Turbūt darbų eigos tikrai nereikia pasakoti. Skylių „lopymas“, naujų detalių pirkimas ir daug, daug, daug darbo!
Kėbulą pavyko prikelti per maždaug šešis mėnesius. Ar tai ilgas laiko tarpas ar ne - spręsti jums. Automobilis buvo restauruojamas tik savaitgaliais.
Galbūt pats laikas pereiti prie akiai malonesnių vaizdų?
Bent jau Japonijoje, daugelis AE86 turi ne standartinį, bet kokio nors kito automobilio variklį, kuris išvysto 200, 300 ar net 400 arklio galių. Koks monstras slypi po šios Toyota variklio gaubtu? Turėsime nuvilti, nes vaikinas paliko originalią Toyota širdį, kuri išvysto 90 arklio galių. Nėra labai daug, tačiau ar vos 950 kilogramų sveriančiai mašinai reikia labai galingos jėgainės?
Prie kuklaus modifikacijų sąrašo reikėtų pridėti riboto praslydimo diferencialą, Koni amortizatorius, GT versijos galinius stabdžius ir RAID firmos vairą.
Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir
Facebook!