• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pažvelgę į pačių populiariausių markių statistiką Lietuvoje, vargu ar labai nustebtume pirmajame trejetuke pamatę „VAG“ koncerno narę „Audi“ – gamintoją, turintį milžinišką entuziastų bendruomenę.
Silpnybę konkrečiam gamintojui turime kiekvienas, ir nesvarbu, Jūs vairuojate „Maserati“ ar „Volvo“. Tačiau kaip galime pamatuoti kiekvieno automano silpnybę konkrečiai markei ar modeliui? Vieni tiesiog vairuoja mėgstamo gamintojo modelį, kiti – juos puoselėja ir stengiasi iš visų jėgų, jog konkrečių automobilių gatvėse būtų šiek tiek daugiau.
Šiandien pasakojame apie automaną, jau ne vienerius metus besirūpinantį, kad gatvėse dažniau matytume itin retus ir išskirtinius „Audi“ modelius: „200“, „V8“ arba vieną iš 4767 pasaulį išvydusių „200 Quattro 20V“.

Pažvelgę į pačių populiariausių markių statistiką Lietuvoje, vargu ar labai nustebtume pirmajame trejetuke pamatę „VAG“ koncerno narę „Audi“ – gamintoją, turintį milžinišką entuziastų bendruomenę.
Silpnybę konkrečiam gamintojui turime kiekvienas, ir nesvarbu, Jūs vairuojate „Maserati“ ar „Volvo“. Tačiau kaip galime pamatuoti kiekvieno automano silpnybę konkrečiai markei ar modeliui? Vieni tiesiog vairuoja mėgstamo gamintojo modelį, kiti – juos puoselėja ir stengiasi iš visų jėgų, jog konkrečių automobilių gatvėse būtų šiek tiek daugiau.
Šiandien pasakojame apie automaną, jau ne vienerius metus besirūpinantį, kad gatvėse dažniau matytume itin retus ir išskirtinius „Audi“ modelius: „200“, „V8“ arba vieną iš 4767 pasaulį išvydusių „200 Quattro 20V“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi 200 20V Quattro (6)


Įtraukė nuo mažumės
Pirmoji pažintis su automobiliais kiekvienam automanui būna beprotiškai svarbi. Tam pritartų daugelis automobilių entuziastų. Ne išimtis ir mūsų istorijos herojus Edgaras, kuris dar būdamas pakankamai mažas suprato, jog užaugęs norės turėti ne eilinį pilką dyzelį, o įdomų, retą, gatvėje dėmesį patraukiantį automobilį.
„Noras turėti išskirtinį ratuotį atsirado maždaug 1996 metais, kuomet mano tėtis pasirinko kitokią mašiną negu kiti. Tada atsirado stiprus potraukis išskirtiniams automobiliams“, - prisiminimais dalinasi Edgaras.
Dabar daugelis automanų pradės smalsauti ir norės sužinoti koks tai buvo modelis. Kol dar ruošiatės pateikti vienokią ar kitokią emociją, iškart prisiminkite, jog tai buvo 1996 metai – laikai, kuomet didžiąją dalį Lietuvos autoparko sudarė „Lada“, „Moskvič“, „Volkswagen Golf“ ar „Opel Ascona“.
„Mano vaikystės Ožiaragiu galėčiau pavadinti „Audi 90“ – B2 kėbule su 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų jėgos agregatu“, - pasakoja Edgaras.
„Tuomet visi rinkosi variklį, kurio tūris neviršijo 1,6 litro. Nežinau kodėl, tačiau didesnio tūrio motorų visi bijojo, tad galite įsivaizduoti kokį įspūdį, jausmą ir emocijas kėlė 5 cilindrų variklio dinamika ir garsas. O kai mašina teikia tiek daug gerų emocijų, labai sunku neįsimylėti 5 cilindrų variklio ir „Audi“ markės“, - priduria vaikinas.
Pirmoji meilė – „Audi“. Pirmasis automobilis – atspėjote.
Didžiąją dalį savo vaikystės praleidus ant priekinės arba galinės „Audi 90“ sėdynės, nenuostabu, jog vėliau vaikino pirmasis automobilis taip pat dėvėjo „Audi“ markės logotipą – keturis žiedus. Vis dėlto, pirmąjį automobilį Edgaras gavo būdamas ne 18-os, o šiek tiek anksčiau.
„Mano ir brolio pirmieji kompanionai su keturiais ratais dėvėjo „Audi“ markės ženkliuką. Mano vyresnysis brolis turėjo „Audi 80“, tik B2 kėbule, o aš – dar net neturėdamas vairuotojo pažymėjimo, gavau „Audi 200 20v Quattro“. Ir visa tai – mano vyresniojo brolio dėka.“
Spalvinga „Audi“ modelių gama
Automanai turėdami silpnybę konkrečiai markei, stengiasi iš visų jėgų išbandyti kuo daugiau skirtingų savo mylimo gamintojo gaminių. Edgaras žengė vienu žingsniu į priekį ir savo rankose turėjo ne vieną charizmatišką „Audi“ modelį. Norite pavyzdžių?
Edgaro teigimu, per daugelį metų per jo rankas praėjo ne vienas automobilis, tačiau jam labiausiai įsiminė keli – tai „Audi V8“, šiuo metu stovinti vaikino garaže, „Audi S8“ su mechanine pavarų dėže ir „Audi 200 20V Quattro“.
Daugeliui gali pasirodyti keista, tačiau Edgaras pasakodamas apie „Audi V8“ ir šios istorijos dėmesio centre atsidūrusios „Audi 200 20V Quattro“ skirtumus priduria, jog šie du modeliai yra labai panašūs.
„Tiek vienas, tiek kitas spinduliuoja išskirtine charizma ir dvasia, nors „V8“ kur kas santūresnis, jį vairuojant nesinori spausti akceleratoriaus pedalo, o tiesiog mėgautis vairavimo malonumu.
O dėl kokių priežasčių vaikinui įstrigo „Audi S8“? Automanas neslepia, jog tai buvo limuzino klasės automobilis su labai sportišku charakteriu.
„Vairuoti šį automobilį buvo vienas malonumas. Atsižvelgiant į mašinos dydį, plotį, ilgį ir svorį ir pajunti jo dinamines savybes – žandikaulis atvimpa iki žemės. Prie puikaus emocinio užtaiso prisideda ir mechaninė pavarų dėžė, kuri bando suvaldyti 4,2 litro darbinio tūrio variklį. Trumpai tariant – tai kažkas neįprasto ir labai smagaus.“

REKLAMA

Audi 200 20V Quattro (3)


Skaičiuoja 10-us metus
O dabar laikas pakalbėti apie nuotraukose matomą „Audi 200 20V Quattro“ – ribotos laidos modelį, populiariosios „Audi 100“ modelių šeimos giminaitį.
Iš visų „Audi 100“ ir „Audi 200“ modelių – Edgaro garaže stovi pati rečiausia ir geidžiamiausia modifikacija. Tam tikra „Audi“ entuziastų pusė svaigsta dėl „Audi S“ ar „RS“ modelių, o Edgaras iš savo rankų nenori paleisti automobilio, kuris buvo sukurtas dar prieš atsirandant „Audi RS“ divizijai.
Automanas pripažįsta, jog garaže žiemojanti „Audi 200 20V Quattro“ į dviejų brolių rankas pateko prieš dešimt metų. Ne pačios geriausios būklės – toli gražu. Tuomet ši „Audinė“ atvyko su varikliu, per kurio bloką buvo „išlindęs“ švaistiklis.
Per dešimtmetį Edgaras ir Ramūnas (Edgaro brolis) šį automobilį „pastatė ant kojų“ ir suteikė jam antrąjį kvėpavimą. Automanas palaipsniui tvarkydamas šį sedaną, atliko keletą smulkių pokyčių. Pavyzdžiui, pakelta variklio galia, sumontuotas našesnis išmetimo kolektorius bei turbina, įdėtas modifikuotas „MTM“ variklio valdymo kompiuteris, o modifikacijų sąrašą baigia šiek tiek rimtesni velenėliai.
Automobilis – ne kasdienai
Pomėgį ir silpnybę retesniems, senesniems „Audi“ modeliams turintis Edgaras ir jo brolis neslepia, jog tokie automobiliai kaip „Audi 200 20V Quattro“ nėra skirti kasdieninėms kelionėms į darbą ar į sodą.
„Taip daryti būtų tiesiog neprotinga“, - priduria Edgaras.
„Šis automobilis nėra naujas, tad norint palaikyti tinkamą stovį, reikia atsižvelgti ne į vieną faktorių“, - pasakoja vaikinas.
„Elementariausių detalių tradicinėse parduotuvėse nėra, o tikimybė, jog kas nors įvažiuos į galą ar į šoną yra didesnė negu mano noras skaityti moralą žioplinėjančiam vairuotojui.“
Kalbėdami apie „Audi“ muziejui tinkantį eksponatą, iškart nusprendžiame pasidomėti vienu faktu – automobilio skelbimu, kuris buvo labai plačiai aptarinėjamas interneto platybėse. Nejaugi Edgaras nusprendė atsikratyti šia grožybe? Tiesą sakant – ne.
„Skelbimą įdėjau dėl kelių priežasčių. Tai buvo lyg mažas testas, kuriuo norėjau pamatyti žmonių reakciją. Nors komentarų ir reakcijų buvo visokių, vis dėlto sulaukiau kelių rimtų skambučių, kurie domėjosi galimybe įsigyti šį žvėrį.“
„Visgi, iškart noriu pabrėžti, jog iki šiol neturiu didžiulio noro parduoti „Audi“. Galbūt suradę tinkamus šeimininkus su broliu sutiktume perleisti ją į geresnes rankas. Visais kitais atvejais – šiuo automobiliu rūpinsiuosi tol, kol neturėsiu vietos savo garaže.“
Kalbant apie garažą, sekantį kartą Jums papasakosime ne tik apie Edgaro, bet ir jo brolio hobį, kurią būtų galima pavadinti – „Audimanija“. Tad laukite reportažo iš šių automanų garažo, kuriame slypi tikri brangakmeniai.
Keletas faktų apie automobilį:


  • Variklio tūris - 2,2 litro

  • Variklis - 5 cilindrų su turbina

  • Pavara - mechaninė 5 laipsnių su keturių varančiųjų ratų pavara

  • Svoris - 1670 kilogramų

  • Galia - 220 AG x 309 Nm

  • Pagamintų automobilių skaičius - 4767

  • Naujo automobilio kaina - apie 50 000 eurų


GALERIJA (ZAVACKY.LT)


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų