
„Red Bull“ komandos planas buvo paprastas - surasti ekstremalą, kuris sutiktų paskolinti „Ferrari F40“, uždėti žiemines padangas ir jas aprengti grandinėmis, kurios padidintų varomųjų ratų sukibimą su kelio danga. Galutinis rezultatas - nuolatos šonu slystantis „Ferrari F40“, kurio vairuotojas su šiuo automobiliu elgiasi taip, lyg vairuotų už 500 eurų įsigytą 3 serijos „BMW“.
Norėtume priminti, jog „Ferrari F40“ yra vienas unikaliausių devinto dešimtmečio automobilių. Kartingu iš Italijos vadinamas automobilis buvo beprotiškai lengvas, neturėjo net ir tiems laikams suprantamų privalumų, tačiau tai ir buvo didžiausias „F40“ išskirtinumas.
Į priekį šį automobilį varo 2.9 litro, V8 tipo variklis, išvystantis 480 arklio galių. Idealiomis sąlygomis „Ferrari F40“ iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4 sekundės.
 

 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 