• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Pirminė idėja buvo tikrai nuostabi ir originali, tačiau tai ir išliko tik popieriniuose eskizuose, nes pasirodžius Chevrolet "SSR", visuomenei buvo dar kartą įrodyta, kad gamintojai nesugeba gaminti "Hot Rod'ų".



Pirminė idėja buvo tikrai nuostabi ir originali, tačiau tai ir išliko tik popieriniuose eskizuose, nes pasirodžius Chevrolet "SSR", visuomenei buvo dar kartą įrodyta, kad gamintojai nesugeba gaminti "Hot Rod'ų".

REKLAMA


Tačiau "SSR" istorija prasideda nuo dar didesnės nesekmės sulaukusio Plymouth "Prowler", kuris turėjo išgelbėti kompaniją, bet viskas buvo atvirkščiai, nes finansiškai tai buvo tiesiog beprotybė. Tad kyla klausimas koks velnias galvoje sukosi Chevrolet inžinierių galvose, nes "SSR" tapo vienu nesėkmingiausių automobilių kompanijos istorijoje.


Jeigu sugrįžtume truputėlį atgal prie "SSR" įpėdinio Plymouth "Prowler". Žinome, jog Chrysler pamatę šį projektą ant savo stalo pasakė "Super". Davė inžinieriams laisvę ir leido sukurti automobilį kokį tik jie nori. Tai turėjo būti svajonių išsipildymas, tačiau... Pirma problema buvo ta, jog inžinieriai šį modelį savo akyse matė, kaip sportišką ir greitą. Todėl buvo pasirinktas 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis agregatas su 214 arklio galių. Sportiška? Toli gražu. O ir automobilio kaina buvo ne tokia jau ir prieinama. Pirmieji modeliai kainavo 38 tūkst. JAV dolerių, o vėlesni modeliai turėjo ir 44 tūkst. JAV dolerių kainą. Per visą savo gyvenimą "Prowler" surado vos 12 tūkst. pirkėjų visame pasaulyje.
Chevrolet turbūt pamatę šį modelį pagalvojo - "Ooo geras ir mes taip norim". Chevrolet atsižvelgė į neigiamus atsiliepimus, kurių sulaukė "Prowler" ir nusprendė sukurti automobilį, kuris apeis visus Plymouth trūkumus. Tad inžinieriai nusprendė pasiūlyt pikapą, kuris turėtų sulankstomą stogą bei būtų varomas galiniais ratais. Ale "Hot Rodas", ale kaip ir ne.






Tačiau nors automobilio koncepcija ir buvo "įdomi", tačiau inžinieriai bent jau pasirinko tinkamą variklį. Į automobilį sumontavo 5,3 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystydavo 300 arklio galių. Pasirodo to pirkėjams buvo per mažai, todėl vėlesni modeliai nuo 2005 metų turėjo "C6 Corvette" benzininį 8 cilindrų variklį. Pastarasis savo trumpą gyvenimą garbingai atgyveno ir Pontiac "GTO" modeliuose.
390 arklio galias išvystęs motoras vistiek buvo per silpnas šiam automobiliui. Įsivaizduojate, jog "SSR" svėrė net 2,1 tonos. Net "Corvette" variklis nepadėjo normaliai išjudinti automobilio iš mirties taško. Antras dalykas pražudęs šį automobilį buvo, jog visi techniniai komponentai buvo surinkti iš įvairių General Motors automobilių, o jie tuo metu tikrai nebuvo pačios geriausios kokybės.


Gerai pagalvojus, "SSR" turėjo būti neįtikėtinai sėkmingas ir nuostabus automobilis, jeigu kompanija būtų pasirinkę tinkamą variklį ir būtų privertę jį sėsti ant dietos. Aišku "SSR" sulaukė daugiau sėkmės negu "Prowler", nes visame pasaulyje GM pardavė per visus gyvenimo metus pardavė 24 tūkst. automobilių.
Tačiau pagrindinė ir svarbiausia problema su "SSR" yra, jog originalūs "Hot Rodai" yra pagaminami privačių žmonių, tikrų automanų, kurie nori savo vaizduotę išreikšti automobilyje ir yra vienetiniai. Šį faktą suprantančios atstovybės net nepriėmė "SSR" automobilių pas save į salonus, o ką kalbėti apie automobilius  modifikuojančias kompanijas. Kadangi "Hot Rodas" turi parodyti savininko charakterį, stilių ir pomėgius, šis "SSR" yra visiškai netinkamas produktas netinkamoje nišoje. Nes niekas nenori, jog kiekvienas turėtų pikapą kabrioletą ar ne?


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų