1995 metais „Ferrari“ pristatė „F40“ įpėdinį - „F50“. Pasak šios kompanijos atstovų, tai buvo Formulės 1 bolidas su stogu ir keliais privalumais, tokiais kaip oro kondicionieriumi ar vairo stiprintuvu.
„Ferrari F50“ turėjo 4.7 litro, 12 cilindrų motorą, kurio blokas iš tikrųjų buvo paimtas iš „640“ Formulės 1 bolido. Šis unikalus agregatas sugebėdavo išvystyti 520 arklio galių ir 470 Nm sukimo momentą.
Būdamas išskirtinės modelių gamos narys, Italijos superautomobilių gamintoja pagamino tik 349 „Ferrari F50“ vienetus. Kiekvienas iš jų prieš 20 metų buvo pardavinėjamas po astronomiškai didžiulę 500 tūkst. dolerių sumą.
Praėjus dvidešimčiai metų, vienas greičiausių to meto automobilių vertė šoktelėjo, taip pat iki neregėtų aukštumų. Praėjusiais metais surengtame „RM Sotheby“ aukcione buvo parduoti du „F50“ egzemplioriai po 1.6 mln. eurų. Tuo tarpu „Pebble Beach“ aukcione parduoto „F50“ kaina pasiekė net 2.1 mln. eurų.
O dabar pasiruoškite prilaikyti savo žandikaulį. Šių metų pavasarį įvyksiančiame automobilių aukcione Paryžiuje, štai šis „Ferrari F50“ bus parduodamas už ne mažesnę nei 2.5 mln. eurų sumą. Ar šių automobilių vertė auga ne dienomis, bet valandomis? Iš dalies taip, tačiau būtent šis egzempliorius yra ypatingas.
Raudona kėbulo spalva nudažytas „F50“ kadaise priklausė keliems garsiems žmonėms ir tapo tarptautinės Tokijo automobilių parodos žvaigždė. 1995 metais būtent šis automobilis buvo demonstruojamas „Ferrari“ markės stende.
Kadangi automobilis buvo dažniau demonstruojamas parodose negu naudojamas bendro naudojimo keliuose, „F50“ rida siekia vos 1770 kilometrų, tad galima sakyti, jog tai visiškai naujas automobilis.
„Gooding & Company“ atstovai prognozuoja, jog šis „F50“ bus parduotas už 2.5 - 2.9 mln. eurų.