
„Robotiz3d“ startuolio technikos direktoriaus Sebastiano Fichera teigimu, keliams tvarkyti sukurta mašina apsiimtų remonto darbais ne tik tada, kai kelyje yra gili duobė. Robotas kelyje esantį trūkumą gali užfiksuoti gerokai anksčiau ir esant poreikiui netgi išspręstų konstrukcines kelio problemas. Be to, mašinoje įdiegtas dirbtinis intelektas nuolatos mokytųsi iš gyvenimiškų situacijų, kurios ateityje padidintų mašinos darbo efektyvumo rodiklius.
Projekto autoriai taip pat priduria, jog technologiją, sugebančią aptikti prastos būklės kelius galima diegti į autobusus, šiukšliavežes ar taksi automobilius. Tokiu būdu būtų galima greičiau atrasti prastos būklės kelius ir užtikrinti efektyvesnę kelių priežiūrą.
Autonominės mašinos autoriai priduria, jog pilnai funkcionuojančią mašiną tikimasi pristatyti šešių mėnesių bėgyje. Tuo tarpu pirmieji egzemplioriai pas užsakovus galėtų atkeliauti iki 2021 metų pabaigos.



