REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasak „Bugatti“ vadovo Wolfgango Schreiberio, kompanija greičiausiai atsisakys ketverių durų sedano projekto ir visą dėmesį sutelks į naujos kartos „Veyron“.
Šis pareiškimas yra pakankamai keistas, nes anksčiau Wolfgangas Schreiberis apie „Galibier“ projektą kalbėjo labai užtikrintai. Tačiau egzotiškų automobilių kompanijos vadovas nuomonę galėjo pakeisti dėl ribotų finansinių išteklių. Sukurti du beprotiškai greitus ir brangius automobilius kainuoja daugiau negu įprastą hečbeką.
Anksčiau pristatyta ketverių durų sedano koncepcija „Galibier“, buvo varoma „W16“ tipo varikliu, kuris išvystė 800 arklio galių. Pagal pirminius planus, kompanijos vadovai per metus tikėjosi parduoti net tūkstantį šio modelio vienetų. Toks skaičius buvo net labai optimistinis, nes patekęs į serijinę gamybą, šis sedanas būtų kainavęs 1.3 milijono eurų.

Pasak „Bugatti“ vadovo Wolfgango Schreiberio, kompanija greičiausiai atsisakys ketverių durų sedano projekto ir visą dėmesį sutelks į naujos kartos „Veyron“.
Šis pareiškimas yra pakankamai keistas, nes anksčiau Wolfgangas Schreiberis apie „Galibier“ projektą kalbėjo labai užtikrintai. Tačiau egzotiškų automobilių kompanijos vadovas nuomonę galėjo pakeisti dėl ribotų finansinių išteklių. Sukurti du beprotiškai greitus ir brangius automobilius kainuoja daugiau negu įprastą hečbeką.
Anksčiau pristatyta ketverių durų sedano koncepcija „Galibier“, buvo varoma „W16“ tipo varikliu, kuris išvystė 800 arklio galių. Pagal pirminius planus, kompanijos vadovai per metus tikėjosi parduoti net tūkstantį šio modelio vienetų. Toks skaičius buvo net labai optimistinis, nes patekęs į serijinę gamybą, šis sedanas būtų kainavęs 1.3 milijono eurų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų