Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne kiekvienas gamintojas sau gali leisti sukurti naują benzininį variklį, pavarų dėžę ar informacijos ir pramogų sistemą. Daugelis automobilių gamintojų savo dirbtuvėse kuria tik pačius būtiniausius komponentus, tuo tarpu likusieji atkeliauja iš įvairių tiekėjų. 
Pavyzdžiui, „BMW“ automobiliuose naudojama 8 laipsnių pavarų dėžė atkeliauja iš „ZF“, informacijos ir pramogų sistema ( „iDrive“ ) iš „Magneti Marelli“, „Delphi“ vokiškiems „Opel“ automobiliams teikia automatinės greičio palaikymo sistemas, „Magna“ daugeliui „Audi“ automobilių gamina priekinius ir galinius buferius. Taip yra patogiau ir efektyviau.
Korėjietiškų automobilių gamintoja „Kia“ nusprendė, jog atėjo metas investuoti į savų agregatų kūrimą, kurie leistų išvengti problemų su tiekėjais. Šiandien „Kia“ pristatė aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę, kurios kūrimas prasidėjo 2012 metais.
Palyginus su iki šiol naudota šešių laipsnių dėže, naujoji sveria net 3,5 kilogramo mažiau, pasižymi mažesnėmis vibracijomis ir didesniu efektyvumu. Be to, ši pavarų dėžė buvo specialiai sukurta automobiliams su priekinių varančiųjų ratų pavara.
Pirmasis modelis gausiantis naują pavarų dėžę bus Šiaurės Amerikos rinkai skirtas „Kia Cadenza“. Vėliau ši pavarų dėžė turėtų pasirodyti ir kituose „Kia“ gaminiuose.

VIDEO


Ne kiekvienas gamintojas sau gali leisti sukurti naują benzininį variklį, pavarų dėžę ar informacijos ir pramogų sistemą. Daugelis automobilių gamintojų savo dirbtuvėse kuria tik pačius būtiniausius komponentus, tuo tarpu likusieji atkeliauja iš įvairių tiekėjų. 
Pavyzdžiui, „BMW“ automobiliuose naudojama 8 laipsnių pavarų dėžė atkeliauja iš „ZF“, informacijos ir pramogų sistema ( „iDrive“ ) iš „Magneti Marelli“, „Delphi“ vokiškiems „Opel“ automobiliams teikia automatinės greičio palaikymo sistemas, „Magna“ daugeliui „Audi“ automobilių gamina priekinius ir galinius buferius. Taip yra patogiau ir efektyviau.
Korėjietiškų automobilių gamintoja „Kia“ nusprendė, jog atėjo metas investuoti į savų agregatų kūrimą, kurie leistų išvengti problemų su tiekėjais. Šiandien „Kia“ pristatė aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę, kurios kūrimas prasidėjo 2012 metais.
Palyginus su iki šiol naudota šešių laipsnių dėže, naujoji sveria net 3,5 kilogramo mažiau, pasižymi mažesnėmis vibracijomis ir didesniu efektyvumu. Be to, ši pavarų dėžė buvo specialiai sukurta automobiliams su priekinių varančiųjų ratų pavara.
Pirmasis modelis gausiantis naują pavarų dėžę bus Šiaurės Amerikos rinkai skirtas „Kia Cadenza“. Vėliau ši pavarų dėžė turėtų pasirodyti ir kituose „Kia“ gaminiuose.

VIDEO


REKLAMA

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų