• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį Suomijoje vykusios Šiaurės Europos zonos 6 valandų (NEZ 6H) lenktynėse „Dream 2 Drive PRO“ komandai buvo pažymėtos pirma avarija. Po kelių valandų gero važiavimo, „Cupra TCR“ bolidui dingo stabdžiai ir lenktynės baigėsi ant apsauginio pylimo.

Šeštadienį Suomijoje vykusios Šiaurės Europos zonos 6 valandų (NEZ 6H) lenktynėse „Dream 2 Drive PRO“ komandai buvo pažymėtos pirma avarija. Po kelių valandų gero važiavimo, „Cupra TCR“ bolidui dingo stabdžiai ir lenktynės baigėsi ant apsauginio pylimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dream 2 Drive komandos Seat


Įkvepianti pradžia
Pasiruošimas lenktynėms ir jų pradžia buvo daug žadanti. 6 valandų ištvermės važiavimai vyko lietuviams beveik nepažįstamoje „Botniaring“ trasoje. Vienintelis būdas pasiruošti lenktynėms – ilgos valandos prie simuliatoriaus. Būtent tai ir yra „Dream 2 Drive PRO“ komandos išskirtinis bruožas. Tiesa, Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Simuliatorių akademijose“ Suomijos trasos vingius „šlifavo“ ir kitų komandų vairuotojai.
Treniruotės atsipirko jau kvalifikacijoje. „Dream 2 Drive PRO“ vairuotojas Tauras Tunyla lyjant lietui kvalifikacijoje „įvažiavo“ geriausią laiką TCR klasėje. Jis nusileido tik galingiems „Porsche 911 GT3 CUP“, „Porsche Cayman GT4“ ir „Lamborghini Huracan“ automobiliams. Tokia pradžia leido tikėtis gero rezultato.

REKLAMA

Dream 2 Drive komandos Seat


Po pirmos valandos važiavimo, kai trasa pradėjo sausėti, iki idealaus rezultato trūko tik tinkamesnio slėgio padangose ir mažesnio atakos kampo galiniame oro aptake. Kai po vairuotojų pasikeitimo po T. Tunylos į automobilį įsėdo Eimantas Navikauskas, „Dream 2 Drive PRO“ komanda savo klasėje buvo treti. Tačiau jis pastebėjo, kad automobilio stabdžiai pradėjo „vėluoti“: prieš stiprų stabdymą, stabdžio pedalu reikėjo pakelti slėgį sistemoje. Tai sudarė sunkumų, bet E. Navikauskas palaikė gerą tempą. Po valandos vairą jis perdavė Oskarui Brazaičiui, kuris atkovojo dar vieną poziciją. Prieš į trasą išvažiuojant Kasparui Vaškeliui „Dream 2 Drive PRO“ komanda jau buvo antroje vietoje savo klasėje.
Pirmasis incidentas
Tada prasidėjo, kaip vėliau sakė pats Kasparas, sunkiausias važiavimas jo karjeroje. Jau pirmuose ratuose sugedo automobilio diferencialo blokavimo programa. Automobilis, išvažiuojant iš posūkio, nepaskirstydavo galios ratams ir vienas iš jų stipriai „prasisukdavo“. Net sustojus ir iš naujo užvedus automobilį problema nedingo. Pradėjo stipriai kristi Kasparo įveikiamo rato laikas. Lyg to būtų maža, viename iš lėčiausių posūkių dingo „Cupra TCR“ stabdžiai. Kasparas dar bandė mažinti greitį susukdamas ratus. Tai nepadėjo, jis maždaug 110 km/val. greičiu trenkėsi į apsauginį pylimą ir jį peršoko. Jauniausias komandos lenktynininkas atsipirko tik nauja patirtimi. Tačiau apie automobilio grįžimą į trasą kalbos net būti negalėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Dream 2 Drive komandos Seat


Vienintelė „Dream 2 Drive PRO“ komandos gera žinia – jie įveikė daugiau nei pusę distancijos ir gavo taškų. Iki artimiausių ir svarbiausių šio sezono lenktynių liko kiek daugiau nei mėnuo. Todėl dar yra laiko susitvarkyti nestiprius avarijos padarinius ir rasti programines klaidas.
Tuo tarpu „Dream 2 Drive Junior“ komanda su „VW Scirocco GT24“ ir nauju nariu Tauru Gudinavičiumi dalyvaus „Ring Challenge“ lenktynėse birželio 22 d. Kačerginėje, „Nemuno žiedo“ trasoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų