Ingolštate įsikūrusios gamintojos vadovai skelbė, jog paskutinis automobilis, turintis vidaus degimo variklį, pasirodys 2026 metais, o nuo 2030 m. visi „Audi“ modelių gamoje esantys modeliai bus elektriniai. Toks bendrovės pareiškimas drąsus, tačiau vargu ar realistiškas.
Vis daugiau automobilių gamintojų anksčiau skelbtas prognozes ir siekius koreguoja, atsižvelgdami į padėtį automobilių rinkoje. O štai vienas aršiausių „Audi“ konkurentų iš Miuncheno (BMW) yra viešai pareiškęs, jog nesiruošia susikoncertuoti tik į elektrinius automobilius, mat jie nesugebės patenkinti visų potencialių BMW pirkėjų poreikių. Tačiau tokia racionali kryptis „Audi“ vadovams ne motais.
Automobilių industrijos naujienas skelbiantis leidinys „Automobilwoche“ paskelbė, jog „Audi“ neapibrėžtam laikui stabdo automobilių, turinčių V6 variklį užsakymus. Nors bendrovė neturi jokių problemų su komponentų tiekimu ar netgi automobilių su V6 varikliais paklausa.
„Automobilwoche“ kalbinti „Audi“ markės atstovai tokiu gamintojo sprendimu nesidžiaugia. Pranešama, jog automobilių su V6 varikliais pardavimų procentinė išraiška yra gana didelė – kaip ir pelno marža, kurią uždirba „Audi“ atstovai. Be to, šį variklį turintys automobiliai yra patrauklūs klientams, kurie kitu atveju net nebūtų užsukę į „Audi“ saloną.
„Daugelis „Audi“ atstovų yra įsitikinę, jog V6 varikliai yra aukštesnės klasės automobilių gamintojo prestižo dalis. Jeigu gamintojas negali to pasiūlyti, tai kenkia prekės ženklo įvaizdžiui. Be to, daugelis, kurie perka „Audi A6“, nenori turėti reikalų su keturių cilindrų varikliais“, – vieną „Audi“ atstovą cituoja „Automobilwoche“.
„Audi“ sprendimas sustabdyti automobilių su V6 varikliais užsakymus, paveiks eilę skirtingų modelių. Pradedant „Audi A6“ ir „Audi A7“, ir baigiant „Audi SQ5“ ir „Audi Q7“ bei „Audi Q8“.