20 tūkst. žiūrovų – tiek jiems numatyta sėdimų ir stovimų vietų.
Statybos leidimas turėtų būti gautas šių metų kovo mėnesį, tad dabar, pasak A. Samochino, liko paskutinis žingsnis – finansavimas. Rekonstrukcijos sąmata pagal parengtą techninį projektą sieks apie 10 mln. Eur.
Panašių objektų rekonstrukcijai dažniausiai pasirenkamas koncesijos metodas – privati įmonė investuoja nuosavas lėšas mainais į teisę administruoti objektą numatytą laikotarpį.
„Finansavimo būdą dar turi patvirtinti Vyriausybė. Jeigu bus pasirinktas koncesijos būdas, dokumentų rengimas, konkursas, trasos sklypų paėmimas visuomenės reikmėms ir kiti veiksmai dar užtruks, tačiau visiškai realu, kad „Nemuno žiede“ jau greitai pamatysime buldozerius ir asfalto klojimo techniką“, – teigia unikalios lenktynių trasos vadovas.



