„Pasirinkęs šį automobilį nusprendžiau išlaisvinti jį iš nevykusiai atliktų modifikacijų ir sukurti vieną gražiausių SX'ų pasaulyje“, - pasakoja vaikinas.
Benas teigia, kad šį modelį pasirinko dėl logiškų priežasčių - Pigus, lengvai modifikuojamas, didžiulis aftermarket detalių pasirinkimas.
„Man labiausiai patiko mintis, kad SX'as labai lengvai pasiduoda variklio pakeitimui. Daugelis mano pažįstamų išmetė CA18 agregatus ir juos pakeitė gausiai patobulintais SR20“.
Dabar po kapotu slypi CA20 agregatas, kuriam kompaniją palaiko T67 turbina. Į modifikacijų sąrašą taip pat reikėtų įtraukti variklio galvą, kurioje slypi patys geriausi komponentai.
Automobilis taip pat turi pagal užsakymą pagamintą išmetimo kolektorių, iš titano pagamintą išmetimo sistemą. Apie variklio skyrių greičiausiai reikėtų ne pasakoti, bet nupaveiksluoti ir surengti specialią nuotraukų galeriją.
Benas šį automobilį tobulino tam, jog galėtų juo džiaugtis slystant šonu lenktynių trasoje. Todėl kaip ir variklio skyrius, taip ir pakaba gavo keletą labai rimtų komponentų : Ohlins amortizatoriai, Cusco swaybar'as, HKS pavarų dėžė, Ogura Race sankaba ir R33 GT-R galinis diferencialas.
Ir pabaigai - SSR Type F ratlankiai ( 18x9.5 priekyje ir 18x10.5 gale ), kurie yra apauti „lipniomis“ Yokohama padangomis. Už jų slepiasi stabdžių sistema nuo R33 GT-R.
Nuotraukų autorius : Andrejus Moisejevas